Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  začátekpředchozí12 - 21  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový mix společnosti REEX, spol. s r.o.
Jiříková, Iva ; Sláma, Tomáš (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu rozvoje marketingových aktivit společnosti REEX, spol. s r.o. Tato firma se zabývá tvorbou reklamy a komunikačních kampaní. Teoretická část práce se zaměřuje především na marketingový mix, marketingovou komunikaci, řízení vztahů se zákazníky a marketing podle cílových skupin. V praktické části provedu analýzu současného stavu firmy, její vnější a vnitřní prostředí a sestavím SWOT analýzu. Na základě výsledku sestavím vhodný marketingový plán pro firmu REEX, spol. s r.o.
Podnikatelský záměr
Prusák, Ondřej ; Hornungová, Jana (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření podnikatelského plánu pro založení agentury poskytující služby v oblasti grafického designu a reklamních služeb. Práce zahrnuje veškerá specifika, která je třeba brát při realizaci podnikatelského plánu v úvahu. Obsahem podnikatelského plánu jsou analýzy prostředí, finanční plán, hodnocení investic a analýza rizik.
Analýza projektového řízení v oblasti reklamy
Kuropatwová, Edita ; Hrůzová, Helena (vedoucí práce) ; Felgrová, Dana (oponent)
Tématem diplomové práce je analýza projektového řízení v oblasti reklamy. Cílem práce je analyzovat činnost jednotlivých oddělení reklamní agentury a navrhnout doporučení, která by mohla současný systém projektového řízení zefektivnit. První část diplomové práce seznamuje s teorií projektového řízení. S využitím odborné literatury jsou vymezeny základní pojmy, patřící do této oblasti. V úvodu analytické části je představena vybraná reklamní agentura a následně popsán systém projektového řízení v jednotlivých odděleních této společnosti. Na základě zjištěných poznatků a informací jsou doporučeny postupy, které by mohly vést ke zlepšení současného stavu a zefektivnění organizace práce.
Návrh metodiky projektového řízení v reklamní agentuře
Nedomlel, Jiří ; Chocholatý, Drahomír (vedoucí práce) ; Binar, Jan (oponent)
Práce se zabývá projektovým řízením v reklamní agentuře. Analyzuje současnou metodiku projektového řízení agentury, definuje její úzká místa a navrhuje zlepšení této metodiky. Tohoto cíle dosahuje analýzou pomocí metodiky Teorie omezení a srovnáním s metodikami a best practices v tomto odvětví. První část práce popisuje metodiky projektového řízení, speci-fika projektového řízení v reklamních agenturách a Teorii omezení. Druhá, praktická část analyzuje pomocí Teorie omezení konkrétní reklamní agenturu a navrhuje konkrétní změny metodiky projektového řízení, především v oblasti plánování a řízení projektů. Hlavní výstup a přínos práce je v návrhu změn metodiky projektového řízení v reklamní agentuře.
Analýza firemní identity společnosti NIOSPORT agency,a.s.
Hromasová, Lucie ; Jarošová, Eva (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou firemní identity reklamní agentury NIOSPORT agency, a.s. Hlavním cílem této práce je provést analýzu firemní identity společnosti NIOSPORT agency, a.s. V teoretické části je vysvětleno, co je to vlastně firemní identita, z jakých prvků se skládá a proč je pro firmy tak důležitá. Dále je zde vymezen pojem image s důrazem na jeho odlišení od pojmu firemní identita, vysvětlena vzájemná provázanost mezi firemní identitou a firemní strategií a poté je věnována pozornost reklamním agenturám obecně. Praktická část se skládá z konkrétního popisu reklamní agentury NIOSPORT agency, a.s., z výsledků empirického šetření, ze zhodnocení image agentury a v neposlední řadě doporučení do budoucna, která vyplynou z teoretické analýzy, analýzy firemních dokumentů a hloubkových rozhovorů s ředitelem, zaměstnanci a klienty reklamní agentury.
Analýza marketingového mixu reklamní agentury FILIP Media
Hrušovský, Gustav ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Havlová, Květa (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu dané reklamní agentury. Kromě základních 4P(Product, Price, Place, Promotion) obsahuje i další 3P (Personnel, Process, Physical evidence), neboť produktem reklamní agentury jsou služby. Kromě marketingového mixu obsahuje SWOT a BCG analýzu, kde upozorňuje na kladné a negativní stránky působení reklamní agentury FILIP Media. Samotná kapitola je věnována outsourcingu marketingu, neboť na tuto oblast se agentura hlavně specializuje.
Business plan – Full service advertising agency
Martvoň, Miroslav ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Kumorowski, Sandra (oponent)
Abstrakt Práce "Podnikatelský plán -- Full servisová reklamní agentura" se věnuje sestavení vize realizace projektu. V teoretické části se věnuji náčrtu činností uvnitř Full servisové reklamní agentury s odstupních zdrojů. Popisuji možnosti chování inzerenta při výběru, vyjednávání a odměňování práce agentury, její vnitřní strukturu, proces tvorby reklamního rozpočtu. Dále uvádím důvody pro využití služeb reklamní agentury, způsob práce, představuji typy reklamních agentur, způsoby odměňování a uvádím standardní proces při mediálním plánování. V části o podnikatelském plánu krátce popisuji jeho náležitosti. Praktická část je rozdělena do základních kapitol. A to shrnutí, údaje o vlastníkovi a manažmentu, popis podnikatelské příležitosti, umístění sídla, popis technicko-technologické části, popis dodavatelů, postavení na trhu a konkurence. Dále rozvíjím strategii prodeje služeb a finanční plán, kterého součástí jsou standardní výkazy: rozvaha, výkaz Cash Flow, výkaz zisků a ztrát doplněný o seznam finančních ukazatelů. Riziko projektu je popsáno expertním hodnocením, analýzou citlivosti a je doplněno výpočtem bodu zvratu.
Analýza trhu reklamních agentur na Českobudějovicku
RANFTLOVÁ, Edita
Tato bakalářská práce se zabývá trhem reklamních agentur, odvětvím reklamy a propagace.Hlavním cílem této práce je zanalyzovat nabídky reklamních agentur a zmapovat vnímání nabídky těchto služeb spotřebiteli, se zaměřením na zlepšovací návrhy. Práce je rozdělena do dvou částí, přičemž první část je teoretická, která tvoří obecný základ pro zkoumané téma. Následně je řešená problematika vymezení analyzované oblasti a statistika počtu reklamních agentur v regionu. Poté jsou klasifikovány služby reklamních agentur. Na řešenou problematiku navazuje část analytická, ve které je zkoumáno vnější okolí a tržní prostředí pomocí STEP analýzy, dále je použit Porterův model pěti sil, který sleduje dlouhodobou atraktivitu tržního segmentu a pak ještě O-T analýza, která identifikuje možné příležitosti a určuje rizika v odvětví. Rozbor vnímání nabídky zákazníky je proveden pomocí terénního výzkumu, dotazníkového šetření.
Kreativní koncept jako klíčový prvek nadlinkových komunikačních aktivit
Shmalko, Anna ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Charvát, Martin (oponent)
Cílem diplomové práce je vymezení role kreativního konceptu v nadlinkové a integrované komunikaci. Na základě analýzy vzniku a vývoje ATL kampaní definuji aspekty efektivního přístupu k tvorbě kreativních konceptů a komplexních komunikačních kampaní.
Sociální reklama
Krásová, Petra ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Práce seznamuje s problematikou sociální reklamy, jejími právními a etickými aspekty a úlohou reklamní agentury v procesu její tvorby. Praktická část obsahuje výsledky výzkumu týkajícího se postojů neziskových organizací, reklamních agentur a obecné veřejnosti k této problematice.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   začátekpředchozí12 - 21  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.