Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,227 záznamů.  začátekpředchozí833 - 842dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků
Holcová, Eva ; Stejskal, Ladislav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Ve své práci se zabývám problematikou marketingového výzkumu, konkrétně marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků. Cílem práce je, kromě shromáždění dostupných teoretických východisek, analýza vybrané společnosti, kterou je Českomoravská stavební spořitelna, a. s. Součástí praktické části je také návrh případných změn v činnostech analyzované společnosti v souladu s teoretickými východisky a s ohledem na podmínky společnosti.
Posouzení uživatelského rozhraní systému COMES
Škoda, Pavel ; Štohl, Radek (oponent) ; Pásek, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá rozborem uživatelského rozhraní systému COMES. Jejím cílem je vytvořit studii s názory uživatelů na tento systém a z takto získaných informací pak navrhnout jeho vylepšení. V první řadě jsou zde sepsány informace o návrhu správného uživatelského rozhraní, zaměřené především na snadnější ovládání a komunikaci s uživatelem. Následuje pak rozdělení a popis jednotlivých způsobů jak provádět měření uživatelských rozhraní. Druhá část se zaobírá vytvořením dotazníku, podle kterého postupují vybrané osoby testující systém COMES a zhodnocením takto získaných informací. Hlavním výsledkem práce je poslední kapitola, která se zabývá návrhem vylepšení stávajícího uživatelského rozhraní systému tak, aby byly odstraněny zjištěné nedostatky.
Návrhový systém pro zjištění a kvantifikaci požadavků na řídicí systém inteligentního domu
Kotík, Miloslav ; Novotný, Jan (oponent) ; Bátora, Branislav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje analýze požadavků investora na řídicí systém inteligentního domu. Je navržen dotazník jako vodítko projektanta při komunikaci s investorem a tento postup je převeden do interaktivní podoby formuláře. Na základě dotazníku je poté navržen postup pro automatické vyhodnocení a převod zjištěných požadavků investora do seznamu doporučených komponent řídicího systému Tecomat Foxtrot a jeho periferií pro realizaci. První dvě kapitoly práce jsou teoretické a popisují inteligentní dům a systém Tecomat Foxtrot. V poslední praktické kapitole bakalářské práce je popsán samotný Návrhový systém a jeho části – dotazník, databáze, formulář, vyhodnocovací program.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Killich, Ondřej ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá spokojeností a loajalitou klientů ke společnosti Kooperativa pojišťovna a.s., Vienna Insurance Group a jejímu produktu, investičnímu životnímu pojištění Perspektiva. Teoretická část vysvětlí základní pojmy související s touto problematikou, analytická část seznámí se společností, produktem a provedeným výzkumem. Závěrečná praktická část navrhuje na základě provedeného šetření moderními metodami doporučení změn, které zvýší úroveň spokojenosti zákazníků.
Marketingová komunikace Střední odborné školy NET OFFICE Orlová, spol. s r.o.
Gelnarová, Monika ; Michelsohn, Pavel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření návrhů a provedení analýzy marketingové komunikace Střední odborné školy NET OFFICE Orlová, spol. s r.o. Úvod práce vymezuje stanovené cíle, další kapitola obsahuje zpracovaná teoretická východiska týkající se dané tématiky a také použité metody řešení. Analytická část práce poskytuje přehled o současné situaci analyzované školy a výsledcích dotazníkového šetření. Poslední část diplomové práce obsahuje návrhy pro zlepšení marketingové komunikace školy vystavěné na výsledcích marketingového výzkumu.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Kelarová, Michaela ; Klimešová, Lenka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce je Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na její zlepšení. Zaměřuje se na analýzu společnosti youngprimitive a spokojenosti jejich zákazníků. Srovnává a aplikuje teoretická východiska se skutečným stavem. Obsahuje návrhy na zlepšení produktů a služeb v souvislosti s nárůstem spokojenosti zákazníků založené na dotazníkovém šetření.
Návrhy pro zlepšení služeb a zvýšení spokojenosti návštěvníků Informačního centra Olomouc
Skoupilová, Petra ; Břenek, Oldřich (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu spokojenosti návštěvníků a návrhy na zvýšení její úrovně v Informačním centru Olomouc, které je jediné v krajském městě Olomouc. Teoretická část je zaměřena na způsob analýzy spokojenosti zákazníka, tedy na marketingový výzkum a s ním pojmy spojené. V praktické části je vytvořena analýza výsledků marketingového průzkumu provedeného na návštěvnících IC Olomouc. Na základě takto získaných informací jsou navrhnuta opatření, která by měly zlepšit efektivnost služeb a zvýšit spokojenost zákazníků.
Spokojenost zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Škarabelová, Alena ; Drexler, Denis (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu, hodnocení a na návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků v kavárně Paolo Caff. První část je věnována teoretickému podkladu na zvolené téma. V následující části je provedena analýza současné situace vnitřního i vnějšího okolí podniku a analýza úrovně spokojenosti zákazníků, která je založena na vyhodnocení dotazníkového šetření.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Czabeová, Ivana ; Malínková, Šárka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti. Cílem je analyzovat spokojenost zákazníků společnosti Horimex Cars, s.r.o. prostřednictvím dotazníkového výzkumu a poté navrhnout opatření ke zlepšení její úrovně.
Motivační systém call centra
Šmardová, Gabriela ; Zbořilová, Simona (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje především na rozbor motivačního systému společnosti. Tato společnost se zabývá zprostředkováním aktivního a pasivního telemarketingu. Na základě analýzy společnosti a primárního výzkumu navrhuji v práci taková opatření, která by měla vést k vyšší spokojenosti zaměstnanců.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,227 záznamů.   začátekpředchozí833 - 842dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.