Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,227 záznamů.  začátekpředchozí850 - 859dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Zatloukalová, Veronika ; Netopil, Tomáš (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků tenisového klubu AGROFERT Prostějov. Práce vychází z teoretických poznatků, které se týkají spokojenosti zákazníka, metod měření jeho spokojenosti a marketingového výzkumu, který je nedílnou součástí práce. V praktické části je klub nejdříve popsán a analyzován, a dále jsou v práci vyhodnoceny a zpracovány výsledky dotazníkového šetření. V závěru práce jsou sepsány výsledky a navrhnuta opatření na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků daného klubu.
Nábor zaměstnanců s využitím metody inzerce na internetu
Marek, Lukáš ; Hynek, Martin (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá procesem náboru zaměstnanců se zaměřením na metodu inzerce na internetu. V této své práci jsem se rozhodl analyzovat a kategorizovat nabídky práce pro pozice středního managementu, uveřejněné na vybraném pracovním portálu za určité období a následně kontaktovat inzerující firmy formou dotazníku. Cílem práce je zjistit, zdali si tyto firmy prostřednictvím uveřejněného inzerátu dokázaly zajistit dostatečný počet vhodných uchazečů pro fázi pozdějšího výběru a do jaké míry byl tento fakt ovlivněn skutečností, jak kvalitně byly jejich nabídky práce sestaveny, aby přilákaly přiměřený počet vhodných uchazečů pro výkon manažerských povolání a ty nevhodné, aby naopak odradily.
Marketing Strategy of BIOlight for the Czech Market
Pagáč, Martin ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This master´s thesis is focused on developing a marketing strategy for BIOlight company, which resells light therapy devices. The company is planning to penetrate the Czech market and needs a sufficient marketing strategy. This thesis offers such a strategy, which was made according to the analysis of Slovak-Czech market similarities.
Analýza spokojenosti zákazníků stravovacích zařízení v Litomyšli a návrh na zřízení nového
Benešová, Petra ; Donabauer, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce „Analýza spokojenosti zákazníků stravovacích zařízení v Litomyšli a návrh na zřízení nového“ se ve své teoretické části zabývá problematikou marketingového výzkumu a charakteristikou města Litomyšl. V praktické části je na základě výzkumu spokojenosti zákazníků a provedených analýz uveden návrh na zřízení nového stravovacího zařízení.
Návrh marketingového mixu v oblasti služeb
Havlíčková, Barbora ; Zámečník, Jan (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zhodnocením stávajícího stavu marketingového mixu podnikatelského subjektu poskytujícího služby manikúry a pedikúry a návrhy na jeho zlepšení. V teoretické části jsou uvedena teoretická východiska s daným problémem související. Analytická část se zabývá základními údaji o podnikatelském subjektu, aplikací marketingových analýz a vyhodnocením dotazníkového šetření. Praktická část se na základě výsledků analýz a dotazníkového šetření zabývá navržením doporučení a změn marketingového mixu, který zajistí rozšíření povědomí o službách podnikatelského subjektu.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Slobodníková, Eva ; Ledvinka, Karel (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků s produktem. Práce definuje teoretická východiska a problematiku, která souvisí se spokojeností zákazníka. Dále popisuje základní metody a postupy analýzy marketingového prostředí a problematiku dotazníkového průzkumu. Teoretická východiska jsou aplikována na konkrétní produkt, běžecké boty od společnosti adidas. Z dotazníkového průzkumu, vnitřní a vnější analýzy, vyplynuly faktory, se kterými zákazníci jsou nebo nejsou spokojeni. Na základě výstupu z dotazníků jsou stanoveny konkrétní návrhy na růst spokojenosti zákazníků s produktem.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Žambochová, Alice ; Zámečník, Jan (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu, hodnocení a na návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků. První část práce je věnována teoretickému podkladu na dané téma. V další části je provedena analýza současné situace vnitřního a vnějšího okolí podniku a analýza úrovně spokojenosti zákazníků, která je založena na vyhodnocení dotazníkového průzkumu. Poslední část obsahuje návrhy na zvýšení spokojenosti zákazníků.
Komunikační strategie podniku
Stehlík, Petr ; MBA, Petr Adamus, (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie pro brněnskou lékárnu U lázní. Úkolem je posoudit současný stav a na základě výsledků analýzy navrhnout vhodná opatření, která povedou ke zlepšení a zefektivnění komunikační mix podniku. Součástí práce je také vyhodnocení informací aplikací fuzzy logiky.
Komunikační strategie podniku
Matušková, Romana ; Kitnerová, Radka (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této diplomové práce „Komunikační strategie podniku“ je analyzovat současný stav společnosti Electro World a na základě výsledků vlastního průzkumu navrhnout komunikační mix pro oblast města Brna. První část práce je zaměřena na teoretická východiska práce, druhá část analyzuje současnou marketingovou situaci. Poslední praktická část na základě marketingového průzkumu prováděného pomocí dotazníkového šetření vede k navržení nového komunikačního mixu společnosti, který zajistí rozšíření povědomí o společnosti a zvýší prodej zboží.
Komunikační strategie podniku
Broklová, Jaroslava ; Vlčková, Michaela (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této diplomové práce „Komunikační strategie podniku“ je zhodno-tit současný stav komunikačního mixu a na základě výsledků analýz a marketingového průzkumu navrhnout vhodný komunikační mix. Práce je rozdělena na tři hlavní části. První část práce je zaměřena na teoretický výklad a vymezení důležitých pojmů marke-tingu, komunikačního mixu, marketingového prostředí a marketingového průzkumu. Druhá část seznamuje se základními údaji rekondičního studia, analyzuje vnitřní a vnější prostředí a na základě dotazníkového šetření jsou vybrány vhodné segmenty. Poslední praktická část zhodnocuje současný komunikační mix a na základě výsledků z druhé části diplomové práce je navržen nový komunikační mix rekondičního studia Figuraline.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,227 záznamů.   začátekpředchozí850 - 859dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.