Název: Multilevel marketnigový systém firmy JUST
Překlad názvu: Multilevel marketing of the JUST company
Autoři: DOLEŽAL, Pavel
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: JUST; marketing; multilevel marketing; přímý prodej; direct selling; JUST; marketing; multilevel marketing
Citace: DOLEŽAL, Pavel. Multilevel marketnigový systém firmy JUST. České Budějovice, 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/14969

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-50640


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet