Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Dopad hospodářské krize na televizní trh v České republice
Motáňová, Markéta ; Jirák, Jan (vedoucí práce) ; Trampota, Tomáš (oponent)
Diplomová práce Dopad hospodářské krize na televizní trh v České republice v sobě spojuje dvě základní témata: současnou hospodářskou krizi a televizní trh v České republice. Televizní trh je úzce spjatý s televizním reklamním trhem. Diplomová práce hledá odpovědi na otázky, zda a jak ovlivnila hospodářská krize objem finančních prostředků investovaných do televizní reklamy a jak se změny na televizním reklamním trhu promítly v hospodářských výsledcích jednotlivých televizních společností. Pro zhodnocení finanční situace zkoumaných televizních společností je využita finanční analýza. Vývoj objemu investic do televizní reklamy a ceny televizní reklamy je zjišťován prostřednictvím dat a informací z výzkumných agentur. Diplomová práce rovněž zkoumá důsledky pro diváka, tj. zda se hospodářská krize promítla ve změně vysílacího schématu a zda tyto změny následně ovlivnily sledovanost jednotlivých TV. Pro zjištění těchto informací je využita kvantitativní analýza televizního programu v rámci vymezeného období. Sledovanost zkoumaných televizních společností je hodnocena na základě dat výzkumných agentur (především Asociace televizních organizací). Pro komplexní zhodnocení problematiky je diplomová práce doplněna o pojednání týkající se současné hospodářské krize a charakteru televizního a s ním spjatého...
Proměny zvyklostí televizních diváků na českém mediálním trhu
Lutovská, Kristýna ; Macková, Veronika (vedoucí práce) ; Doležal, Aleš (oponent)
Cílem bakalářské práce je představit aktuální situaci na českém televizním trhu v porovnání s minulými roky. Jak se měnila sledovanost jednotlivých stanic a také preference diváků s rozšířením programové nabídky zejména o zaměřené kanály. V první části práce se čtenář seznámí se stručnou historií televize, vysvětlením pojmu médium, definicí mediálního publika a vývojem stanic na českém mediálním trhu. Poté práce představí jednotlivé metody, pomocí kterých je prováděn výzkum. Metodami jsou kvantitativní analýza dat z elektronického měření sledovanosti televize a kvalitativní analýza pomocí metody Focus groups, neboli skupinových rozhovorů. V závěrečné části jsou předloženy výsledky analýzy, které tyto metody přinesly - jak a jestli se měnily v čase divácké preference.
Dopad hospodářské krize na televizní trh v České republice
Motáňová, Markéta ; Jirák, Jan (vedoucí práce) ; Trampota, Tomáš (oponent)
Diplomová práce Dopad hospodářské krize na televizní trh v České republice v sobě spojuje dvě základní témata: současnou hospodářskou krizi a televizní trh v České republice. Televizní trh je úzce spjatý s televizním reklamním trhem. Diplomová práce hledá odpovědi na otázky, zda a jak ovlivnila hospodářská krize objem finančních prostředků investovaných do televizní reklamy a jak se změny na televizním reklamním trhu promítly v hospodářských výsledcích jednotlivých televizních společností. Pro zhodnocení finanční situace zkoumaných televizních společností je využita finanční analýza. Vývoj objemu investic do televizní reklamy a ceny televizní reklamy je zjišťován prostřednictvím dat a informací z výzkumných agentur. Diplomová práce rovněž zkoumá důsledky pro diváka, tj. zda se hospodářská krize promítla ve změně vysílacího schématu a zda tyto změny následně ovlivnily sledovanost jednotlivých TV. Pro zjištění těchto informací je využita kvantitativní analýza televizního programu v rámci vymezeného období. Sledovanost zkoumaných televizních společností je hodnocena na základě dat výzkumných agentur (především Asociace televizních organizací). Pro komplexní zhodnocení problematiky je diplomová práce doplněna o pojednání týkající se současné hospodářské krize a charakteru televizního a s ním spjatého...
Specifika ocenění televizní společnosti – ukázka na FTV Prima, spol. s.r.o.
Korolev, Alexander ; Pláničková, Markéta (vedoucí práce) ; Plánička, Pavel (oponent)
Cílem diplomové práce je identifikovat specifika oceňování televizních společností. Výzkum je proveden na příkladu společnosti FTV Prima, spol. s.r.o. Nejdříve je představena detailní finanční a strategická analýza s důrazem nejen na zvolený podnik, ale i na celé odvětví. Poté je zpracován balík závěrů a doporučení ohledně oceňování televizních společností. Poslední kapitolou je stručný přehled zjištěných specifik, který by měl seznámit znalce s podstatou této problematiky před zahájením oceňovacích práci. Součástí práce je i prezentace schématu práce se specifickými generátory hodnoty pro televizní společnosti.
Marketingová strategie Společnosti FTV Prima v prostředí českého televizního trhu
Malá, Kateřina ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Tato Diplomová práce se věnuje tématu marketingové strategie televize FTV Prima s.r.o. v oblasti televizního trhu. Hlavním cílem diplomové práce je vymezení marketingových činností a použití nástrojů společnosti FTV Prima, provozující celoplošné televizní vysílání televizních stanic Prima, Prima COOL, Prima Love a Prima ZOOM vedoucí k lepšímu postavení na televizním trhu. Teoretická část diplomové práce je aplikací marketingového mixu 4P do prostředí televize. Praktická část představuje deskripci vnitřního fungování FTV Prima v propojení se zmapovaným televizním trhem.
Specifika měření televizní sledovanosti metodou peoplemetrů v ČR a povědomí o něm
Chlebounová, Pavla ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou měření sledovanosti televize v České republice jakožto nástroje pro plánování reklamních kampaní, programování televizí a podpory pro podnikové strategie televizních organizací. Práce uvádí do kontextu teoretická východiska mediálního výzkumu a shrnuje vývoj televizního trhu v České republice a historii měření sledovanosti televize -- od deníčkového výzkumu přes Mediaprojekt až po současnou metodu měření televizní sledovanosti pomocí peoplemetrů, kterou autorka podrobně představuje. Naznačena je zde i budoucnost tohoto měření v období 2013-2017 a srovnání projektu měření TV sledovanosti s obdobnými projekty ve vybraných evropských zemích. V druhé polovině práce se autorka věnuje zjišťování povědomí o projektu měření sledovanosti televize pomocí peoplemetrů, a to jak mezi laickou veřejností, tak mezi veřejností odbornou, a to pomocí online dotazníkového šetření. Na přípravu projektu výzkumu navazuje jeho realizací a vyhodnocením výsledků tohoto výzkumu. Na základě výsledků výzkumu jsou zpracována marketingová doporučení pro realizátora projektu.
Mediální plánování se zaměřením na nákup televizních kampaní
Bártová, Pavla ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Mlýnek, Martin (oponent)
Tématem práce je mediální plánování a nákup televizních kampaní. Cílem práce je komplexní analýza procesu mediálního plánování se zaměřením na nákup televizních kampaní. Úvodní část práce se věnuje počátkům reklamního průmyslu a současné moderní reklamě. V teoretické části je kladen důraz na podrobné vysvětlení kroků mediálního plánování a základních mediálních pojmů. U jednotlivých kroků se autorka soustředila na podrobný popis plánování televizních kampaní. Následující text je věnován důležitým podkladům pro rozhodnutí o zařazení televize do komunikačního mixu. Praktická část práce začíná analýzou televizního trhu. Důraz je kladem především na analýzu sledovanosti jednotlivých stanic, investic a na největší inzerenty. Součástí této kapitoly je vytvoření profilů diváků měřených kanálů. Poslední kapitolou analýzy televizního trhu je podrobný popis modelů obchodování konkrétních mediálních zastupitelství. Vrcholem mediálního plánování je vytvoření mediaplánu, proto je do práce zařazen praktický příklad. Na příkladu autorka ukazuje, jak vypadá mediální plánování v praxi. Závěrem celé práce je vytvoření modelu plánování televizních kampaní.
Porovnání marketingových strategií televizních stanic v ČR v 90. letech.
Kosová, Zuzana ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Raiter, Tomáš (oponent)
Diplomová práce porovnává marketingové strategie televizních stanic v České republice v 90. letech. Zaměřuje se na strategie segmentace, značky a positioningu. První část definuje teoretické pojmy. Praktická část popisuje vývoj televizního trhu v ČR a analyzuje a porovnává marketingové strategie jednotlivých televizních stanic. Poslední kapitola se zabývá aktuálními trendy televizního trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.