Název:
Marketingový plán online magazínu o surfování
Překlad názvu:
Marketing plan for online surfing magazine
Autoři:
Michna, Jakub ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Marketingový plán online magazínu o surfování Cíle: Hlavním cílem práce je navrhnout marketingový plán pro založení nového online magazínu o surfování. Ten by vznikl ze současného online média Freeride.cz/Water, jehož nepříznivá situace je v práci analyzována. Metody: Autor použil metody dotazování (konkrétně polostrukturovaný a neformální rozhovor) a osobního pozorování. Metoda sběru sekundárních dat, PEST analýza a nástroj Google Analytics sloužily jako podklady pro výslednou metodu SWOT analýzy. Výsledky: Výsledkem práce je vypracovaný marketingový plán pro období jednoho roku, který bude sloužit jako praktický základ pro vytvoření nového magazínu o surfování, Klíčová slova: marketing, marketingový plán, online magazín, surfing, online média, Google AnalyticsNázev: Marketing plan for online surfing magazine Cíle: The main aim of this thesis is to design a marketing plan for launching new online surfing magazine. This project would emerge from present online media Freeride.cz/Water, which adverse situation is going to be analyzed. Metody: Author used interviewing and personal survey as methods. Secondary data collection, PEST analysis and Google Analytics tool served as framework for resulting SWOT analysis. Výsledky: The marketing plan for one year period is the outcome of this thesis. It will be used as practical basis for launching new online surfing magazine. Klíčová slova: marketing, marketing plan, online magazine, surfing, online media, Google Analytics
Klíčová slova:
Google Analytics; marketing; marketingový plán; online magazín; online média; surfing; Google Analytics; marketing; marketing plan; online magazine; online media; surfing