Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 25 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Úloha Veletrhů Brno, a.s. při marketingové prezentaci firmy
Dospíšilová, Klára ; Ostrá, Jana (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje úlohu marketingu v oboru veletrhů a výstav, analyzuje a hodnotí společnost Veletrhy Brno, a.s. (konkrétněji Mezinárodní stavební veletrh). Výsledkem práce jsou návrhy, jejichž realizace povede k dalšímu rozvoji firmy a veletrhu.
Návrh efektivní marketingové komunikace při prezentaci firmy na veletrhu
Kopečná, Markéta ; Dvořák, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Návrh efektivní marketingové komunikace při prezentaci na veletrhu“ je komparace singulárních prostředků komunikačního mixu a identifikování zásadních složek ovlivňující efektivitu prezentace firmy na veletrhu.
Strategie rozvoje Veletrhů Brno, a.s.
Makarov, Maksim
Bakalářská práce je zaměřena na návrh strategie ke zlepšení konkurenceschopnosti Veletrhů Brno, a. s., s ohledem na měnící se trendy. Teoretická část práce popisuje důležité momenty z průběhu průmyslových revolucí, vznik digitalizace, jakou roli hrají sociální sítě, proč je nutná reklama a jaké technologie jsou v současnosti dostupné. Praktická část je směřována na analýzu vnitřních části podniku, prozkoumání a analýzu konkurencí. Na základě analýz bude navrženo doporučení, které pomůže rychlejšímu přechodu a uskutečňování akcí hybridní formou.
Komunikační mix společnosti
Pernicová, Lenka ; Hudcová, Vladimíra (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá komunikační mix společnosti DCT Czech, s.r.o. Cílem je, aby přilákal nové zákazníky a zlepšil se prodej mycích systémů na malajsijském trhu. První část se zabývá teoretickými základy, následuje analytická část, kde je popsán současný stav společnosti. Na základě provedených marketingových analýz vnitřního i vnějšího prostředí společnosti jsou předložena řešení, která mají vést ke zlepšení jednotlivých prvků komunikačního mixu.
Konstrukční řešení veletržního stánku
Vondruška, Jan
Hlavním cílem diplomové práce je návrh konstrukčního řešení atypického veletržního stánku pro konkrétní společnost dle architektonického zadání. První část práce se zabývá obecnou charakteristikou veletrhů a veletržních stánků od historie až po současnost. Jsou zde uvedeny typy stánků, hlavní oblasti stánků a také základní ergonomické požadavky pro jejich tvorbu. V druhé části je nejdříve stručně popsán průběh realizace expozice z pohledu realizační firmy a dále je kompletně popsáno a zdokumentováno konstrukční provedení.
Designové markety/weeky jako nový fenomén vystavování a prodeje designové tvorby
Janovcová, Zuzana ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Prokůpek, Marek (oponent)
Diplomová práce na téma Designové market/weeky jako nový fenomén vystavování a prodeje designové tvorby se zaměřuje na průzkum trhu z důvodu nárůstu daných akcí v posledních letech. Cílem práce tedy je, zda je na území Prahy možnost vstupu dalšího designového veletrhu s ohledem na danou konkurenci, možnosti výstavních prostor, počet vystavujících a návštěvníků. Teoretická část je zaměřena na výklad pojmů design, design week a fenomén, dále pak na podporu designu v České republice, možnosti vystavování a prodeje designové tvorby a podmínky pro vznik design weeku v ČR. V praktické části jsou představeny sledované subjekty a na základě získaných dat od organizátorů a z dalších dostupných zdrojů je provedena analýza trhu za období 2011-2016.
Zhodnocení marketingové komunikace
Fialová, Denisa ; Tichá, Ivana (vedoucí práce) ; Jana, Jana (oponent)
Tématem diplomové práce je zhodnocení marketingové komunikace. V teoretické části práce je provedena literární rešerše, v rámci které jsou charakterizovány pojmy podstatné pro její vypracování. Jsou jimi marketing, komunikace, marketingová komunikace, komunikační mix a marketingový výzkum. V druhé části práce jsou teoretická východiska aplikována do analýzy marketingové komunikace konkrétního ekonomického subjektu, kterým je pro účely této práce společnost JV Pohoda, s. r. o., zabývající se prodejem luxusního nábytku. Zhodnocení marketingové komunikace je v praktické části doplněno o dotazníkové šetření, které proběhlo na veletrhu v Praze a v Bratislavě. Cílem šetření bylo zjistit, jaké je nákupní chování návštěvníků veletrhu, jaké je jejich povědomí o komunikačních nástrojích a jestli jsou veletrhy pro společnost přínosnou formou komunikace. Na základě výsledků šetření budou společnosti předloženy návrhy na zeefektivnění jejích komunikačních aktivit, které jsou výstupem a součástí praktické části této práce.
Návrh efektivní marketingové komunikace při prezentaci firmy na veletrhu
Kopečná, Markéta ; Dvořák, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Návrh efektivní marketingové komunikace při prezentaci na veletrhu“ je komparace singulárních prostředků komunikačního mixu a identifikování zásadních složek ovlivňující efektivitu prezentace firmy na veletrhu.
Úloha Veletrhů Brno, a.s. při marketingové prezentaci firmy
Dospíšilová, Klára ; Ostrá, Jana (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje úlohu marketingu v oboru veletrhů a výstav, analyzuje a hodnotí společnost Veletrhy Brno, a.s. (konkrétněji Mezinárodní stavební veletrh). Výsledkem práce jsou návrhy, jejichž realizace povede k dalšímu rozvoji firmy a veletrhu.
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Davčíková, Gabriela ; Korcová, Barbora (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce „Návrh komunikačního mixu vybraného podniku“ je na základě vypracovaných analýz současného stavu podniku navrhnout konkrétní opatření ke zlepšení komunikačního mixu. Práce je rozčleněna na teoretickou, analytickou a návrhovou část. Teoretická část slouží jako východisko pro zpracování analytické a návrhové části a jsou zde popsány složky komunikačního mixu v kontextu celého marketingu. Praktická část analyzuje vybraný podnik a jeho komunikační mix. Z provedených analýz vychází závěrečná návrhová část, kde je popsán plán ke zlepšení současného stavu komunikačního mixu podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 25 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.