Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití marketingu k posílení konkurenceschopnosti firmy
Kurowská, Monika ; Komárková, Martina (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem opatření, která povedou ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy Infinit, s. r. o. v oblasti poskytování wellness pobytů, a to se specifickým zaměřením na webovou komunikaci firmy. Teoretická část práce je věnována konkurenci, konkurenceschopnosti, obecně marketingu a metodám situační analýzy. V praktické části je zkoumána podnikatelská činnost této společnosti, analyzováno její vnitřní a vnější okolí a dále jsou navrhovány vhodná opatření, která povedou ke zvýšení konkurenceschopnosti a budou mít uplatnění pro budoucí vývoj společnosti.
Návrh komunikačního mixu konkrétního podniku
Líšková, Kristina ; Pokorný, Jiří (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce „Návrh komunikačního mixu konkrétního podniku“ se zabývá analýzou současného stavu společnosti Kavárna Pod hodinami, jejího okolí a rozborem faktorů působících na zákazníky. Na základě zjištěných skutečností obsahuje návrh nového komunikačního mixu, který by měl napomoci k vyšší spokojenosti zákazníků, zvýšení návštěvnosti podniku a s tím spojeného vyššího zisku podniku.
Návrh optimalizace služeb v Kopírovacím centru
Šustrová, Tereza ; Šimonová, Jana (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá současnou situací společnosti poskytující služby v oblasti kopírování, laminování, vazby dokumentů a podobně. Práce analyzuje současný stav ve firmě z hlediska efektivity personální práce a působení firemního prostředí na zákazníka. Výsledky provedeného dotazníkového šetření budou použity pro návrh řady opatření, která povedou ke zlepšení současného stavu ve společnosti.
Podniková kultura vybraného podniku
VRBOVÁ, Karolína
Cílem bakalářské práce je diagnóza podnikové kultury vybraného podniku a návrh vhodných opatření k žádoucí změně podnikové kultury. V teoretické části jsou pomocí nastudované literatury popsány pojmy, které se týkají dané problematiky. Praktická část je zaměřena na konkrétní podnik, kde zkoumá stav kultury podniku. Pro sběr informací byly použity webové stránky společnosti, dotazníkové šetření a osobní rozhovor se zaměstnancem společnosti. Na základě získaných informací byla navržena opatření pro zlepšení stavu podnikové kultury ve vybraném podniku.
Analýza marketingového prostředí firmy: Výstaviště České Budějovice, a.s.
SUCHÁ, Veronika
Zájem každé firmy, která usiluje o úspěšné působení ve svém oboru, bez ohledu na to, zda se jedná o firmu malou, střední či velkou, se neustále a čím dál více zaměřuje na získání údajů, informací a znalostí ve svém předmětu oboru, a tedy o svém prostředí. Cílem je získat potřebné údaje a charakteristiky vnitřního i vnějšího prostředí. Podnik orientující se ve svém prostředí má výhodnější pozici v boji o trh. Vybaven těmito informacemi má předpoklad uspět, lépe než ostatní, a konkurovat ostatním subjektům, snadněji vytvořit strategii dobývání trhu a tím získat potřebné pole působnosti, bez kterého není možné se obejít. Významným krokem v této činnosti, která je součástí marketingových postupů, je správné zhodnocení a zařazení údajů a dat potřebných k provedení následné analýzy a nalezení optimálního spojení a vzájemných vztahů vnitřních podmínek a faktorů vnějšího prostředí. Pro zjištění jednotlivých charakteristik mikroprostředí podniku jsem využila analýzu Porterova modelu pěti sil. Shromážděné informace jsem rozdělila do dvou skupin. První skupina obsahovala informace, které se vázaly přímo k podniku samotnému a druhá popisovala okolí podniku (zákazníci, dodavatelé, konkurence). První důležitou skupinou, která tvoří okolí podniku jsou zákazníci. Zákazníky českobudějovického výstaviště lze rozdělit na dvě skupiny, první skupinu tvoří vystavovatelé a obchodníci a druhou návštěvníci. Dodavatelé pro společnost realizují různé propagační a reklamní tiskopisy. V rámci republiky představují konkurenci převážně ty veletržní správy, které organizují výstavy se stejnou nebo podobnou tématikou. Makroprostředí společnosti lze analyzovat a vyhodnotit území celé České republiky, ale nejdůležitější oblastí pro Výstaviště České Budějovice byl, je a vždy bude region jižních Čech. V jihočeském regionu je nutné počítat s působením faktorů charakteristických pro tuto oblast: nižší ekonomická síla regionu, nižší kupní síla a vyšší spořivost obyvatel v regionu.
Analýza podnikového okolí
Hladík, Ondřej ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Strouhal, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá teorií analýzy podnikového okolí a její následnou praktickou aplikací na podnik Travel Service, a.s. Cílem práce je popsat klíčové faktory, které ovlivňují postavení této společnosti na trhu. V teoretické části jsou představeny vybrané metody analyzování podnikového okolí, použité v praktické části práce. Jedná se o PEST analýzu pro makrookolí a Porterův model pěti sil, použitý pro analýzu klíčových faktorů mikrookolí. Práce je zakončena SWOT analýzou a na základě zjištěných informací jsou sestavená strategická doporučení pro tento podnik.
Návrh optimalizace služeb v Kopírovacím centru
Šustrová, Tereza ; Šimonová, Jana (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá současnou situací společnosti poskytující služby v oblasti kopírování, laminování, vazby dokumentů a podobně. Práce analyzuje současný stav ve firmě z hlediska efektivity personální práce a působení firemního prostředí na zákazníka. Výsledky provedeného dotazníkového šetření budou použity pro návrh řady opatření, která povedou ke zlepšení současného stavu ve společnosti.
Využití marketingu k posílení konkurenceschopnosti firmy
Kurowská, Monika ; Komárková, Martina (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem opatření, která povedou ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy Infinit, s. r. o. v oblasti poskytování wellness pobytů, a to se specifickým zaměřením na webovou komunikaci firmy. Teoretická část práce je věnována konkurenci, konkurenceschopnosti, obecně marketingu a metodám situační analýzy. V praktické části je zkoumána podnikatelská činnost této společnosti, analyzováno její vnitřní a vnější okolí a dále jsou navrhovány vhodná opatření, která povedou ke zvýšení konkurenceschopnosti a budou mít uplatnění pro budoucí vývoj společnosti.
Návrh komunikačního mixu konkrétního podniku
Líšková, Kristina ; Pokorný, Jiří (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce „Návrh komunikačního mixu konkrétního podniku“ se zabývá analýzou současného stavu společnosti Kavárna Pod hodinami, jejího okolí a rozborem faktorů působících na zákazníky. Na základě zjištěných skutečností obsahuje návrh nového komunikačního mixu, který by měl napomoci k vyšší spokojenosti zákazníků, zvýšení návštěvnosti podniku a s tím spojeného vyššího zisku podniku.
Analýza firmy, jejího okolí a návrh byznys strategie
Píša, Ondřej ; Voříšek, Jiří (vedoucí práce) ; Derfler, Václav (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na oblast strategického řízení podniku. V teoretické části práce je proces strategického řízení analyzován, jsou stanoveny principy, na kterých je založen, a fáze, ze kterých se proces skládá. Dále jsou specifikovány konkrétní analytické metody sloužící k získání relevantních informací v jednotlivých krocích procesu tvorby strategie. Vybraný koncept procesu tvorby strategie je dále porovnán s jinou variantou metodiky strategického řízení. Hlavní přínos diplomové práce spočívá v použití metodiky tvorby strategie a aplikaci analytických nástrojů na reálný fungující podnik. Cílem je vymezení subjektu na trhu, provedení analýzy za účelem získání informací, ze kterých je vytvořena množina strategií, přičemž jedna z nich je dále zpracována na úroveň možných sledovaných cílů. Tento souhrn informací tvoří základ pro možnou implementaci strategie ve firmě. Práce si neklade za cíl poskytnout obecný návod, jak řešit strategické řízení ve společnosti. Stejně tak je nerelevantní pro vybranou firmu zpracovat strategii až na úroveň konkrétních činností. Hlavním smyslem je poukázat na komplexnost problematiky strategického řízení, poskytnout základní informace a odkázat na zdroje s podrobnějším výkladem, a prezentovat praktickou ukázku celého procesu, jehož výsledek může zvolená společnost použít jako počáteční informační zdroj při zpracování vlastní strategie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.