Název: Návrh na snížení zákaznických reklamací
Překlad názvu: Suggestion for Reduction of Customer Complaints
Autoři: Kropáčová, Lucie ; Jonášová, Petra (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; korelační koeficient.; Kvalita; management kvality; neshoda; proces; produkt; příčina; reklamace; řízení kvality; analyze; cause; Complaints; correlation coefficient.; non-conformity; process; product; Quality; quality control; quality management

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/52139

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-234826


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet