Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,088 záznamů.  začátekpředchozí662 - 671dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza konkurence na trhu automobilů
Bui Thanh, Hai ; Soukupová, Jana (vedoucí práce) ; Adámek, Petr (oponent)
Cílem této bakalářské práce je provést analýzu konkurenceschopnosti společnosti ŠKODA a. s. použitím strategické analýzy a na základě zjištěných výsledků navrhnout doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti. Bakalářská práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje základní vymezení pojmů konkurence, konkurenceschopnosti a popis nástrojů strategické analýzy. Praktická část se skládá z představení společnosti, analýzy mikro a makro okolí a analýzy vnitřních zdrojů podniku. Analýza vnějšího okolí je popsána pomocí Pest analýzy a Porterova modelu 5 konkurenčních sil. K analýze společnosti je využita strategická analýza vnitřních zdrojů společnosti. V závěru této práce jsou uvedeny slabé a silné stránky podniku a doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti podniku.
Hodnocení konkurenční situace firmy
HAIDINGEROVÁ, Adéla
Cílem této práce je zhodnotit konkurenční situaci vybraného podniku na základě vybraných analýz a navrhnout případné změny zlepšení. V praktické části této práce jsou analyzováni konkurenti a konkurenční pozice firmy Leifheit s.r.o. se sídlem v Blatné. Pro analýzu konkurenčního prostředí této firmy byl použit Porterův model pěti konkurenčních sil v odvětví. Na základě těchto analýz byla zhodnocena konkurenční situace vybrané firmy. Na závěr této práce byly navrženy možnosti zlepšení konkurenční situace.
Grid
Gajdošík, Andreas ; Magid, Václav (oponent) ; Krekovič, Slavomír (vedoucí práce)
Práce se věnuje důsledkům plně rozvinuté infrastruktury webu 2.0 a jeho obecnému celospolečenskému přijetí, jež jsou, v doprovodu dostupného výpočetního výkonu, základními faktory umožňujícími rozvoj masivního zpracování uživatelských dat. Práce Grid v této souvislosti využívá veřejně dostupných dat Facebooku o aktivitě uživatelů na stránkách českého pravicového populismu, která plně automatizovaně získává a dále statisticky analyzuje. Výsledek tohoto procesu je poté prezentován na webových stránkách designově i stylisticky podobných webům krajní pravice. Jejím příznivcům na první pohled ideově blízký web však prezentuje empirická data, která o mnohé slávě těchto hnutí, ani jejich přívrženců nevypovídají. Projekt Grid tak stojí na hranici amatérského sociologického výzkumu a umělecké intervence do mediálního prostoru.
Rozvoj obchodních aktivit podniku
Sabaková, Nikola ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá návrhmi na rozvoj obchodných aktivít dánskej spoločnosti ECCO pôsobiacej na globálnom trhu. Predmetom podnikania je výroba a predaj koženej obuvi pre mužov, ženy a deti. Návrhy sú zamerané na aktivity, pomocou ktorých podnik prehĺbi a upevní vzťahy so svojimi zákazníkmi. Na základe uskutočnených analýz a mystery shoppingu tak preskúmam konkurenciu a vymedzím jednotlivé kroky, ktoré povedú k budovaniu silnej prémiovej značky a zvýšeniu spokojnosti zákazníkov. Mojim cieľom je tak prostredníctvom osobitého prístupu vytvoriť u spotrebiteľa nákupný zážitok, rozvíjať obchodné aktivity podniku a podporiť predaj produktov. Základnou normou aplikovanou pri tvorbe návrhu je rozvoj hodnoty pre zákazníka.
Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti
Brabec, Lukáš ; Svoboda, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou posílení konkurenceschopnosti obchodního centra Futurum Brno použitím vybraných marketingových nástrojů. Celý koncept bakalářské práce cílí především na koncového zákazníka, tedy na B2C trh. V práci je provedena podrobná analýza obchodního centra a brněnského trhu. Na základě výstupů analytické části jsou navržená opatření, která vedou k posílení konkurenceschopnosti obchodního centra a zlepšení jeho pozici na trhu.
Návrh na změny marketingové strategie pro podnik působící v HoReKa sektoru
Opravilová, Veronika ; MBA, Pawel Szewczyk, (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na tvorbu návrhu na změnu marketingové strategie ve vybraném podniku Restaurace U Červeného volka. V teoretické části jsou vymezeny pojmy především z oblasti marketingu. V oblasti analytické se zabývám představením podniku a analýzou současného stavu, tedy zde využívám poznatků z teoretické části práce a dále se zaměřuji na nedostatky restaurace. Následně v kapitole návrhové popisuji vlastní návrhy na změny, převážně v oblasti online marketingu a přetvorby jídelního lístku, které vedou k odstranění těchto nedostatků a současně k zaujmutí nových zákazníků a k udržení těch stávajících.
Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti
Rozsypalová, Lenka ; Nábělková, Irena (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingové nástroje posilující konkurenceschopnost společnosti Tesco Stores ČR a. s. s orientováním především na marketingovou komunikaci. Teoretická část se opírá o vysvětlení pojmů konkurence, konkurenční výhoda, konkurenceschopnost, srovnání s konkurencí a popisuje jednotlivé marketingové nástroje. Druhá analytická část popisuje konkrétní společnost, je zde provedena analýza zákazníka pomocí dotazníkového šetření, dále srovnání s konkurencí a komunikační mix společnosti. Poslední část je věnována návrhům na zlepšení konkurenceschopnosti podniku.
Marketingový mix výrobního družstva IRISA
Nguyen, Anh Duc ; Skálová, Martina (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena marketing a konkrétně na marketingový mix produktů. V teoretické části vysvětlím základní pojmy marketingu a marketingového mixu. V analytické části provedu analýzy marketingového mixu vybraného podniku. V návrhové části sestavím návrhy na změny současného marketingového mixu.
Proposal of Part of Company's IS for Monitoring Competitors' Prices
Jobko, Viliam ; Šlosár, Peter (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
This bachelor’s thesis is focused on the design of information system for monitoring of competitors’ products and their prices. Its main objective is to design regular collection of these information, their processing and storage. The obtained knowledge will be used to set better pricing policy.
Konstrukční uspořádání křídla soutěžního letounu
Mahdal, Vít ; Hájek, Tomáš (oponent) ; Katrňák, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá konstrukčním uspořádáním křídla soutěžního letounu. Práce se skládá z pěti hlavních částí. První část popisuje soutěž Air Cargo Challenge, pro kterou je daný letoun navrhován. Dále je proveden výpočet letových obálek a zatížení, které působí na letadlo. V navazující kapitole je provedena pevnostní kontrola stávajícího modelu FabricK. Následující část bakalářské práce je věnována návrhu nového uspořádání nosníků. Poslední část porovnává výhody a nevýhody se starší verzí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,088 záznamů.   začátekpředchozí662 - 671dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.