Název: Analýza marketingového mixu reklamní agentury FILIP Media
Překlad názvu: Analysis of marketing mix of advertising agency FILIP Media
Autoři: Hrušovský, Gustav ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Havlová, Květa (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketińgový mix; outsourcing; reklamní agentura; advertising agency; marketing mix; outsourcing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30525

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-112689


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-05-23, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet