Název:
Komunikační strategie podniku
Překlad názvu:
Communication Strategy of Company
Autoři:
Matušková, Romana ; Kitnerová, Radka (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Hlavním předmětem této diplomové práce „Komunikační strategie podniku“ je analyzovat současný stav společnosti Electro World a na základě výsledků vlastního průzkumu navrhnout komunikační mix pro oblast města Brna. První část práce je zaměřena na teoretická východiska práce, druhá část analyzuje současnou marketingovou situaci. Poslední praktická část na základě marketingového průzkumu prováděného pomocí dotazníkového šetření vede k navržení nového komunikačního mixu společnosti, který zajistí rozšíření povědomí o společnosti a zvýší prodej zboží.
The main subject of this thesis "Communication Strategy of Company" is to analyze the current state of the company Electro World and according to the results of own survey to design a communication mix, for the area of Brno. The first part focuses on the theoretical basis of the thesis, the second part analyzes the current marketing situation. The last part suggests a new communication mix of the company on the basis of the results of the practical marketing research conducted via a questionnaire survey. This communication mix will raise public awareness of the company and increase sales of goods.
Klíčová slova:
dotazník; komunikační mix; komunikační strategie; marketingová analýza; marketingový mix; marketingový průzkum; communication strategy; communications mix; marketing analysis; marketing mix; marketing research; questionnaire
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/32043