Název:
Motivační systém call centra
Překlad názvu:
Motivation System of Call Center
Autoři:
Šmardová, Gabriela ; Zbořilová, Simona (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje především na rozbor motivačního systému společnosti. Tato společnost se zabývá zprostředkováním aktivního a pasivního telemarketingu. Na základě analýzy společnosti a primárního výzkumu navrhuji v práci taková opatření, která by měla vést k vyšší spokojenosti zaměstnanců.
This thesis focuses on the analysis of motivation system. The company is engaged in the provision of active and passive telemarketing. Based on the analysis of society and primary research, I should work such measures , which should lead to higher employee satisfaction.
Klíčová slova:
dotazník; hodnocení zaměstnanců; Motivace; motivační systém; motivační teorie.; spokojenost zaměstnanců; evaluation of employees; Motivation; motivation system; motivational theory.; questionnaire; satisfaction of employees
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/59064