Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Generátor vědeckých webových portálů
Pekarovič, Peter ; Škoda, Petr (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá implementací vědeckého webového portálu s možností automatického vytváření obsahu portálu.  Popisuje možnosti využití upozorňovacích služeb a získávaní publikací pomocí těchto služeb, analýzu klíčových slov a kategorizací publikací. V práci je navrhnutý a implementovaný systém pro obsluhu vědeckého portálu i samotný portál.
Návrh dílčí strategie při propagaci elektronického obchodu firmy
Ženatová, Eva ; Schwanzer, Roman (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vymezení důležitých pojmů v elektronickém obchodování pro správné fungování e-shopu. Analyzuje současný stav již existujícího e-shopu a na základě zjištěných nedostatků navrhuje dílčí strategii při další propagaci tohoto obchodu.
Návrh změn marketingové komunikace vybrané společnosti na Internetu
Martof, Jan ; Šelešovský, Vít (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhy na úpravu marketingové strategie společnosti na Internetu. K těmto návrhům byly mimo jiné využity analýzy konkurenční online komunikace, načež byly navrhnuty konkrétní SEO prvky a činnosti. Podařilo se navrhnout řadu kroků, které lze reálně aplikovat v praxi. Na základě výsledků této práce lze vhodně optimalizovat vlastní webové stránky, spustit PPC kampaň a vycházet z nich při dalších marketingových aktivitách na Internetu.
On-line marketingová komunikace
Skácelová, Pavlína ; Milichovský, František (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce má za cíl navržení online marketingové komunikace pomocí nástrojů search engine marketingu. Specifikuje, co je online marketing a search engine marketing, popisuje jeho nástroje a vysvětluje využití. V analytické části práce je využito nástrojů jako jsou analýza makro a mikro prostředí, analýza marketingového mixu a s ní spojená SEO analýza. V neposlední řadě bude zkoumán vývoj návštěvnosti webových stránek a následný možný vývoj těchto dat do budoucna. Na základě poznatků z analytické části bude v návrhové části práce navržena online marketingová komunikace pomocí search engine marketingu.
Strategie pro expanzi e-shopu do DACH regionu se zaměřením na SEO
Raymanová, Lenka ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Houdek, Petr (oponent)
Diplomová práce přináší detailní analýzu potenciálu trhů jednotlivých zemí DACH regionu - Rakouska, Německa a Švýcarska v kontextu expanze elektronických obchodů do těchto zemí. Konkrétně se zaměřuje na expanzi českého e-shopu KLENOTA, který se zaměřuje na prodej ručně vyráběných šperků ze zlata. V rámci práce jsou identifikovány klíčové faktory pro úspěšné působení firmy na německy mluvících trzích. Je popsán teoretický rámec pro tvorbu strategie expanze na zahraniční trhy a jsou vysvětleny základní pojmy týkající se e-commerce a expanze do zahraničí. Praktická část práce obsahuje analýzy jednotlivých trhů DACH regionu. Jsou provedeny PESTLE, SWOT a konkurenční analýzy, dále analýza klíčových slov a content gap analýza. Autorka se v rámci analýz soustředí na šperkařský průmysl. Na základě těchto analýz jsou pak navrženy konkrétní strategické kroky pro expanzi a posílení pozice firmy na těchto trzích. Hlavní přínos této práce je v uceleném pohledu na faktory, které ovlivňují expanzi e-shopů na území DACH regionu a pomáhá tak elektronickým obchodům při plánování expanze na toto území. Práce také nabízí ucelený vhled do důležitého oboru optimalizace pro vyhledávače a může sloužit jako inspirace pro další podobné práce.
On-line marketingová komunikace
Skácelová, Pavlína ; Milichovský, František (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce má za cíl navržení online marketingové komunikace pomocí nástrojů search engine marketingu. Specifikuje, co je online marketing a search engine marketing, popisuje jeho nástroje a vysvětluje využití. V analytické části práce je využito nástrojů jako jsou analýza makro a mikro prostředí, analýza marketingového mixu a s ní spojená SEO analýza. V neposlední řadě bude zkoumán vývoj návštěvnosti webových stránek a následný možný vývoj těchto dat do budoucna. Na základě poznatků z analytické části bude v návrhové části práce navržena online marketingová komunikace pomocí search engine marketingu.
Chinese Media Discourse on the Trade War with the United States
Dvořáková, Dobromila ; Parízek, Michal (vedoucí práce) ; Kučerová, Irah (oponent)
Hlavním cílem této práce bylo poskytnout přehled čínského domácího politického diskurzu prostřednictvím analýzy narativu čínských domácích médií ohledně nedávné obchodní války se Spojenými státy. Prostřednictvím smíšené metody kvantitativní analýzy klíčových slov a kvalitativní analýzy emotivity titulků z mediálních článků publikovaných třemi velkými čínskými domácími médii jsme byli schopni prozkoumat jazyk a emoce jejich narativu. Výsledky analýzy klíčových slov identifikovaly převahu politicky motivovaného diskurzu, který byl dominantní během větší části tohoto konfliktu. V diskurzu této populace článků byla velmi silně zmiňována témata, jako silná sebeidentifikace, prezentace Číny jako oběti a americká agrese. Na druhou stanu, zájem čínských médií o globální ekonomiku a multilaterální obchodní systém byl velmi malý ve srovnání s politickými aspekty diskurzu. Jak ukázal objem článků publikovaných v průběhu konfliktu, přestože čínské sdělovací prostředky více informovaly o zhoršujícím se vývoji obchodního konfliktu, kvalitativní analýza emotivity titulků nicméně ukázala obecnou preferenci pro použití spíše neutrálního jazyka a uklidňující rétoriky.
Návrh online marketingu pro webovou prezentaci
Komárková, Jana
Bakalářská práce se věnuje návrhu online marketingu pro webovou prezentaci. Práce je rozdělena na dvě části. První část se věnuje teorii, kde je čtenářovi přiblížena oblast SEO a oblast PPC reklamy. Součástí praktické části jsou analýzy, které vedou ke spuštění PPC inzerce a sestavení online marketingového plánu využitelného v roce 2019. V závěru práce je zhodnocena navrhnutá strategie a rozebrány silné a slabé stránky návrhu.
Návrh změn marketingové komunikace vybrané společnosti na Internetu
Martof, Jan ; Šelešovský, Vít (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhy na úpravu marketingové strategie společnosti na Internetu. K těmto návrhům byly mimo jiné využity analýzy konkurenční online komunikace, načež byly navrhnuty konkrétní SEO prvky a činnosti. Podařilo se navrhnout řadu kroků, které lze reálně aplikovat v praxi. Na základě výsledků této práce lze vhodně optimalizovat vlastní webové stránky, spustit PPC kampaň a vycházet z nich při dalších marketingových aktivitách na Internetu.
Keywords in J. K. Rowling's Harry Potter novels
Hošek, Karolina ; Malá, Markéta (vedoucí práce) ; Vašků, Kateřina (oponent)
Analýza klíčových slov je výzkumnou metodou korpusové lingvistiky, při které jsou z výchozího textu specializovaným software automaticky generována klíčová slova oproti srovnávacímu referenčnímu korpusu, která slouží jako výchozí bod pro další analýzu textu. Tato bakalářská práce se zabývá popisem klíčových slov jakožto stylisticky významných kompoment textu a jejich následným generováním z literárního textu a podrobnou klasifikací. Teoretická část práce se dále soustředí na obor korpusové stylistiky, význam klíčových slov pro tuto disciplínu a shrnutí dosavadních projektů v této oblasti, včetně lingvistických rozborů literárních textů. Tento oddíl je doplněný metodologickou částí, která popisuje užitý software a možnosti jeho využití. Metoda je ověřována na korpusu sestávajícím se ze sedmi dílů série knih o Harrym Potterovi, který je porovnávan s referenčním korpusem - subkorpusem Britského národního korpusu složeným z textů pro děti a mládež. Prvních sto klíčových slov získaných pomocí konkordančního programu AntConc je dále rozděleno na slova gramatická a stylistická a slova lexikální, kterým jsou přiřazena i vlastní jména. Analyzovaná klíčová slova dobře ukazují, čím se zkoumaný text liší od podobně orientované dětské literatury v oblasti lexika a gramatických konstrukcí. Na základě této...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.