Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 290 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační strategie společnosti ModusLink Czech Republic s.r.o.
Bosáková, Monika ; Ing.Jakub Dostál (oponent) ; Ing.Jakub Dostál (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmět Diplomové práce se týká návrhu plánu komunikační strategie pro společnost ModusLink Czech Republic s.r.o, jež se zabývá poskytováním řetězce zásobování a služeb, které pracují na principu subdodavatelských vztahů. Analýza vnějšího a vnitřního prostředí společnosti tak pomůže k navrhované komunikační strategii. Tato komunikační strategie by měla pomoci k efektivnímu získávání nových zákazníků na trhu.
Marketingová strategie vybraného podniku
Šťastná, Klára ; Peterka, Jiří (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vypracováním návrhů na vylepšení marketingové strategie obchodní značky optika Valore. Značku tvoří brněnská síť očních optik o čtyřech pobočkách. V návaznosti na teoretická východiska je v práci analyzován současný stav optiky Valore a její marketingové strategie. Na základě poznatků z analýz vnitřního i vnějšího prostředí optiky, a také dotazníkového šetření, jsou vytvořeny konkrétní a realizovatelné návrhy na vylepšení marketingové strategie této značky. Návrhová část je zaměřena zejména na minimalizaci a odstranění identifikovaných slabých stránek za současného využití silných stránek a příležitostí optiky Valore. Pro formulaci návrhů na úpravu marketingové strategie byla zvolena metoda marketingového mixu. Návrhy na zlepšení obsahují konkrétní popis jednotlivých doporučených změn v marketingové strategii, které napomohou dostat společnost do většího povědomí a přivést novou klientelu. Návrhy na změny se týkají zejména sjednocení nynějšího prezentování v online prostředí, kde má optika největší nedostatky. Navržené změny obsahují podklady pro nutný redesign firemního webu, na míru vytvořený způsob komunikace na sociálních sítích, úpravu slevové politiky a využívání online registrace zákazníků, které je spojeno s výhodami pro zákazníky a zasíláním newsletterů. Návrhy byly vypracovány podrobně včetně cílových skupin a názorných příkladů, aby mohly být optikou využity. Optice je doporučeno také zaměstnání externího online marketingového specialisty, který bude marketingovou komunikaci dle návrhů a vlastních zkušeností aplikovat a spravovat. Mezi další návrhy na zlepšení patří i úprava sortimentu na pobočce Gajdošova tak, aby byla napravena zjištěná nespokojenost věkové kategorie 25–39 let, čemuž napomohl dodatkový výzkum. Také je navrženo řešení pro odhalený problém se zaměstnancem na jedné z poboček, kterého by měla optika propustit a nahradit zaměstnancem novým. Mezi návrhy je i využití potenciálu firemního elektro-automobilu, pro který je připraven návrh reklamního polepu, čímž bude vytvořena cenově přijatelná pojízdná outdoorová reklama. Pro ušetření zbytečných nákladů bylo navrženo také zrušení dosavadní inzerce v deníku BRNO-STŘED, jejíž návratnost se prokázala jako téměř nulová.
Komunikační strategie pro firmu Chytej.cz
Měřička, Radim ; Mráček, Pavel (oponent) ; Mráček, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Práce pojednává o možnostech firmy, jejíž aktivity se soustřeďují na prostředí internetu. Kromě provozování portálu pro rybáře se společnost zabývá výrobou instruktážních a výpravných filmů s rybářskou tématikou. V práci jsou hledány způsoby, jak přistupovat k rozdílným zájmovým skupinám a jak u nich své služby propagovat. Závěrem práce je několik návrhů, které by mohla firma za účelem svého růstu učinit.
Tvorba strategie pro online marketingovou komunikaci ve vybraném podniku
Krbec, Michal ; Havíř, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Náplní níže sepsané diplomové práce je návrh marketingové strategie v online prostředí pro pobočku společnosti OK For You a.s. ve Svitavách, která se věnuje oblasti finančního poradenství pro fyzické osoby. Práce je svou strukturou dělena na tři hlavní části. První část poskytuje nezbytný teoretický základ spojený s problematikou této práce spolu s nezbytnými pojmy a metodami, které jsou dále v práci použity. Druhou částí je analýza samotné pobočky společnosti spolu s její klientelou. Třetí část vycházejíc z části analytické předkládá konkrétní podobu online marketingové strategie spolu s návrhy na její úspěšné naplnění. Součástí této třetí části práce je také ekonomické zhodnocení, plán pro realizaci návrhů i analýza rizik spolu s návrhem pro minimalizaci dopadů z nich plynoucích.
Komunikační strategie pro společnost DORINT, s.r.o.
Koplíková, Martina ; Bodlák, Martin (oponent) ; Bodlák, Martin (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zhodnocením komunikace firmy DORINT, s.r.o. vůči svému okolí. Pozornost je věnována analýze současné situace podniku, především vlivům, které na něj působí. Východiskem celé práce je návrh kompletní komunikační strategie zaměřené především na regionální podporu značky.
Návrh podnikatelského plánu pro rozvoj podniku
Molík, Petr ; Mandelík,, Petr (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na integraci inovačních technologií a mobilních aplikací do provozu zoologických zahrad na území České republiky. Analyzuje aktuální stav parků, potenciál a připravenost zahrad a návštěvníků k využití moderních technologií a míru užitku z pořízení Mobilního průvodce jako nástroje pro podporu návštěvnosti a prodejnosti doprovodných služeb a sortimentu. Obsahuje návrh na výběr vhodného obsahu a dodavatele. Díky těmto parametrům má projekt pomoci vyšší návštěvnosti areálu, ale také navýšení ekonomického zisku provozovaných doplňkových služeb a projektů.
Komunikační strategie podniku
Kubíček, Jan ; Veselá, Jitka (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření návrhu komunikační strategie pro Hotel U Divadla ve Znojmě. První část práce popisuje teoretické pojmy, které tato problematika zahrnuje. V další je zpracován marketingový mix podniku, analýzy marketingového prostředí a také marketingový průzkum. V závěrečné části jsou na základě výsledků analytické části sestaveny návrhy na zvýšení povědomí o existenci podniku mezi potenciálními zákazníky.
Communication Strategy of the Company
Majeriková, Ela ; Zigo, Martin (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
The main aim of this master’s thesis entitled “Communication strategy of the company” is to develop a new communication strategy for a specific business based on the results of analysis. The thesis consists of three parts, the theoretical that explains the concepts of concerning marketing and marketing communication, analytical, in which the company is introduced and subsequently analyzed and finally implementation part, where the suggestions for improvement of the communication strategy are introduced. Part of the implementation part is also the budget needed for the notions as well as economic evaluation of specific proposals.
Komunikační strategie podniku
Horáková, Vladimíra ; Fojtová, Monika (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření vhodné komunikační strategie pro společnost TOPNET Services, s.r.o. První část popisuje teorii související s touto problematikou. Následující analytická část je nejdříve zaměřena na představení společnosti, dále je provedena analýza jejího marketingového mixu a marketingového prostředí a vyhodnocen marketingový průzkum. V závěru práce je navržena komunikační strategie, která by měla vést k efektivnějšímu oslovování zákazníků firmy.
Komunikační strategie firmy Master Internet s.r.o.
Šmakalová, Petra ; Špaček,, Filip (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce na základě analýzy navrhuje vhodnou komunikační strategii pro firmu Master Internet s.r.o. Zvolená komunikační strategie by měla zvýšit prodej poskytovaných služeb v oblasti serverhostingu a dostat název společnosti do podvědomí potenciálních zákazníků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 290 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.