|
Problematika globalizace komerčních komunikací na národních trzích
Šik, Stanislav ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Dúbravská, Pavla (oponent)
Práce se zabývá problematikou globálně vyvářených komunikačních kampaní a jejich následnou adaptaci na lokální trhy. Toto téma zkoumá z hlediska kulturních odlišností, jazykových bariér a geografických podmínek. Nabízí strategický postup tvorby kampaní, které budou používány na více trzích a také postup jejich adaptace. Problém nachází v nemožnosti dát jasnou odpověď na to, zda kampaně obecně vzato přizpůsobovat lokálním podmínkám, či nikoliv. Konstatuje, že rozhodnutí je potřebné učinit na podnikové úrovni, ve vztahu k marketingové a komunikační strategii.
|
| |
|
Švédské kulturní standardy
Šolc, Vlastimil ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Cílem práce je identifikovat švédské kulturní standardy z českého pohledu. Tyto standardy pak mohou být užitečnou součástí interkulturních tréninků připravovaných pro české manažery, podnikatele a pracovníky, kteří se budou připravovat na konfrontaci a komunikaci se Švédy nebo na delší pobyt ve Švédsku. Vytvořené švédské kulturní standardy také obsahují rady a doporučení pro efektivnější a účinnější komunikaci se Švédy, které je možné aplikovat jak v pracovním tak i osobním styku. Teoretická část se věnuje procesům sociální interakce a interkulturní komunikace a dále konceptům kulturních dimenzí a kulturních standardů.
|
|
Možnosti a zásady firemní vnější komunikace - web pomocí CMS
Navrátil, Zdeněk ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilím, Tomáš (oponent)
Tato práce v teoretické části popisuje prostředky firemní vnější komunikace. V marketingovém pojetí se jedná o složky firemní identity jako jsou firemní kultura, chování, komunikace, styl a produkt které tvoří konečný firemní image. Podstatnou část práce pak tvoří problematika firemních webů. V analytické části práce je zhodnocena situace na trhu webových systémů pro správu obsahu, tzv. CMS. Je zde vyhodnoceno 6 takovýchto systémů, provedena jejich analýza pomocí metod vícekriteriálního rozhodování a uvedena doporučení pro jejich použití.
|
| |
| |
| |
| |
|
Návrh komunikačního mixu ve vybrané firmě
Rajnošek, Ráma Bc. ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Kuncl, Marek (oponent)
Práce ve své teoretické části vymezuje pozici komunikace v marketingovém mixu, popisuje jednotlivé komponenty komunikačního mixu. Zaměřuje se na přímou komunikaci s orientací na využití elektronických kanálů. V praktické části je představena marketingová strategie společnosti Janssen-Cilag, jsou zde popsány jednotlivé nástroje dosavadního komunikačního mixu. V práci je dále provedena analýza vstupů pro účely navržení nového komunikačního mixu pro vybraný segment trhu a pro vybraný produkt. Je zde vypracován nový návrh komunikačního mixu pro elektronickou komunikaci s důrazem na využití nových trendů.
|
| |