Název: Analýza marketingového prostředí firmy: Výstaviště České Budějovice, a.s.
Překlad názvu: ANALYSIS OF MARKETING ENVIRONMENT IN VÝSTAVIŠTĚ ČESKÉ BUDĚJOVICE, A. S.
Autoři: SUCHÁ, Veronika
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Dodavatelé; faktory; konkurence; makroprostředí; marketingové prostředí; mikroprostředí; návštěvníci; obchodníci; ohrožení; okolí podniku; příležitosti; silné stránky; slabé stránky; veletrhy; vnitřní prostředí; vnější prostředí; vystavovatelé; Výstaviště České Budějovice a. s.; výstavy; zákazníci.; company environment; competitors; customers.; exhibitions; exhibitors; external environment; internal environment; macro {--} environment; micro {--} environment; opportunities; risks; strong points; Suppliers; the factors; the marketing environment; trade fairs; traders; visitors; Výstaviště České Budějovice a. s.; weak points
Citace: SUCHÁ, Veronika. Analýza marketingového prostředí firmy: Výstaviště České Budějovice, a.s.. České Budějovice, 2007. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/8330

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-513180


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-01-15, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet