Název: Bannerová reklama na Internetu: Minulost, přítomnost, budoucnost
Překlad názvu: Banner advertising on the Internet: Past, present, future
Autoři: Pastuchová, Markéta ; Očko, Petr (vedoucí práce) ; Novák, Matěj (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: bannerová reklama; bannerová slepota; efektivita bannerové reklamy; Internetový marketing; banner advertising; banner blindness; efficiency of banner ads; Internet marketing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/46131

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-310416


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet