Název: Návrh dílčí strategie při propagaci elektronického obchodu firmy
Překlad názvu: Proposal of the Partial Strategy for Promotion of E-shop of the Company
Autoři: Ženatová, Eva ; Schwanzer, Roman (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza klíčových slov; copywriting; e-commerce; e-shop; elektronický obchod; Google Analytics; heat mapa; internetový marketing; klíčová slova; konverzní poměr; mikrostránky; míra okamžitého opuštění; návštěvnost; optimalizace pro vyhledávače; platba za proklik; PPC reklama; SEO; SWOT analýza; teplotní mapa; webová analytika; bounce rate; conversion rate; copywriting; e-commerce; e-shop; Google Analytics; heat map; internet marketing; keyword analysis; keywords; microsite; pay per click; PPC commercial; search engine optimization; SEO; SWOT analysis; traffic; web analytics

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/33554

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-583963


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet