Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský záměr-zlepšení řízení jakosti ve firmě Teva Czech Industries s.r.o.
Sobotík, Jakub ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na řízení jakosti ve společnosti Teva Czech Industries s.r.o. Analyzuje současnou situaci a problémy v této oblasti, pomocí kterých následně navrhuje zlepšení vedoucí ke zvýšení jakosti, sníţení nákladů a vyšší spokojenosti zákazníků.
Zpracování reklamací z pohledu kvality
Voborník, Petr ; Hégr, Ondřej (oponent) ; Novotný, Radovan (vedoucí práce)
Předkládaná práce se zabývá problémy zpracování zákaznických reklamací z pohledu kvality. Základní zaměření práce je představení procesu zpracování a vyhodnocením reklamací. Představuje klíčové sledované ukazatele procesu reklamací. Je zde ukázána komplexnost managementu reklamací. Návrh vzorového databázového systému IS. Reportování reklamací.
Proposals of the number of complaints reduction in the construction company
Džanajová, Patrícia ; Videcká, Zdeňka (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
This master thesis put its focus on analysis that is based on the creation of complaints in the filed of the construction company that has been used for this research. The researched company core business activities lie in the construction and reconstruction of the roofs. This analysis is based on the comparison of already established procedures and consequently their actual execution. The shortcomings that were found in the analytical part of this research papers, will be used as suggestions that ought to improve the current situation of the researched company.
Mimosoudní řešení občanskoprávních sporů mezi poskytovatelem zdravotních služeb a pacientem
Syrová, Adéla ; Holčapek, Tomáš (vedoucí práce) ; Svatoš, Martin (oponent)
Mimosoudní řešení občanskoprávních sporů mezi poskytovatelem zdravotních služeb a pacientem Abstrakt Tato diplomová práce se zabývá využitím metod mimosoudního řešení ve sporech mezi poskytovateli zdravotních služeb a pacienty v České republice a částečně i v zahraničí. Úvodní kapitola popisuje hmotněprávními aspekty mimosoudního řešení v občanskoprávních sporech v rámci zdravotnictví. První podkapitola poskytuje stručný přehled občanskoprávní odpovědnosti poskytovatelů zdravotních služeb. Druhá podkapitola se zabývá vztahem lékaře a pacienta a zmiňuje některé jeho problematické aspekty, které mohou vést ke konfliktům. Ve třetí kapitole je čtenáři představen pojem mimosoudní řešení. Vyjma definice pojmu ADR jsou v kapitole pomocí grafů porovnávány praktické dopady mediace a soudního řízení, čímž je zdůrazněn potenciál ADR. V následující podkapitole jsou nastíněny charakteristiky ADR. Ačkoli stížnost není sama o sobě považována za metodu ADR, hraje ve zdravotnictví zásadní roli a funguje jako předstupeň procesu ADR. Následující kapitola se proto zabývá mechanismem stížností a osobami odpovědnými za jejich vyřizování, tedy nemocničních ombudsmanů, právníků a veřejného ochránce práv. Následující podkapitoly pak vyjmenovávají různé metody ADR použitelné ve zdravotnictví, konkrétně vyjednávání, mediaci,...
Studie interních reklamačních procesů ve vybrané společnosti
Vondálová, Marcela ; Entlerová, Lucie (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá studií interních reklamačních procesů ve vybrané společnosti. Definuje slabá místa v interních reklamačních procesech a na jejich základě jsou navrženy možnosti řešení, které by vedly ke zlepšení vybraných procesů.
Proposals of the number of complaints reduction in the construction company
Džanajová, Patrícia ; Videcká, Zdeňka (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
This master thesis put its focus on analysis that is based on the creation of complaints in the filed of the construction company that has been used for this research. The researched company core business activities lie in the construction and reconstruction of the roofs. This analysis is based on the comparison of already established procedures and consequently their actual execution. The shortcomings that were found in the analytical part of this research papers, will be used as suggestions that ought to improve the current situation of the researched company.
Knihy přání a stížností v knihovně - příklady užití a efektivity
Drtinová, Iveta ; Římanová, Radka (vedoucí práce) ; Zadražilová, Iva (oponent)
Bakalářská práce popisuje analýzu zápisů v Knihách přání a stížností na praxi tří různých druhů knihoven. Zápisy jsou analyzovány z formálního a obsahového hlediska a následně členěny dle formálního zpracování na typy zápisů, které jsou následně rozděleny podle dat a dle obsahového členění na kategorie a podkategorie vystihující předmět zápisů. Dále přibližuje reakce knihoven na takto získané podněty a jejich zpětnou vazbu, aby v závěru vybrala na základě porovnání nejlepší praxi a doporučila její možné zlepšení. Práce je tvořena teoretickou a praktickou částí. V teoretické části se objevuje snaha o definici termínu Kniha přání a stížností a jsou zde popsány podoby provedení Knih přání a stížností, se kterými se může uživatel setkat v českých knihovnách. V praktické části je popis analýzy, která probíhala v Národní knihovně ČR, Krajské knihovně v Pardubicích a Městské knihovně v Praze.
Etika ve vztahu k sociálně právní ochraně dětí
Doležalová, Radka ; Mitwallyová, Helena (vedoucí práce) ; Matula, Miloš (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá výkonem orgánů sociálně právní ochrany dětí (OSPOD) s důrazem na etiku a poskytovanou podporu pracovníkům OSPOD v této oblasti ze strany zaměstnavatele. Práce řeší, zda je poskytovaná podpora dostačující, jak ovlivňuje výkon pracovníků OSPOD a kdo ji financuje. Teoretické část je zaměřena na rozbor etických kodexů, kterým sociální pracovníci OSPOD podléhají a na činnost samotného OSPOD. V praktické části jsou podrobně analyzovány dva vybrané OSPODy zejména z hlediska podpory v oblasti etiky ze strany zaměstnavatele a jsou zde rozebrány stížnosti řešené ombudsmanem s přihlédnutím na etickou stránku stížností. Na základě analýz vybraných OSPOD lze konstatovat, že podpora v oblasti etiky ze strany zaměstnavatele je dostačující, má pozitivní vliv na výkon OSPOD a je hrazena z dotace na výkon sociálně právní ochrany dětí.
Zpracování reklamací z pohledu kvality
Voborník, Petr ; Hégr, Ondřej (oponent) ; Novotný, Radovan (vedoucí práce)
Předkládaná práce se zabývá problémy zpracování zákaznických reklamací z pohledu kvality. Základní zaměření práce je představení procesu zpracování a vyhodnocením reklamací. Představuje klíčové sledované ukazatele procesu reklamací. Je zde ukázána komplexnost managementu reklamací. Návrh vzorového databázového systému IS. Reportování reklamací.
Návrh na snížení zákaznických reklamací
Kropáčová, Lucie ; Jonášová, Petra (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na zhodnocení současného procesu řízení reklamací ve vybraném podniku v roce 2014. Zhodnocení je provedeno pomocí vybraných nástrojů řízení kvality a s využitím korelační analýzy. Na základě získaných informací budou navržena nápravná opatření. Tato nápravná opatření povedou ke zlepšení řízení kvality a snížení zákaznických reklamací.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.