Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Multilevel marketing
Křehlíková, Michaela ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Černá, Jana (oponent)
Bakalářská práce pojednává o Multilevel marketingu (dále MLM) jako podnikatelském odvětví. Cílem práce je zanalyzovat systém MLM ve společnosti Oriflame a potvrdit či vyvrátit, zda je úspěch v MLM závislý na době působení člověka v tomto podnikání, zda samotný úspěch v tomto podnikání závisí na typu a povaze člověka a jestli lze dosáhnout podnikáním v Oriflame finanční nezávislosti. Dále si práce klade za cíl zjistit veřejné mínění o systému MLM jako takovém. Veřejné mínění bude zjišťováno dotazníkovou formou. V teoretické části je popsán MLM jakožto součást přímého prodeje, jeho historie a současné trendy v MLM. Jsou uvedeny neetické a zakázané formy MLM. Práce se dále zaměřuje na motivování a nástroje úspěchu. Praktická část je věnována analýze MLM ve firmě Oriflame a průzkumu veřejného mínění o MLM. V závěru Bakalářské práce je shrnuta celková problematika a výsledky průzkumu veřejného mínění.
Přímý prodej jako příležitost k podnikání
Valc, Pavel ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Bakalářská práce pojednává o přímém prodeji a jeho využití jako podnikatelské příležitosti. Cílem bakalářské práce je analyzovat budování distributorské sítě u společnosti Amway, určit klíčové faktory nutné pro úspěch v tomto podnikání a popsat všechny jeho výhody a nevýhody pro distributora. Teoretická část popisuje přímý prodej a jeho formu multilevel marketing, přičemž uvádí jejich historii, současnou pozici ve světové ekonomice, odlišnosti od nelegálních pyramidových schémat a rozdíly oproti klasickému podnikání. Praktická část se zaměřuje na podnikatelskou příležitost firmy Amway, u které se analyzují prodejní a marketingový plán, faktory vedoucí k úspěchu a míra výhodnosti tohoto podnikání pro distributory. Poté je podnikatelská příležitost Amway zhodnocena SWOT analýzou a pro zjištěné problémy je předložen návrh řešení.
Direct selling particularities
Greifová, Daniela ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
V tejto práci sa zaoberám špecifikami priameho predaja, samoreguláciou tohto odvetvia, základnou predajnou štruktúrou spoločností priameho predaja, ktorou je multi-level marketing. Čašť práce je venovaná i oblasti psychológie zákazníka, pretože poznatky tohto druhu výrazne pomáhajú pri dosahovaní úspechu v priamom predaji. Uplatňovanie jednotlivých osobitostí priameho predaja v praxi predstavujem na príklade spoločnosti Amway. Cieľom práce je poskytnúť ucelený pohľad na odvetvie priameho predaja a analýza existencie možnosti rastu tohto odvetvia v budúcnosti.
Přímý prodej
Tuček, Martin ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Teoretická část definuje pojem přímého prodeje, popisuje jeho historii a současný vývoj ve světě i v ČR. Dále se zabývá jeho výhodami a organizacemi, které určují jeho mezinárodní pravidla a etické standardy. Praktická část se soustředí na přímý prodej telekomunikačních služeb. Nejprve analyzuje vývoj telekomunikačního trhu v letech 2007-2011. Na základě této analýzy představuje strategii budování datové sítě lokálního poskytovatele připojení k internetu PJcomp s.r.o. ve stejném období. Popisuje tvorbu nabídky tarifů a postupy při přímém prodeji připojení k internetu. Dále se zabývá vyjednávacími taktikami vůči bytovým domům, developerům a dodavatelům IT služeb. Na závěr je na základě SWOT analýzy navržena nová firemní strategie.
Přímý prodej jako podnikatelská příležitost
Hloušek, Lukáš ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Cílem práce je vysvětlit systém fungování přímého prodeje, zaměřit se na jeho potenciál do budoucna a zhodnotit podnikatelskou příležitost, kterou svým distributorům nabízí. První kapitola je zaměřena na historii přímého prodeje. Ve druhé kapitole je rozebrána etika přímého prodeje a česká Asociace osobního prodeje, která na její dodržování dohlíží. Třetí kapitola srovnává síťový marketing v přímém prodeji a nelegální pyramidové struktury. Ve čtvrté kapitole je popsána podnikatelská příležitost nabízená společností Amway ČR.
Ochrana spotřebitele a přimý prodej v ČR
Machová, Jana ; Malý, Josef (vedoucí práce) ; Taušer, Josef (oponent)
Cílem této bakalářské práce je ukázat specifika prodeje zboží formou přímého prodeje, zhodnotnit jeho silné a slabé stránky, na konkrétním příkladě pak ukázat a zhodnotit fungování konkrétní společnosti. Dále také vysvětlit, na co by si měl dát zákazník při nákupu touto formou pozor, jak rozpozná nezákonné chování, jak je chráněný a na koho se v případě problémů může obrátit.
Změna struktury českého a světového trhu na příkladu přímého prodeje
Dvořák, Pavel ; Vostrovská, Zdenka (vedoucí práce) ; Petrášek, František (oponent)
V souvislosti se stále větším technologickým rozvojem a snahou se co nejvíce přiblížit zákazníkovi roste význam firem, které distribuují své výrobky formou přímého prodeje. Cílem této práce je dokázat, že se firmám přímého prodeje na úkor ostatních firem zvětšuje obrat, a tím tedy stále významněji přispívají ke změnám struktury trhu. Metodou práce je analýza dat, shrnutí závěrů z literatury, místní šetření u vybraných účastníků trhu v ČR a sestavení časové řady podle výše obratu s cílem sestavit pětiletou predikci budoucího vývoje obratu firem využívajících přímý prodej. Dále se pokusím o zjištění důvodů rostoucího obratu těchto firem a důsledků pro zbytek trhu. Závěr práce shrnuje výsledky analýzy dat a odpovídá na otázku, zda-li je přímý prodej něčím, co bude i nadále významně ovlivňovat strukturu a rozdělení trhu jednotlivými firmami.
Multilevel marketnigový systém firmy JUST
DOLEŽAL, Pavel
Cílem mé bakalářské práce je charakterizovat MLM systém ve vybrané firmě. Firma kterou jsem zvolil je švýcarská firma JUST která se zabývá výrobou a distribucí přírodní kosmetiky a potravinových doplňků. Náplní práce je tedy popsat marketingový systém firmy a funkci distribuční sítě firmy ve vztahu k současné době a marketingové teorii. Dále zmapovat spokojenost zákazníků s firmou a zjistit zdali a jakým způsobem firma využívá zpětné vazby. Tato část je zpracována formou řízených rozhovorů, dotazníkového šetření a vlastního pozorování.
Komparace přínosů nákupního network marketingu a spotřebních družstev pro koncové spotřebitele
LAVIČKA, Martin
Cílem diplomové práce bylo obecně analyzovat prostředí network marketingu a spotřebních družstev v ČR. Tato analýza byla doplněna porovnáním dvou konkrétních subjektů a jejich výhod a nevýhod pro koncové spotřebitele. V praktické části byla tato analýza doplněna dotazníkovým výzkumem v terénu, kdy byl dotazován minimální vzorek cca 200 spotřebitelů, před vybraným nákupním centrem. Otázky v tomto dotazníku byly zaměřeny zejména na spotřebitelskou znalost, jak spotřebního družstevnictví, tak i network marketingu, dále pak na zkušenosti spotřebitelů s těmito odvětvími, popř. zda jsou členy nějaké organizace působící ve sledovaných prostředích a častost jejich nákupů. Oba systémy, respektive subjekty, k úspěšnému fungování potřebují aktivní zapojení většího množství spotřebitelů. Každý způsob, však motivuje spotřebitele jiným způsobem, u network marketingu je to především zisk, kdežto u družstevnictví by se mělo jednat spíše o družstevní hodnoty. Ideální je kombinace obou předchozích způsobů motivace, tzn. orientace jak na jisté sociální hodnoty, tak i na zisk. U obou sledovaných subjektů však převažuje orientace spíše jen na zisk.
Network marketing as an opportunity
Hakun, Peter ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Cílem této práce je vysvětlit princip fungování síťového marketingu, popsat jeho výhody, nevýhody a příležitost, kterou představuje pro výrobce, distributora i spotřebitele. První kapitola definuje síťový marketing a vysvětluje princip jeho fungování a historii. Druhá kapitola srovnává síťový marketing s klasickou formou distribučního řetězce z pohledu výrobce i spotřebitele. Příležitosti, které síťový marketing nabízí distributorům, jsou popsané ve třetí kapitole, které také poukazuje na rozdíly mezi síťovým marketingem a pyramidovými strukturami. Poslední kapitola představující praktickou část přibližuje využití síťového marketingu ve firmě Amway.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.