Název: Firemní web jako nástroj marketingu
Překlad názvu: Corporate Web Sites as a Marketing Tool
Autoři: Sušil, Zbyněk ; Válek, Kamil (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: bannerová reklama; e-marketing; internetová reklama; Internetový marketing; klíčová slova.; PPC; SEM; SEO; banner advertising; e-marketing; internet advertising; Internet marketing; keywords.; PPC; SEM; SEO

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/6423

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-562486


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet