Název: Marketingová strategie Společnosti FTV Prima v prostředí českého televizního trhu
Překlad názvu: The Marketing strategy of FTV Prima s.r.o. in the enviroment of the czech television market
Autoři: Malá, Kateřina ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: FTV Prima; marketingová strategie; marketingové nástroje; sledovanost; Televize; televizní trh; FTV Prima; marketing strategy; marketing tools; Television; television market; viewer ratings

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39754

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-199710


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet