Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 39 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výtvarná výchova ve školní družině se zaměřením na využití přírodních materiálů
Kaprálková, Petra ; Šmíd, Jan (vedoucí práce) ; Krejčová, Alena (oponent)
Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití přírodního materiálu pro práci s dětmi v rámci výtvarného vzdělávání ve školní družině. Je orientována na seznámení se s různými druhy materiálů a jejich využití v souvislosti s volnočasovými aktivitami v době mimo vyučování, konkrétně ve školní družině. Součástí je projektová část s detailně popsanou přípravou, realizace a výstup výtvarných prací s využitím přírodních materiálů. Cílem práce je přiblížení práce s dětmi v rámci jejich mimoškolních aktivit ve školní družině se zaměřením na budování kladného vztahu k přírodě a využití přírodního materiálu v souvislosti s rukodělnou činností.
Zájmové vzdělávání jako kompenzace jednostranné zátěže základní školy
Kuříková, Michaela ; Burešová, Karolína (vedoucí práce) ; Vincejová, Eva (oponent)
Zájmové vzdělávání jako kompenzace jednostranné zátěže základní školy Abstrakt Diplomová práce se věnuje zájmovému vzdělávání a jeho funkcím ve vztahu ke školní jednostranné zátěži. Teoretická část vychází ze součastného stavu vzdělávací politiky v oblasti zájmového vzdělávání. Dále jsou podrobněji prezentovány aktuální otázky zájmového vzdělávání v České republice (jeho funkce, cíle, formy, instituce zájmového vzdělávání apod.) a Evropě, kde se o zájmovém vzdělávání hovoří jako o mimoškolní péči. V praktické části práce je realizován výzkum zaměřený na přínos zájmového vzdělávání u žáků základních škol. Součástí práce je také vymezení návrhu na vhodné využívání volného času jako kompenzace jednostranné zátěže školní docházky. Klíčová slova Zájmové vzdělávání, školní družina, školní klub, volný čas, mimoškolní péče, zátěž školního prostředí, školní vzdělávací program školní družiny
Portfolio profesního rozvoje Kateřiny Vlčkové
Vlčková, Kateřina ; Hanková, Zdeňka (vedoucí práce) ; Richterová, Magdalena (oponent)
Obsahem portfolia profesního rozvoje Kateřiny Vlčkové je 10 povinných částí, které mají závaznou strukturu. Tyto části propojují a mapují profesní rozvoj autorky. Jednou z částí je odborná esej o animaci ve výchově, což je aktuální téma. Také další části se týkají oboru vychovatelství. Případová studie popisuje školní družinu a v profesiografickém rozboru se autorka rozepisuje o vychovatelské profesi. Všechny znalosti a dovednosti autorka čerpala z odborné literatury, z vysokoškolského studia nebo v praxi na jejím pracovišti na základní škole. KLÍČOVÁ SLOVA portfolio, profesní rozvoj, animace, výchova, vychovatel, školní družina
Školní družiny a školní vzdělávací programy
ŠŤASTNÁ, Alena
Práce se zaměřuje na školské zařízení zájmového vzdělávání - školní družinu. Cílem práce bylo vzájemně porovnat školní vzdělávací programy šesti školních družin, jaká je jejich kvalita a zda odpovídají legislativním požadavkům. Dále bylo zjišťováno, do jaké míry se odráží školní vzdělávací program školní družiny v rámci školního vzdělávacího programu základního vzdělávání příslušné školy.
Profesní dráha vychovatele ve školní družině
KULHANOVÁ, Zuzana
Práce se zabývá vývojem profesní dráhy vychovatelů ve školních družinách. Součástí práce je teoretická část a vlastní výzkum. Kapitola první vymezuje pojmy profesní dráha a životní dráha. Kapitola druhá se zabývá vychovatelem ve školní družině, jeho pracovní náplní a s tím související kvalifikací vychovatele, kompetencemi, typologií vychovatele a riziky profese v podobě syndromu vyhoření. Kapitola třetí se analogicky zabývá profesí učitele. Ve čtvrté kapitole dochází k porovnání profesní dráhy vychovatele s profesní dráhou učitele a celkovému shrnutí. Pátou kapitolu tvoří vlastní výzkum kvalitativního charakteru s metodou rozhovoru a designem biografické studie.
Co je dětská teologie?
HOMOLKOVÁ, Milena
Bakalářská práce s názvem Co je dětská teologie se zabývá přiblížením této problematiky i českým čtenářům. Představuje dětskou teologii jako samostatnou disciplínu teologie, která se může vyskytovat už u dětí v mateřské škole. Popisuje také rozdělení dětské teologie. U jednotlivých druhů dětské teologie jsou uvedené příklady, které byly realizovány v německy mluvících zemích.t

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 39 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.