Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Mediální plánování se zaměřením na nákup televizních kampaní
Bártová, Pavla ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Mlýnek, Martin (oponent)
Tématem práce je mediální plánování a nákup televizních kampaní. Cílem práce je komplexní analýza procesu mediálního plánování se zaměřením na nákup televizních kampaní. Úvodní část práce se věnuje počátkům reklamního průmyslu a současné moderní reklamě. V teoretické části je kladen důraz na podrobné vysvětlení kroků mediálního plánování a základních mediálních pojmů. U jednotlivých kroků se autorka soustředila na podrobný popis plánování televizních kampaní. Následující text je věnován důležitým podkladům pro rozhodnutí o zařazení televize do komunikačního mixu. Praktická část práce začíná analýzou televizního trhu. Důraz je kladem především na analýzu sledovanosti jednotlivých stanic, investic a na největší inzerenty. Součástí této kapitoly je vytvoření profilů diváků měřených kanálů. Poslední kapitolou analýzy televizního trhu je podrobný popis modelů obchodování konkrétních mediálních zastupitelství. Vrcholem mediálního plánování je vytvoření mediaplánu, proto je do práce zařazen praktický příklad. Na příkladu autorka ukazuje, jak vypadá mediální plánování v praxi. Závěrem celé práce je vytvoření modelu plánování televizních kampaní.

Viz též: podobná jména autorů
6 BÁRTOVÁ, Petra
2 Bártová, Patricie
2 Bártová, Pavlína
6 Bártová, Petra
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.