Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Firemní web jako nástroj marketingu
Sušil, Zbyněk ; Válek, Kamil (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší problém firmy, která má svoje vlastní internetové stránky, ale není s nimi spokojena. Diplomová práce obsahuje návrh jak zviditelnit její web a dosáhnout co nejlepších pozic ve vyhledávačích. Zabývá se také návrhem změn informačního schématu za účelem zpřehlednění webu.
Bannerová reklama v online marketingu a její vliv na internetové uživatele
Musil, Lukáš ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Báča, Ladislav (oponent)
Bakalářka práce je zaměřena na tematiku bannerové reklamy v rámci online marketingu a její vliv na internetové uživatele. Struktura práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována obecným poznatkům o bannerové reklamě. Rozebírá důvody využití bannerové reklamy, její jednotlivé typy, cílení a nákup bannerové reklamy na internetu. Tato témata jsou rozdělena do jednotlivých kapitol, které jsou zaměřeny především na pohled na bannerovou reklamu ze strany inzerentů. Dvě závěrečné kapitoly teoretické části se věnují se tématům, která více souvisejí s rolí uživatelů a jedná se o adblocking, anti- adblocking a bannerovou slepotu. Tyto pojmy jsou v práci rozebrány a je popsán jejich vliv na internetové prostředí. V případě bannerové slepoty jsou navíc využity zahraniční studie k popisu faktorů bannerové reklamy, které mohou tento jev ovlivnit. Praktická část obsahuje empirickou analýzu odlišných velikostí bannerové reklamy na základě anonymizovaných dat z proběhlých reklamních kampaní v systémech AdWords a Sklik. Analýza zahrnuje vyhodnocení nejefektivnějších formátů v rámci systémů a následně se zabývá rozborem vztahu velikosti bannerové reklamy na její efektivitu. Výsledky naznačují, že efektivita zkoumaných velikostí bannerů může být v reklamních systémech velmi odlišná.
Bannerová reklama na Internetu: Minulost, přítomnost, budoucnost
Pastuchová, Markéta ; Očko, Petr (vedoucí práce) ; Novák, Matěj (oponent)
Cílem této diplomové práce je podrobné představení problematiky bannerové reklamy, vysvětlení klíčových pojmů spjatých s tímto fenoménem a seznámení s historií, současností i novými trendy v této oblasti. Součástí je zasazení bannerové reklamy do širšího rámce internetového marketingu, historický vývoj a popis bannerových formátů nebo měření efektivity pomocí různých metod jako je click-through rate či dwell rate. V práci se věnuji jak bannerové slepotě, tak novým trendům jako je behaviorální či HTML5 reklama i umístění bannerů na nových platformách (mobilní stránky či komunitní weby). Na základě literárních pramenů, praktické části i za využití zkušeností z praxe je pak vyvozeno několik doporučení. Ta by měla vést k vyšší efektivitě bannerových kampaní.
Firemní web jako nástroj marketingu
Sušil, Zbyněk ; Válek, Kamil (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší problém firmy, která má svoje vlastní internetové stránky, ale není s nimi spokojena. Diplomová práce obsahuje návrh jak zviditelnit její web a dosáhnout co nejlepších pozic ve vyhledávačích. Zabývá se také návrhem změn informačního schématu za účelem zpřehlednění webu.
Moderní marketingová komunikace
Sýkora, Petr ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Moderní marketingová komunikace je v posledních letech často skloňovaným tématem a to nejen díky internetu. Tato diplomová práce detailně rozebírá aktuální trendy v internetovém marketingu, zejména potom bannerovou a mobilní reklamu. Cílem této práce je poukázat na přesun mediálních nákladů od tradičních media typů k internetové inzerci, dále nastínit očekávaný vývoj v oblasti mobilní reklamy a také aplikace teoretických poznatků v praxi. Teoretická část pojednává o samotném pojmu marketing, marketingové komunikace, ale popisuje i problematiku marketingových výzkumů a vývoj internetu ve světě a v České republice. Praktická část potom detailně popisuje jednotlivé procesy, které obnáší bannerová reklama a komentuje aktuální trendy v mobilní reklamě.
Banner Advertising
Majoroš, Miroslav ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Historie internetové reklamy, formy internetové reklamy. Bannerová reklama, metody platby za bannerovou reklamu, formáty a technologie. Charakteristika internetového reklamního trhu v ČR, portály, servery, mediální zastupitelství, mediální agentury, sdružení SPIR. Bannerová kampaň, její plánování, realizace, hodnocení úspěšnosti a efektivity. Videobannerová kampaň Nivea For Men, hledání nejefektivnějšího formátu zprostředkování videoreklamy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.