Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití letounů typu business jet v letecké společnosti
Ohřál, Jan ; Chlebek, Jiří (oponent) ; Šplíchal, Miroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vyhodnocením současného stavu využití letadel business jet. Hlavním zaměřením jsou současné možnosti využití business jetu pro tradiční leteckou společnost (aerolinie), spolu s vizí k dalšímu možnému využití pro aerolinie uvedené v příkladové studii.
Využití letounů typu business jet v letecké společnosti
Ohřál, Jan ; Chlebek, Jiří (oponent) ; Šplíchal, Miroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vyhodnocením současného stavu využití letadel business jet. Hlavním zaměřením jsou současné možnosti využití business jetu pro tradiční leteckou společnost (aerolinie), spolu s vizí k dalšímu možnému využití pro aerolinie uvedené v příkladové studii.
Branding leteckých společností: vnímání značek leteckých společností na českém trhu generací Y
Sýkora, Ondřej ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Zezulková, Markéta (oponent)
Bakalářská práce "Branding leteckých společností: vnímání značek leteckých společností na českém trhu generací Y" pojednává o brandingu v oblasti aerolinií. Teoretická část nejdříve aplikuje základní marketingové koncepty s cílem definovat jednotlivé atributy v tomto odvětví. Práce následně popisuje teorii a podstatu brandingu, přičemž se zaměřuje z velké části na specifické charakteristiky tohoto segmentu. Postupně jsou analyzovány jednotlivé aspekty - branding, positioning, segmentace, budování hodnoty značky a strategické řízení značky. V rámci teorie jsou prezentovány podstatné odlišnosti a zásadní vlastnosti důležité pro úspěšnost brandů aerolinií. V druhé části teoretického bloku je definována generace Y. Kapitola vysvětluje myšlení, mediální návyky a specifika marketingové komunikace cílené na tuto generaci. Ve výzkumné části se tato práce zabývá výzkumem vnímání značek aerolinií u české generace Y, která začíná být velmi podstatnou cílovou skupinou pro trh s leteckou dopravou. V rámci výzkumu je proveden test spontánní a podpořené znalosti značek. Výzkum také zkoumá preference v jednotlivých částech nabízené služby a základní informace o cestovním chování této generace. Stěžejní část výzkumu je zaměřena na subjektivní vnímání jednotlivých značek aerolinií na českém trhu. Výsledkem je vznik...
Globální letecké aliance: vliv spolupráce na individuální výkon aerolinií
Vasilyev, Mikhail ; Zouhar, Jan (vedoucí práce) ; Prokop, Jaromír (oponent)
V posledních letech konstelace, jako jsou globální letecké aliance, vznikaly a byly výrazně rozvíjeny. Trh leteckých společností je jimi silně ovlivněn. S pomocí dat z výročních zpráv 11 různých leteckých společností z hlediska provozních a finančních výkonů představuji model panelových údajů. Hlavním cílem je pochopení dopadu členství v globální letecké alianci na výkon aerolinií s důrazem na výnosy a cirkulaci cestujících. Za použití různých metod a modelů, jako jsou například neměnné vlivy a prvotní rozdíly založené na panelových údajích, jsem nebyl schopen zaznamenat jednoznačný výsledek. Z tohoto důvodu nemohu v závěru říci, jestli je pro aerolinie vstup do aliance z hlediska výnosů a počtu pasažérů prospěšný, nebo neprospěšný. Nicméně nejedná se o jediné měřítko, které je potřeba brát v úvahu. Existuje mnoho dalších bodů, které by měly být v rámci tohoto odvětví průmyslu zkoumány, stejně jako tu jsou možnosti pro zdokonalení tohoto výzkumu.
Marketingová strategie firmy Smart Wings
Dvořáková, Michaela ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Cílem této práce je popsat, analyzovat a vyhodnotit marketingovou strategii značky SmartWings. Konkrétně se zaměřuji na rozšířený marketingový mix a optimalizaci všech jeho složek. Teoretická část nejprve osvětluje základní problematiku marketingu služeb a její odlišnosti od běžného marketingu produktového. Následuje vhled do leteckého prostředí v kontextu měnícího se liberalizovaného trhu, který je nutný pro pochopení praktické části. Konkurence je vysoká, potenciál trhu ale stále není vyčerpán. Praktická část je následně zpracována na základě interních informací podniku, vyhodnocení marketingové pozice značky je provedeno na základě srovnání se současnou situací na trhu a s vlastním pohledem na problematiku. Navrhované změny a doporučení se týkají především marketingové komunikace a propagace společnosti. Je nutná aplikace integrované komunikace. Zajímavá je především pozice, ve které se na trhu SmartWings nalézají. V práci lze najít srovnání s modelem nízkonákladovým i klasickým.
Marketingové a komunikační strategie Českých aerolinií.
Šötét, Lukáš ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Práce řeší použití marketingových a komunikačních technik společnosti České aerolinie v praxi. Cílem je zjištění, zda jsou nastaveny optimálně a v souladu s tržní pozicí společnosti. V řešení bylo použito metod pozorování v praxi zaměřené zejména na produkt, dotazování specialistů uvnitř podniku, srovnávání s konkurencí z pohledu ceny a některých aspektů kvality produktu a výzkumu trhu provedeného on-line dotazováním. Pro formulované problémy byla doporučena i jejich konkrétní řešení. Výsledkem jejich aplikace má být zlepšení kvality produktu dodávaného cestujícímu a zlepšení vnímání značky ČSA.
Analýza komunikační strategie SmartWings
Roučka, Jakub ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Dufková, Vladimíra (oponent)
Cílem této práce je rozpracovat strategii marketingové komunikace značky SmartWings, pod níž provozuje své pravidelné nízkonákladové lety společnost Travel Service, a.s. Podklad pro tento záměr tvoří dvě teoretické kapitoly. První z nich se věnuje rozboru obchodních modelů v civilním letectví (klasický vs. nízkonákladový) a vyzdvihuje jejich specifika, druhá část pak poskytuje potřebný vhled do teorie marketingové komunikace. Třetí kapitola, zaměřená přímo na komunikační strategii značky SmartWings, nejprve mapuje metody marketingové komunikace v současnosti využité a dále se soustředí na návrh možného zefektivnění komunikačních procesů firmy.
Hodnota zákazníka v letecké společnosti
Machalová, Lucie ; Král, Bohumil (vedoucí práce) ; Leciánová, Gabriela (oponent)
Práce pojednává o strategickém řízení podniku na základě znalosti celoživotní hodnoty zákazníka. Definuje Customer Lifetime Value v souvislosti se strategií podniku,Customer Relationship Managementem a Balanced Scorecard metodologií. Charakterizuje jednotlivé kroky stanovení hodnoty, způsoby alokace a softwarové nástroje, stejně jako rizikové oblasti implementace tohoto způsobu řízení a praktické možnosti využití, obzvláště pro segmentaci zákazníků, upravení vztahů se zákazníky a nastavení všech customer facing procesů. Praktická část uvádí příklad stanovení hodnoty, respektive ziskovosti, zákazníka na příkladu letecké společnosti a analyzuje specifika leteckého průmyslu, stanovení kalkulačního vzorce a konkrétní návrhy pro budoucí implementaci, včetně využití výsledků hodnoty zákazníka v řízení společnosti.
Marketing v letecké dopravě
Řezníčková, Irena ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Chmelík, Jakub (oponent)
Práce popisuje současnou situaci na trhu letecké dopravy v České republice, členění typů leteckých dopravců a charakteristika marketingového prostředí. Následuje popis uplatňování marketingu ve dvou konkrétních společnostech. Prostřednictvím interpretace výsledků dotazníkového šetření je popsáno spotřební chování zákazníků a faktory ovlivňující tvorbu poptávky po službách leteckých dopravců.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.