Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vizuální reprezentace surfařek na sociálních sítích z feministické perspektivy
Schönová, Kristýna ; Hrůzová, Andrea (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Tématem práce je vizuální reprezentace surfařek na sociální síti Instagram. Teoretická část se zabývá vývojem pokrytí surfingu tradičními médii, a následně zkoumá vliv příchodu sociální sítě Instagram, její potenciál a negativní účinky. Dále jsou představeny teorie male gaze Laury Mulvey, sociální konstrukce genderu podle Judith Butler a teorie sexuální objektivizace. Praktická část se prostřednictvím vizuální obsahové analýzy snaží odhalit prvky sexualizace a kontravizuality na čtyřech vybraných Instagramových účtech. Výzkum je doplněn o kvalitativní metodu - sociálně sémiotickou analýzu pro hlubší porozumění problematice. Výzkum odhalil prvky sexualizace i kontravizualit u všech účtů. Nejvíce sexualizujících prvků bylo objeveno na účtu surfařky Alany Blanchard a nejvíce kontravizuálních prvků na účtu australského magazínu Surfing Life. Celková data odhalila například nedostatečnou diverzitu v kategorii věku i tělesného typu, nízké procento žen zobrazených během surfování, a časté odhalující oblečení. Prvky kontravizuality naopak převažovaly například v kategorii Druh záběru nebo Výraz v obličeji.
Surfing ve vnitrozemských státech
Gross, Adam ; Bačáková, Radka (vedoucí práce) ; Hruša, Filip (oponent)
Název práce Surfing ve vnitrozemských státech Cíle práce Cílem této bakalářské práce je zjistit z pohledu lidí, kteří trvale žijí ve vnitrozemském státu, zda je možné v podmínkách vnitrozemského státu dostatečně natrénovat a připravit se na surfování v oceánu. Metodika práce Jedná se o závěrečnou empiricko-teoretickou práci, ve které byla použita kvantitativní výzkumná metoda formou dotazování. Data byla získána prostřednictvím ankety, která obsahovala převážně uzavřené otázky, ale také několik polouzavřených a otevřených otázek. Celkový počet otázek byl 24. Anketa byla zaměřena na lidi s předchozími nebo současnými zkušenostmi se surfingem, kteří trvale žijí ve vnitrozemském státu. Vyplňování ankety a sběr dat probíhal online pomocí aplikace Google Forms a jeho distribuce byla realizována prostřednictvím sociálních sítí. Výsledky práce Výsledky zkoumání závěrečné práce ukazují, že podmínky pro učení, trénování a přípravu surfařů ve vnitrozemském státu nemůžeme z pohledu lidí, kteří vyplňovali anketu, srovnat s podmínkami státu, který má oceán a nabízí možnost jezdit na reálných surfařských vlnách. Závěr Na základě výsledků ankety se povedlo odpovědět na všechny stanovené vědecké otázky. Z odpovědí respondentů je možné říci, že některé jednotlivé části (složky) v surfingu je možné se naučit ve...
Marketingová komunikace serfového klubu
Růt, Eduard ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Marketingová komunikace surfového klubu Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je připravit doporučení pro marketingovou komunikaci daného surfového klubu. Metody: V této práci byly použity kvantitativní i kvalitativní́ metody. Jednalo se o metodu online dotazování. Následně byl proveden polostrukturovaný rozhovor se členem vedení klubu. Výsledky: Při analýze klubu bylo zjištěno, že aktuální marketingová komunikace není strukturovaná ani nemá přesně definované cíle. Výsledkem práce jsou doporučení, která mají za cíl celkové zlepšení marketingové komunikace klubu, a tím pomoci klubu v jeho růstu i udržení své pozice jako hlavní neziskové organizace v prostředí českého surfingu. Doporučení jsou zaměřená především na vytvoření ucelené a pravidelné marketingové komunikace klubu. Klíčová slova: marketingová komunikace, surfing, neziskový selektor, sportovní klub
Marketingové trendy na sociálních sítích a jejich využití při tvorbě reklamní kampaně značky Czech Surfers
Veselka, Dominik ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingové trendy na sociálních sítích a jejich využití při tvorbě reklamní kampaně značky Czech Surfers Cíl: Cílem této diplomové práce je identifikovat aktuální marketingové trendy na sociálních sítích prostřednictvím analýzy sekundárních dat a následně tyto trendy blíže popsat tak, aby mohly být použity při tvorbě reklamní kampaně Czech Surfers, která je dalším cílem této práce. Metody: K identifikaci marketingových trendů na sociálních sítích využívá práce obsahovou analýzu zahrnující rozbor 40 zdrojů. Ty jsou rovnoměrně rozloženy napříč zkoumaným obdobím od ledna 2020 do listopadu 2021. Další šetření a širší specifikace trendů jsou provedeny případovou studií. Ta blíže popisuje celkem 12 nejvýznamnějších marketingových trendů na sociálních sítích. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, že zjištěných 12 trendů se vyznačuje vysokou vzájemnou provázaností. Současně se ukázalo, až na dvě výjimky, že definované trendy jsou aplikovatelné na všechny zkoumané sociální sítě, tedy Facebook, Instagram, Twitter a TikTok. V procesu tvorby plánu reklamní kampaně byly vytyčeny její SMART cíle, definována strategie a v návaznosti na ni provedena konkrétní implementace zjištěných trendů do prostředí sociálních sítí Czech Surfers. Vše je završeno vytvořeným plánem pro sdílení obsahu v prvních 4 týdnech...
Inovace sportovního produktu - Czech Surfers Camp
Horáková, Jana ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Inovace sportovního produktu - Czech Surfers Camp Cíl: Cílem výzkumu je inovace produktu Czech Surfers Camp. Na základě analýzy primárních dat, získaných dotazováním od respondentů rozdělených dle osobní zkušenosti s účastí na Czech Surfers Campu, je cílem vyhodnotit jejich spokojenost a preference, které budou základem inovace. Sekundárním cílem je vyhodnocení loajality minulých účastníků kempu. Metody: Výběr vhodných výzkumných metod je veden motivací využití moderních způsobů získání dat. Výzkumný soubor je rozdělen na výběrové soubory minulých, budoucích (již si zakoupili voucher na rok 2022) a potenciálních účastníků. Použitá metoda online dotazování využívá webovou aplikaci optimalizovanou také pro mobilní prostředí a anket na sociálních sítích. Výsledky: Vyhodnocení spokojenosti účastníků Czech Surfers Campu na základě analyzované zpětné vazby ukazuje, že proces inovace produktu nemůže být plně podřízen požadavkům respondentů. Vypracovaný návrh aktualizovaného programu odráží výběr faktorů, které významně ovlivňují opakovanou či budoucí účast. Výzkum mimo jiné stanovuje také číselnou hodnotu loajality minulých účastníků. Klíčová slova: Surfový kemp, surfing, surfový turismus, moderní způsoby dotazování, zpětná vazba na sociálních sítích
Brand building freestylových značek na příkladu Quiksilver
Kučerová, Tereza ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Dolanská, Nora (oponent)
Bakalářská práce "Brand building freestylových značek na příkladu Quiksilver" pojednává o značce Quiksilver, jejím vzniku, postupném vývoji, globálním působení, příchodu na český trh a její marketingové strategii na tomto trhu. Nejprve je nastíněna problematika fenoménu freestylových značek, jejich vývoje a kulturního prostředí, ve kterém vznikaly. Je zde zaveden termín "freestylová značka" a vysvětlen jeho význam. Dále se práce věnuje historii značky Quiksilver a jejímu světovému významu, od vzniku prvních šortek Quiksilver v australském Torquayi po přesun do kalifornské Huntington Beach a následné globální expanzi. Značka Quiksilver byla původně malou lokální firmou a postupně se vyvíjela a rozšiřovala svou produktovou řadu natolik, až se z ní stala jedna z největších nadnárodní společností na poli freestylových značek. Práce se dále zabývá marketingovými aktivitami značky na globálním i českém trhu, na kterém se objevuje zhruba od roku 1991. Popisuje současně pořádané události, reklamu i komunikaci v místě prodeje a zároveň je hodnotí. V této práci byla použita metoda deskriptivní analýzy a současně je zde uveden také výzkum oblíbenosti značky mezi mladou českou generací pomocí elektronického dotazníku. V závěru je hodnocena strategie značky Quiksilver a její úspěšnost na českém trhu na základě...
Strategie budování značky vyrábějící surfová prkna
Veselka, Dominik ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Strategie budování značky vyrábějící surfová prkna Cíle: Cílem této bakalářské práce je vyhledání "bílého místa" na trhu se surfovými prkny a vytvoření produktu, respektive značky, která by toto místo mohla zaplnit. Dalším úkolem práce je realizování strategických kroků řízení a budování značky. Tyto kroky budou vedeny od samotného počátku vytvoření produktu a značky, přes budování hodnoty a image této značky pomocí vhodně zvolených prvků značky až po další rozvoj značky a inovační aktivity Metody: Tato práce analyzuje sekundární data získaná z výsledků průzkumů trhu provedených v oblasti průmyslu výroby surfových prken během roku 2017 a 2018. Získaná data byla dále zpracována pro analýzu konkurence a vytvoření poziční mapy. Pomocí těchto metod byla stanovena pozice nové značky na trhu surfových prken. Výsledky: Podařilo se objevit prázdné místo na trhu, které je pokryté poptávkou a není zde realizována nabídka. Toto místo bylo vyplněno novým produktem, jehož vlastnosti byly určeny na základě analýzy konkurence a konstrukci poziční mapy. Byla stanovena strategie budování hodnoty a image značky, vybrány nejdůležitější prvky značky, vytvořena podznačka podporující image a uvedená další možnost rozvoje značky. Klíčová slova: strategie budování značky, značka, založení značky, poziční mapa ,...
Posterior chain muscle endurance and arm paddling peak power in amateur female surfers
Kopčilová, Michaela ; Jaklová Dytrtová, Jana (vedoucí práce) ; Prokešová, Eva (oponent)
Název: Svalová výdrž zadního svalového řetězce při pádlování pažemi u amaterských surfařek Cíle: Tato práce se je zaměřena na amatérský ženský surfing, konkrétně na pádlování, jelikož je to neprobádaná oblast výzkumu. Existuje velmi málo studií zaměřených na aktivitu svalů při surfování. Žádné studie se nezaměřují na aktivitu zadního svalového řetězce u surfařek při pádlování. Surfing bude součástí Olympijských her v Tokiu v roce 2020. Nejenže se rapidně zvyšuje výkonnostní úroveň profesionálního surfingu, ale také stale více amatérských surfařů se zajímá o prostředky ke zvyšování své úrovně v surfingu a účastní se specializované přípravy na souši. Surfový průmysl se stal světovou záležitostí, přičemž velké firmy nabízejí sponsoring, což je velká motivace pro mladé sportovce (M. Mendez-Villanueva & Bishop, 2005). Dochází jak k neustálému zvyšování počtu závodních i amatérských surfařek, tak k zvyšování výkonnostní úrovně ženského závodního surfingu (Booth, 2001). Profesionální surfařky se stávají rovnoprávnými, jelikož pro ně byla v nedávné době stanovena stejná peněžní odměna na závodech jako u surfařů. Z těchto důvodů vyplývá, že by se měl výzkum více věnovat ženskému surfingu. Cílem této práce bylo zjistit vztah mezi vytrvalostní silou zadního svalového řetězce a ostatními proměnnými, jako jsou...
Strategie budování značky vyrábějící surfová prkna
Veselka, Dominik ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Strategie budování značky vyrábějící surfová prkna Cíle: Cílem této bakalářské práce je vyhledání "bílého místa" na trhu se surfovými prkny a vytvoření produktu, respektive značky, která by toto místo mohla zaplnit. Dalším úkolem práce je realizování strategických kroků řízení a budování značky. Tyto kroky budou vedeny od samotného počátku vytvoření produktu a značky, přes budování hodnoty a image této značky pomocí vhodně zvolených prvků značky až po další rozvoj značky a inovační aktivity Metody: Tato práce analyzuje sekundární data získaná z výsledků průzkumů trhu provedených v oblasti průmyslu výroby surfových prken během roku 2017 a 2018. Získaná data byla dále zpracována pro analýzu konkurence a vytvoření poziční mapy. Pomocí těchto metod byla stanovena pozice nové značky na trhu surfových prken. Výsledky: Podařilo se objevit prázdné místo na trhu, které je pokryté poptávkou a není zde realizována nabídka. Toto místo bylo vyplněno novým produktem, jehož vlastnosti byly určeny na základě analýzy konkurence a konstrukci poziční mapy. Byla stanovena strategie budování hodnoty a image značky, vybrány nejdůležitější prvky značky, vytvořena podznačka podporující image a uvedená další možnost rozvoje značky. Klíčová slova: strategie budování značky, značka, založení značky, poziční mapa ,...
Marketingový plán online magazínu o surfování
Michna, Jakub ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingový plán online magazínu o surfování Cíle: Hlavním cílem práce je navrhnout marketingový plán pro založení nového online magazínu o surfování. Ten by vznikl ze současného online média Freeride.cz/Water, jehož nepříznivá situace je v práci analyzována. Metody: Autor použil metody dotazování (konkrétně polostrukturovaný a neformální rozhovor) a osobního pozorování. Metoda sběru sekundárních dat, PEST analýza a nástroj Google Analytics sloužily jako podklady pro výslednou metodu SWOT analýzy. Výsledky: Výsledkem práce je vypracovaný marketingový plán pro období jednoho roku, který bude sloužit jako praktický základ pro vytvoření nového magazínu o surfování, Klíčová slova: marketing, marketingový plán, online magazín, surfing, online média, Google Analytics

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.