Název: Komparace přínosů nákupního network marketingu a spotřebních družstev pro koncové spotřebitele
Překlad názvu: Comparison of Final Consumer s Contributions of The Purchase Network Marketing and Consumer Cooperative
Autoři: LAVIČKA, Martin
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Amway; COOP; družstevní hodnoty; družstevní principy; družstvo; multilevel marketing; network marketing; Přímý prodej; spotřební družstevnictví; síťový prodej; Amway; consumers{\crq} cooperative; COOP; Direct selling; final consumer; MLM; network marketing
Citace: LAVIČKA, Martin. Komparace přínosů nákupního network marketingu a spotřebních družstev pro koncové spotřebitele. České Budějovice, 2008. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/8844

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-48799


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet