Název: Změna struktury českého a světového trhu na příkladu přímého prodeje
Překlad názvu: ZMĚNA STRUKTURY ČESKÉHO A SVĚTOVÉHO TRHU NA PŘÍKLADU PŘÍMÉHO PRODEJE A MULTILEVEL MARKETINGU
Autoři: Dvořák, Pavel ; Vostrovská, Zdenka (vedoucí práce) ; Petrášek, František (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: distribuce; přímý prodej; struktura trhu; vícevrstevnatý marketing (síťový marketing); direct selling; distribution; multilevel marketing (network marketing); structure of the market

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28233

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-72389


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet