| |
|
Analýza spokojenosti zákazníků vybraného fitness centra a návrhy na zvýšení její úrovně
Novák, Martin ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
V této diplomové práce se autor zabývá analýzou spokojenosti zákazníků u vybraného fitness centra a návrhy na zvýšení její úrovně. Práce se skládá celkem ze 3 hlavních částí. První část diplomové práce je věnována teoretickým poznatkům k dané problematice. V druhé části je zabýváno analýzou současného stavu daného podniku. V rámci této kapitoly jsou uvedeny také výsledky z realizovaného marketingového průzkumu, jehož hlavním cílem bylo zjištění aktuální úrovně zákaznické spokojenosti. Na analytickou část navazuje část třetí, ve které jsou uvedeny vlastní návrhy na zvýšení této úrovně.
|
| |
| |
|
Spokojenost zákazníků
Ondráček, Leon ; Weiterová, Monika (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na spokojenost zákazníků vybrané společnosti. K tomuto účelu je využito analýz vnitřního a vnějšího prostředí společnosti, SWOT analýzy, dotazníkového šetření, shlukové analýzy a matice spokojenost-důležitost. Práce je rozdělena do tří části. První část se zabývá představením těchto a dalších teoretických východisek. Po ní následuje analýza současné situace společnosti a vlastní průzkum. Třetí část se na základě zjištění vycházejících z analytické části věnuje konkrétním návrhům, které by měli vést ke zlepšení celkové spokojenosti zákazníků.
|
|
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Miškaříková, Ludmila ; Vašková, Eva (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na teoretické definování a popis problematiky související se spokojeností zákazníka a jeho loajalitou, dále vliv vzhledu a chování podniku na celkovou spokojenost zákazníka. Práce definuje základní metody a postupy analýzy marketingového prostředí podniku a principy dotazníkového průzkumu. Teoretické poznatky jsou aplikovány na konkrétní výrobní podnik, je popsána jeho aktuální situace včetně základních analýz vnějšího a vnitřního prostředí, završena souhrnnou SWOT analýzou. Na základě dotazníkového průzkumu je zjištěna spokojenost zákazníků podniku a odhalena přání i nedostatky vnímané zákazníky. Pomocí těchto výstupů jsou stanoveny konkrétní návrhy vedoucí k lepšímu image podniku a růstu spokojenosti zákazníků.
|
|
Analýza spokojenosti zákazníků
Matějka, Michal ; Plánková, Lucie (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti a loajality zákazníků společnosti GiTy, a.s. Teoretická část se věnuje problematice spokojenosti a loajality zákazníků a jejich zjišťováním. Dále se zabývá marketinkovým výzkumem se zaměřením na získávání informací pomocí dotazování. Praktická část práce obsahuje seznámení se společností, návrh výzkumu pomocí dotazování a metodiku analýzy dat. Tato část také popisuje firemní systém průběžného zjišťování spokojenosti zákazníků, jehož zavedení bylo cílem práce.
|
| |
|
Komunikační mix společnosti
Petruchová, Denisa ; Stávková, Blažena (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá komunikačním mixem společnosti Sonnentor s.r.o. Hlavním cílem je rozšíření stávajícího komunikačního mixu, který by měl především přilákat nové zákazníky a zlepšit aktuální propagaci. V první části jsou definována teoretická východiska, na která navazuje analytická část, kde je popsán současný stav společnosti. V poslední části jsou předloženy návrhy a doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků a budoucích tržeb.
|
|
Návrhy na zlepšení služeb hotelu
Brychtová, Adéla ; Izák, Filip (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhy na zlepšení služeb Hotelu U Labutě ve Žďáru nad Sázavou. Jedná se o menší hotel, v jehož okolí se nachází řada konkurenčních hotelů. Důležitou část práce tvoří analýza současného stavu hotelu a poté návrhy na řešení konkrétních nedostatků, shledaných během analýzy. Účelem realizace návrhů je především zlepšení kvality poskytovaných služeb a zvýšení návštěvnosti hotelové restaurace.
|