Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Srovnání cen rodinného domu v různých částech města Světlá nad Sázavou v letech 2014 a 2015
Vlčková, Kateřina ; Pertl, Marek (oponent) ; Lorencová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce „Srovnání cen rodinného domu v různých částech města Světlá nad Sázavou v letech 2014 a 2015“ se zabývá oceněním zvoleného rodinného domu cenou obvyklou a cenou zjištěnou v různých letech a určením rozdílnosti cen v těchto letech. Pro rok 2014 je použito metodiky výpočtu podle oceňovací vyhlášky č. 441/2013 Sb., a pro rok 2015 vyhláška č. 441/2013 Sb., ve znění vyhlášky č. 199/2014Sb., kterou se předešlá mění. Ocenění je provedeno porovnávací tržní metodou a porovnávací metodou podle oceňovací vyhlášky. V práci je také tento dům oceněn stejnými metodami, ale umístěn do jiné lokality. Výsledkem praktické části je definování faktorů, které cenu ovlivňují z hlediska jiného umístění a z hlediska různých let ocenění. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní důležité pojmy vztahující se k oceňování a přiblíženy způsoby oceňování podle oceňovacích předpisů a principy tržního oceňování.
Rodinný dům
Vlčková, Kateřina ; Šteffek, Libor (oponent) ; Matějka, Libor (vedoucí práce)
Projekt řeší novostavbu rodinného domu v Havlíčkově Brodě. Cílem této práce je vypracování projektové dokumentace pro provedení stavby. Novostavba rodinného domu je určena pro 4-6ti člennou rodinu pro celoroční obývání. Součástí rodinného domu je také dvojgaráž. Objekt má 2 nadzemní a jedno podzemní podlaží. Budova je zděná z přírodního keramického materiálu Liapor s plochou střechou. Krytinu střechy tvoří asfaltové pásy. Objekt je situován na mírně svažitém terénu.
Hodnocení ve školní družině
Vlčková, Kateřina ; Skutil, Martin (vedoucí práce) ; Valášková Vincejová, Eva (oponent)
(česky) Hodnocení je důležitou součástí vzdělávacího procesu. Při hodnocení žáků je nezbytné, aby byly učitelem použity správné a vhodné metody k rozvoji individuality žáka. Nemělo by se zapomínat ani na sebehodnocení, které napomáhá žákovi rozvíjet zdravé sebevědomí a zdravé vnímání sebe sama. Ve školní družině, kde je skupina dětí věkově i genderově heterogenní, se hodnocení používá jinak. Vychovatelka je, stejně jako učitel, pro žáka vzorem s ohledem na hodnocení. Hodnocení vychovatelky je stejně tak důležité jako učitelovo. Diplomová práce se zabývá právě typy, metodami a formami hodnocení ve školní družině. Je rozdělena na teoretickou a výzkumnou část. Teoretická část v první řadě popisuje školní družinu jako školní zařízení. Jsou zde zmíněny funkce nebo činnosti školních družin. Je zde také zmínka o roli vychovatelky ve školní družině - požadované vzdělání a také osobnostní rysy a vlastnosti člověka vykonávající tuto profesi. Další kapitola se týká hodnocení. Kapitola definuje, jakou funkci má hodnocení nebo jaké by pedagog měl při hodnocení dodržovat zásady. Dále kapitola obsahuje různé typy, metody a formy hodnocení využívané ve školním prostředí. Poslední kapitola se zabývá charakteristikou mladšího školního věku dítěte a také jak dítě vnímá proces hodnocení. Ve výzkumné části je hlavním...
České Amazonky: Dívčí válka v umění 19. století v Čechách.
Vlčková, Kateřina ; Prahl, Roman (vedoucí práce) ; Šámal, Petr (oponent)
Bakalářská práce se zabývá uměleckými díly vycházejících z české národní pověsti "O Dívčí válce" a námětů příbuzných, jakými jsou například Amazonky a ženy-bojovnice spadající do uměleckého období 19. století. Součástí práce je analýza nejvýznamnějších literárních pramenů dobových a historických, které inspirovaly autory uměleckých děl. Dále se práce věnuje katalogovému výčtu děl s tématikou Dívčí války s popisem a rozborem konkrétních příkladů obrazů nebo soch. Práce se zaměří na paralely k antickým Amazonkám a jejich literárním zpracováním, které vytváří předobraz k příběhu z české mytologie. Práce se zabývá i postavením a vnímáním ženy v soudobé české společnosti 19. století, reflektuje postavu ženy-bojovnice a ženy-múzy ve společnosti a kultuře 19. století. Cílem práce je předvést repertoár českého umění 19. století zaměřující se na téma Dívčí války a na základě kulturních a společenských aspektů vyhodnotit oblibu zobrazování daného tématu a vzájemné vztahy mezi zobrazovanými díly a uměleckými díly ve vztahu k literatuře, divadlu a hudbě. KLÍČOVÁ SLOVA Umění 19. století, Dívčí válka, Amazonky, Česká mytologie, Mytologie, Staré pověsti české, České malířství a sochařství 19. století.
Projekt řešení lokality Radošov v k.ú. Veselí nad Moravou
Vlčková, Kateřina
Tato diplomová práce se zabývá řešením lokality Radošov v k.ú. Veselí nad Moravou. Práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje východiska práce, zabývá se především problematikou realizace krajinných prvků dřevinné vegetace a zároveň problematikou rekreace v krajině, řeší rovněž téma rekreačního využití prvků územního systému ekologické stability. V teoretické části je dále popsána metodika terénního šetření a zpracování dat. Na základě východisek práce a zpracovaných dat jsou definovány tři variantní řešení lokality dle různé míry podpory rekreace na území na úkor biodiverzity (1. rekreační varianta, 2. střední míra zásahů a rekreace a 3. udržení biodiverzity) a je zde popsán i proces výběru optimální varianty. Praktickou částí je realizační projekt optimální varianty řešení lokality zpracovaný ve formě upravené projektové dokumentace pro územní řízení.
Studentské sebehodnocení úrovně anglického jazyka
Králová, Kateřina ; Voňková, Hana (vedoucí práce) ; Štípek, Jiří (oponent) ; Vlčková, Kateřina (oponent)
v českém jazyce Tato práce se zabývá sebehodnocením úrovně anglického jazyka u žáků středních odborných škol (ISCED 3).V pedagogickém výzkumu se sebehodnoticí otázky používají často, jak v České republice, tak na mezinárodní úrovni (např. PISA, TIMSS, ICILS). Zároveň jsou často doplněné škálovou položkou pro zaznamenání odpovědi. Pro přímé porovnání získaných odpovědí je ovšem nezbytné, aby všichni respondenti chápali položenou otázku a jednotlivé body na škále (tzn. sémantiku) totožným způsobem. Heterogenitou ve stylu odpovídání či odlišným fungováním položek se literatura a výzkum zabývá. Jednou z možností řešení je tzv. metoda ukotvujících vinět. Cílem práce je zjistit, jak se liší subjektivní hodnocení respondentů před korekcí a po korekci metodou ukotvujících vinět. Teoretická část se skládá ze dvou kapitol. V té první jsou rozebrány různé úrovně znalostí jazykových dovedností a jejich možné způsoby měření. Jedním ze způsobů je sebehodnocení, které je v práci vymezeno a je představena problematika neporovnatelnosti výpovědí respondentů. Ve druhé kapitole je pak popsána metoda ukotvujících vinět. V empirické části je popsáno výzkumné šetření realizované na středních odborných školách různého typu (N=1279) po celé České republice a jsou představeny výsledky analýzy dat získané pomocí...
Zapojení zahradní terapie do procesu koordinované rehabilitace lidí se zdravotním postižením
Vlčková, Kateřina ; Vorlová, Marie (vedoucí práce) ; Mašát, Vladimír (oponent)
Bakalářská práce Zapojení zahradní terapie do procesu koordinované rehabilitace lidí se zdravotním postižením nejprve vymezuje pojetí člověka se zdravotním postižením v rámci biopsychosociálního pohledu. Následně představuje komplexní proces koordinované rehabilitace, její historii a jednotlivé prostředky - léčebnou, sociální, pedagogickou a pracovní rehabilitaci. Dále se práce zaměřuje na zahradní terapii jako na metodu, která může být prospěšná v rámci procesu koordinované rehabilitace lidí se zdravotním postižením. V práci jsou vymezeny pojmy klíčové pro oblast zahradní terapie - historie, přínosy a cíle, zahradní terapeut, terapeutická zahrada a individuální přístup. V závěru práce jsou prezentovány příklady z pracovišť, kde se uplatňuje zahradní terapie při rehabilitaci v kontextu jednotlivých prostředků rehabilitace. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Portfolio profesního rozvoje Kateřiny Vlčkové
Vlčková, Kateřina ; Hanková, Zdeňka (vedoucí práce) ; Richterová, Magdalena (oponent)
Obsahem portfolia profesního rozvoje Kateřiny Vlčkové je 10 povinných částí, které mají závaznou strukturu. Tyto části propojují a mapují profesní rozvoj autorky. Jednou z částí je odborná esej o animaci ve výchově, což je aktuální téma. Také další části se týkají oboru vychovatelství. Případová studie popisuje školní družinu a v profesiografickém rozboru se autorka rozepisuje o vychovatelské profesi. Všechny znalosti a dovednosti autorka čerpala z odborné literatury, z vysokoškolského studia nebo v praxi na jejím pracovišti na základní škole. KLÍČOVÁ SLOVA portfolio, profesní rozvoj, animace, výchova, vychovatel, školní družina
Hodnocení přístupnosti a prostupnosti krajiny pro rekreační a jiné využití mezi Otrokovicemi a Starým Městem u Uherského Hradiště
Vlčková, Kateřina
Tato bakalářská práce řeší téma přístupnosti a prostupnosti krajiny pro rekreační využití konkrétně na území mezi Otrokovicemi a Starým Městem u Uherského Hradiště. Je to oblast nacházející se v západní části Zlínského kraje a západně navazuje na vrchovinu Chřiby. Práce obsahuje literární přehled problematiky rekreologie v krajině, přírodní poměry v daném území a dále vlastní terénní průzkum tohoto území a návrhy řešení nedostatků v přístupnosti zdejší krajiny především v oblasti cykloturistiky. Dále jsou zde zahrnuty i možné zdroje financování.
Změna třídního klimatu po odchodu žáků na osmiletá gymnázia
Holubová, Markéta ; Greger, David (vedoucí práce) ; Chvál, Martin (oponent) ; Vlčková, Kateřina (oponent)
Cílem disertační práce je porovnat psychosociální klima školních tříd v 5. a 6. ročnících základních škol, kde důsledkem odchodu žáků do osmiletých gymnázií jsou značné organizační změny v třídních skupinách. Toto téma zahrnuje fenomén vnější diferenciace a zároveň selekci žáků v raném věku, kdy mají někteří z nich možnost opustit hlavní proud vzdělávání (základní škola) a přejít do výběrové školy (víceleté gymnázium). Cílem naší práce je přispět k výzkumům, které poukazují na problém, že odchodem žáků na osmiletá gymnázia se jednoznačně zhorší psychosociální klima v přebraných třídách 2. stupně. Zajímá nás, jací konkrétní žáci odchází na výběrové školy a zda se opravdu jedná o efektivní vůdce a sociometrické hvězdy (žáci s vysokými hodnotami vlivu a sympatie). V naší studii dále zjišťujeme pozice žáků, kteří zůstávají v přebraných třídách, a jejich spolužáků, kteří se začali nově vzdělávat ve třídách 2. stupně. V teoretické části seznamujeme čtenáře se zahraničními a tuzemskými výzkumy, které měří klima školních tříd v diferencovaném i nediferencovaném prostředí školy. Empirická část se zabývá podrobnou analýzou kvantitativního výzkumu, jehož cílem je přiblížit prostředí školních tříd po přechodu žáků na 2. stupeň základních škol. Dále poukazujeme na změny v proměnných psychosociálního klimatu...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
8 VLČKOVÁ, Kamila
5 VLČKOVÁ, Karolína
24 VLČKOVÁ, Kateřina
8 Vlčková, Kamila
5 Vlčková, Karolína
4 Vlčková, Katarína
7 Vlčková, Klára
4 Vlčková, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.