Název: Komunikační strategie firmy Master Internet s.r.o.
Překlad názvu: Communication strategy for the company Master Internet Ltd.
Autoři: Šmakalová, Petra ; Špaček,, Filip (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační mix; komunikační strategie; marketingový mix; Master Internet s.r.o.; serverhosting; communication mix; communication strategy; marketing mix; Master Internet Ltd.; serverhosting

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/7909

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-575745


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet