Název: Dopad hospodářské krize na televizní trh v České republice
Překlad názvu: Impact of the Financial Crisis on the TV Market in the Czech Republic
Autoři: Motáňová, Markéta ; Jirák, Jan (vedoucí práce) ; Trampota, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cena reklamy; hospodářská krize; investice do televizní reklamy; sledovanost TV; televizní reklamní trh; televizní trh; vysílací schéma; broadcasting schedule; global economic crisis; investment in television advertising; price of television advertising; television market; TV advertising market; viewership of television

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/59775

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-329065


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet