Název: Mediální plánování se zaměřením na nákup televizních kampaní
Překlad názvu: Media planning with focus on buying TV campaigns
Autoři: Bártová, Pavla ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Mlýnek, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Mediální plánování; Nákup televizních kampaní; Televizní reklama; Televizní trh; Buying of TV campaigns; Media planning; TV advertising; TV market

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/23656

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-75659


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet