Název:
Návrh online marketingu pro webovou prezentaci
Autoři:
Komárková, Jana Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se věnuje návrhu online marketingu pro webovou prezentaci. Práce je rozdělena na dvě části. První část se věnuje teorii, kde je čtenářovi přiblížena oblast SEO a oblast PPC reklamy. Součástí praktické části jsou analýzy, které vedou ke spuštění PPC inzerce a sestavení online marketingového plánu využitelného v roce 2019. V závěru práce je zhodnocena navrhnutá strategie a rozebrány silné a slabé stránky návrhu.This master thesis is focused on proposal of online marketing for web presenta-tion. Thesis is divided to two main parts. First part provides description of main concepts of PPC commercial and SEO. The subsequent part of the thesis deals with the analysis, which leads to begin PPC advertising and creating of online marketing plan for year 2019. Finally, the application is evaluated and discussed its pros and cons.
Klíčová slova:
analýza klíčových slov; Google Ads; Online marketing; PPC reklama; SEO; Sklik