Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Odškodňování nároků poškozených z pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem vozidla
Suchá, Veronika ; Karfíková, Marie (vedoucí práce) ; Kohajda, Michael (oponent)
Diplomová práce se zabývá odškodňováním nároků poškozených z pojištění odpovědnosti za újmu způsobenou provozem vozidla a zejména pak jednotlivými nároky poškozených, plynoucí z pojištění odpovědnosti za újmu způsobenou provozem vozidla, kde se snaží porovnat právní úpravu účinnou do 31. prosince 2013 s právní úpravou účinnou od 1. ledna 2014 a poukázat na nejdůležitější dopady zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, do oblasti odškodňování nároků poškozených vzniklých způsobením újmy na zdraví nebo usmrcením. Vzhledem k počtu dopravních nehod a vzhledem k tomu, že jde o problematiku, jíž se dotkla rekodifikace soukromého práva, jde o téma aktuální. Diplomová práce sestává z pěti kapitol. První kapitola pojednává o vývoji právní úpravy pojištění odpovědnosti za újmu způsobenou provozem vozidla na území České republiky. Druhá kapitola vymezuje základní pojmy a instituty související s odškodňováním nároků poškozených z pojištění odpovědnosti za újmu způsobenou provozem vozidla, jimiž jsou provoz, provozovatel, pojistitel, pojistník, pojištěný a poškozený, škoda a újma. Vedle toho se rovněž věnuje základním aspektům obecné odpovědnosti za škodu nebo jinou újmu a zvláštnímu typu odpovědnosti za škodu z provozu dopravních prostředků. Účelem třetí kapitoly je přiblížit čtenáři proces odškodňování nároků...
Analýza marketingového prostředí firmy: Výstaviště České Budějovice, a.s.
SUCHÁ, Veronika
Zájem každé firmy, která usiluje o úspěšné působení ve svém oboru, bez ohledu na to, zda se jedná o firmu malou, střední či velkou, se neustále a čím dál více zaměřuje na získání údajů, informací a znalostí ve svém předmětu oboru, a tedy o svém prostředí. Cílem je získat potřebné údaje a charakteristiky vnitřního i vnějšího prostředí. Podnik orientující se ve svém prostředí má výhodnější pozici v boji o trh. Vybaven těmito informacemi má předpoklad uspět, lépe než ostatní, a konkurovat ostatním subjektům, snadněji vytvořit strategii dobývání trhu a tím získat potřebné pole působnosti, bez kterého není možné se obejít. Významným krokem v této činnosti, která je součástí marketingových postupů, je správné zhodnocení a zařazení údajů a dat potřebných k provedení následné analýzy a nalezení optimálního spojení a vzájemných vztahů vnitřních podmínek a faktorů vnějšího prostředí. Pro zjištění jednotlivých charakteristik mikroprostředí podniku jsem využila analýzu Porterova modelu pěti sil. Shromážděné informace jsem rozdělila do dvou skupin. První skupina obsahovala informace, které se vázaly přímo k podniku samotnému a druhá popisovala okolí podniku (zákazníci, dodavatelé, konkurence). První důležitou skupinou, která tvoří okolí podniku jsou zákazníci. Zákazníky českobudějovického výstaviště lze rozdělit na dvě skupiny, první skupinu tvoří vystavovatelé a obchodníci a druhou návštěvníci. Dodavatelé pro společnost realizují různé propagační a reklamní tiskopisy. V rámci republiky představují konkurenci převážně ty veletržní správy, které organizují výstavy se stejnou nebo podobnou tématikou. Makroprostředí společnosti lze analyzovat a vyhodnotit území celé České republiky, ale nejdůležitější oblastí pro Výstaviště České Budějovice byl, je a vždy bude region jižních Čech. V jihočeském regionu je nutné počítat s působením faktorů charakteristických pro tuto oblast: nižší ekonomická síla regionu, nižší kupní síla a vyšší spořivost obyvatel v regionu.
Rozdíly v mediální (sebe)prezentaci mezi reformními a konzervativními představiteli KSČ v letech 1967 - 1969 : kvantitativní obsahová analýza
Suchá, Veronika ; Končelík, Jakub (vedoucí práce) ; Vondrová, Jitka (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na zkoumání médií a vztahu médií a politiků v Československu v období konce 60. let 20. století. Událostmi tzv. Pražského jara u nás vyvrcholila krize politického systému. Tato politická změna se ve zkoumané oblasti výrazně odrazila. Práce se zabývá otázkou, zda existovaly rozdíly v mediální (sebe)prezentaci politiků, kteří reformy prosazovali a kteří je naopak odmítali. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Doprovázení pěstounských rodin jako profese
Suchá, Veronika ; Šámalová, Kateřina (vedoucí práce) ; Pazlarová, Hana (oponent)
(česky) Diplomová práce se zabývá systémem doprovázení pěstounských rodin jako profesí, kterou vykonávají tzv. klíčoví pracovníci. První část práce se zaměřuje na přiblížení samotné pěstounské péče včetně její typologie a přehledu dávek pěstounské péče. Podrobně je zde představen systém doprovázení včetně legislativního ukotvení a obsahu samotné dohody o výkonu pěstounské péče. V teoretické části je dále specifikována role doprovázejícího pracovníka, jeho předpoklady a podmínky pro samotný výkon této profese, ale také je zde přehled limitů, na které při výkonu doprovázení mohou pracovníci narazit. Cílem práce bylo zjistit, jak tito pracovníci hodnotí současný systém doprovázení ve vybraných organizacích s pověřením k uzavírání dohod o výkonu pěstounské péče na území hl. m. Prahy a ve Středočeském kraji. Empirická část obsahuje výzkumné šetření, jeho analýzu a vyhodnocení. Výzkum byl koncipován jako kvalitativní a sběr dat byl prováděn technikou polostrukturovaných rozhovorů.
Vyluhovatelnost a gastrická biodostupnost kontaminantů z odpadů z metalurgie Ni
Polák, Ladislav ; Ettler, Vojtěch (vedoucí práce) ; Suchá, Veronika (oponent)
Vlivem těžby a zpracování lateritických a sulfidických rud dochází ke kontaminaci životního prostředí kovy a polokovy. Pro zjištění, jak bude kontaminant vyluhován a jakým způsobem může poškodit své okolí, slouží vyluhovací experimenty. Za účelem zjištění potencionálního vlivu na zdraví člověka lze použít loužící testy v simulovaných gastrických, gastrointestinálních a plicních roztocích. Cílem této bakalářské práce je provést tyto loužící testy a zjistit jakým způsobem může metalurgický odpad ovlivňovat okolní prostředí nebo populaci v dané oblasti (např. pracovníky v hutním průmyslu). Výsledky ukazují, že největší vyluhovatelnost vykazují popílky. Limitní hodnoty pro nebezpečný odpad přesahuje Ni (4250 mg/kg), pro inertní odpad Zn (22,3 mg/kg) a Cd (0,51 mg/kg). Gastrické loužící testy ukazují, že největší zdravotní riziko hrozí u Al (TDI 181 μg/den), Ni (BE 324 μg/den) a V (TDI 0,78 μg/den). Tolerovatelný denní příjem (Tolerable daily intake, TDI) je odhadované množství, které dokáže člověk dlouhodobě snést, aniž by došlo k poškození organismu. Pozaďová expozice (BE) je dávka nebo množství, kterému je jedinec vystaven. V důsledku těžby se do okolí dostává více kontaminantů než by bylo dosaženo přirozenými procesy (eroze, vyplavování vodou).
Odškodňování nároků poškozených z pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem vozidla
Suchá, Veronika ; Karfíková, Marie (vedoucí práce) ; Kohajda, Michael (oponent)
Diplomová práce se zabývá odškodňováním nároků poškozených z pojištění odpovědnosti za újmu způsobenou provozem vozidla a zejména pak jednotlivými nároky poškozených, plynoucí z pojištění odpovědnosti za újmu způsobenou provozem vozidla, kde se snaží porovnat právní úpravu účinnou do 31. prosince 2013 s právní úpravou účinnou od 1. ledna 2014 a poukázat na nejdůležitější dopady zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, do oblasti odškodňování nároků poškozených vzniklých způsobením újmy na zdraví nebo usmrcením. Vzhledem k počtu dopravních nehod a vzhledem k tomu, že jde o problematiku, jíž se dotkla rekodifikace soukromého práva, jde o téma aktuální. Diplomová práce sestává z pěti kapitol. První kapitola pojednává o vývoji právní úpravy pojištění odpovědnosti za újmu způsobenou provozem vozidla na území České republiky. Druhá kapitola vymezuje základní pojmy a instituty související s odškodňováním nároků poškozených z pojištění odpovědnosti za újmu způsobenou provozem vozidla, jimiž jsou provoz, provozovatel, pojistitel, pojistník, pojištěný a poškozený, škoda a újma. Vedle toho se rovněž věnuje základním aspektům obecné odpovědnosti za škodu nebo jinou újmu a zvláštnímu typu odpovědnosti za škodu z provozu dopravních prostředků. Účelem třetí kapitoly je přiblížit čtenáři proces odškodňování nároků...
Rozdíly v mediální (sebe)prezentaci mezi reformními a konzervativními představiteli KSČ v letech 1967 - 1969 : kvantitativní obsahová analýza
Suchá, Veronika ; Končelík, Jakub (vedoucí práce) ; Vondrová, Jitka (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na zkoumání médií a vztahu médií a politiků v Československu v období konce 60. let 20. století. Událostmi tzv. Pražského jara u nás vyvrcholila krize politického systému. Tato politická změna se ve zkoumané oblasti výrazně odrazila. Práce se zabývá otázkou, zda existovaly rozdíly v mediální (sebe)prezentaci politiků, kteří reformy prosazovali a kteří je naopak odmítali. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Oční vyšetření na oddělení z pohledu sestry
SUCHÁ, Veronika
V teoretické části bakalářské práce se zabýváme vyšetřením, se kterým se nejvíce setkáváme na očním oddělení, a to jak na jeho lůžkové části, tak i na ambulancích, které jsou součástí očního oddělení. Věnujeme se charakteristické práci sestry na očním oddělení, také ošetřovatelským diagnózám a problémům, se kterými se může sestra setkat na očním oddělení. Jako příklad zde také uvádíme různé typy očních ambulancí. Ve výzkumné části bakalářské práce jsme vznesli dva cíle. Prvním cílem bylo zjistit specifika ošetřovatelské péče před vyšetřením na očním oddělení. Druhým cílem bylo zjistit specifika ošetřovatelské péče po vyšetření na očním oddělení. K těmto cílům jsme si vhodně zvolili dvě výzkumné otázky, se kterými jsme pracovali během zpracování výzkumné části bakalářské práce. První výzkumnou otázkou bylo, jaká jsou specifika ošetřovatelské péče před vyšetřením očí. Druhá otázka zněla, jaká jsou specifika ošetřovatelské péče po vyšetření očí. Pro výzkumné šetření k bakalářské práci jsme zvolili kvalitativní výzkum. Předem jsme měli sestaven polostrukturovaný rozhovor. Respondentkami byly všeobecné sestry pracující na očním oddělení v nemocnici v jižních Čechách a v nemocnici na Vysočině a rozhovory probíhaly s jejich souhlasem. Z otázek a odpovědí bylo vytvořeno 6 kategorizačních skupin, z nichž některé mají i podskupiny. Z výzkumného šetření vyplývá, že práce sestry na očním oddělení má jistá specifika u pacientů před i po vyšetření zraku. Pro první stanovený cíl, jaká jsou specifika ošetřovatelské péče před vyšetřením na očním oddělení, z odpovědí sester vyplynulo, že od pacientů před vyšetřením zjišťují informace. Tvrdíme, že se jedná o anamnézu, ačkoli každá sestra se zmínila o něčem jiném, ale i tak to z toho vyplývá. Všechny se shodly na otázce po brýlích, které pacient nosí, dále na otázkách o problémech se zrakem a očních operacích. Více jak polovina sester se ptá pacienta na tupozrakost a oční úrazy. Sestry před vyšetřením dbají na správnou komunikaci s pacientem a spolupráci s ním. Také uvádí komunikaci s lékařem před vyšetřením. Všechny sestry uvedly, že u pacientů aplikují lokální kapky či jiné léky dle typu vyšetření a ordinace lékaře. Polovina sester se shodla na vyšetření zrakové ostrosti do dálky a výplachu oka před vyšetřením. Před vyšetřením si všechny sestry chystají potřebné pomůcky, do kterých zařadily oční kapky, čtverečky a emitní misku. Nezapomněly ani na přístrojovou techniku, kterou všechny musí před vyšetřením zapnout a odezinfikovat. Všechny sestry také hovoří o prostředí k vyšetření zraku. Při této otázce, jak chystají prostředí na vyšetření, všechny odpověděly, že lékař vyšetřuje pacienta na denním světle nebo v temné místnosti. Dále před každým vyšetření je příprava pacienta odlišná. Podle typu vyšetření sestra pacienta připraví. Pro druhý cíl, jaká jsou specifika ošetřovatelské péče po vyšetření na oddělení, z výzkumu plyne, že sestry opět velkou část času věnují komunikaci s pacienty. Do komunikace zde řadí i techniku vedení pacienta, jeho doprovod. Věnují se pomoci při činnostech, které pacienti po vyšetření sami nezvládnou. Největší měrou sestry po vyšetření plní ordinace lékaře. Všechny sestry se shodly, že sledují u pacientů alergickou reakci po vyšetření. Polovina sester sleduje celkový stav u pacienta po vyšetření. Každá sestra dezinfikuje přístrojové vybavení po vyšetření na očním oddělení. Všechny sestry se také shodly, že po vyšetření by měl pacienta o omezeních, která souvisí s daným vyšetřením, informovat lékař. Sestry by tyto skutečnosti měly pacientům pouze opakovat.
Systém řízení jakosti ve společnosti Jihočeské tiskárny, a.s.
SUCHÁ, Veronika
Hlavní cíl diplomové práce je zhodnocení politiky jakosti ve vazbě na spokojenost zákazníků ve vybrané organizaci prostřednictvím standardu ISO 9001. Společnost Jihočeské tiskárny vznikla v 50. letech po znárodnění a seskupení zdejších českých a německých tiskáren. V 90. letech během privatizace vznikly Jihočeské tiskárny, a. s. jako součást skupiny Passauer Neuer Presse Verlag. V roce 2004 se majoritním akcionářem JČT staly Obchodní tiskárny a od roku 2006 patří JČT do polygrafické skupiny OTK Group. Proces a systém hodnocení spokojenosti zákazníků v Jihočeských tiskárnách, a. s. je nedílnou součástí firemního systému managementu kvality. Je součástí procesu Tvorba a přezkoumání smlouvy v souladu s podnikovou směrnicí Q {--} S 7/1 Tvorba a přezkoumání smlouvy. Dotazník, který je jednou z příloh uvedené směrnice /pod označením F 07 {--} Q 009 Dotazník, coby příloha číslo 9 směrnice/, má několik částí: hodnocení kvality zakázek, hodnocení spokojenosti s cenami zakázek, hodnocení spokojenosti se servisními podmínkami poskytovanými zákazníkům, hodnocení spokojenosti s dodáváním a logistickými službami. Vyhodnocení spokojenosti zákazníků z pohledu kvality výrobků ukázalo, kde jsou problémy, které je nutné řešit. Příčiny nejčastěji reklamovaných či kritizovaných produktů a vad je namíchání produktů (zejména pak etiket). Příčiny projevů nespokojenosti s cenami za produkty a s cenovými a platebními podmínkami lze spatřovat v nedostatečné práci s klienty a zákazníky. Je tím myšleno zejména přiblížení potřeb, technologií, vstupních materiálů, zásad a pravidel nutných pro výrobu všem zákazníkům při vzájemných jednáních. Hodnocení spokojenosti se servisními službami a spokojenosti s dodáváním a logistickými službami přineslo se jmenováním připomínek a kritiky současně i charakteristiku příčin. Celý proces hodnocení spokojenosti zákazníků a samotné vyhodnocení spokojenosti zákazníků v Jihočeských tiskárnách, a. s. je závislé na přístupu k řešení celého souhrnu všech prováděných úkonů a opatření ke zjištění konkrétní spokojenosti klientů v daném období.

Viz též: podobná jména autorů
2 SUCHÁ, Věra
10 Suchá, Veronika
2 Šůcha, Václav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.