Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ekonomické podmínky založení sportovního zařízení
Vojáčková, Jana ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Chmelařová, Petra (oponent)
Název: Ekonomické podmínky založení sportovního zařízení Cíle: Cílem diplomové práce je vytvořit model založení sportovního zařízení v pohraničním městě České Velenice. K dosažení cíle je nezbytné definovat jednotlivé kroky a popsat činnosti související se vznikem nového podnikatelského subjektu. Záměrem je vytvoření sportovní nabídky, která ve městě a okolí chybí, vyplňovala by mezeru na trhu a zároveň reflektovala požadavky stávajících a potenciálních zákazníků. Celkově jde o zjištění podnikatelské vize. Metody: V diplomové práci byly využity metody popisné analýzy, pozorování a dotazování. Metody - popisná analýza a pozorování byly aplikovány pro charakteristiku města České Velenice a vyhodnocení podmínek pro nový podnikatelský subjekt. Realizace písemného dotazování byla klíčová pro zjištění přání a potřeb obyvatel v rámci uvažovaného sportovního zařízení. Pro závěrečné stanovení rizik a předpokladů úspěchu byla použita SWOT analýza. Výsledky: Na základě charakteristiky města České Velenice a provedeného písemného dotazování bylo shledáno, že ve městě i okolí chybí zařízení nabízející možnost kvalitního sportovního vyžití. Je zde dostatek zájemců o sport i o nové sportovní zařízení a tedy potenciál pro uskutečnění dané podnikatelské vize. V projektové části byl sestaven podle osnovy...
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků v Hopsame.cz
Dohnalová, Barbora ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Dáňová, Kateřina (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků v Hopsame.cz Cíle: Hlavním cílem práce je zjištění spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami ve fitness centru Hopsame.cz, které sídlí v pražských Modřanech. Výzkum je prováděn pomocí dotazníkového šetření. Na základě získaných výsledků je situace centra analyzována a jsou navrhnuta jistá opatření, která by měli dopomoci k vyšší spokojenosti zákazníků a celkové prosperitě podniku. Metody: Z možných marketingových technik byla použita dotazníková metoda. V práci je využito jak písemného, tak elektronického dotazování. Vyhodnocování probíhalo pomocí statistického programu SPSS. Výsledky jsou zachyceny v tabulkách a grafech, které byly sestaveny také pomocí programu SPSS. Výsledky: Z výsledků analýzy spokojenosti zákazníků v Hopsame.cz vyplívá, že zákazníci jsou se službami relativně spokojeni. Byly nalezeny mezery a doporučeny firmě opatření, které by měli vést k vyšší spokojenosti zákazníků. Klíčová slova: služby, sportovní služby, kvalita služeb, zákazník, spokojenost zákazníka
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Family Fitness Olgy Šípkové
Slobodníková, Aneta ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Family Fitness Olgy Šípkové Cíle: Cílem této bakalářské práce je zjistit spokojenost zákazníků Family Fitness Olgy Šípkové na základě jejich očekávání a vnímání skutečné hodnoty poskytovaných služeb. Na základě dotazníkového šetření sesbírat data a následně dle získaných poznatků navrhnout opatření a řešení zjištěných nedostatků. Metody: Metoda zvolená pro marketingový výzkum je metoda písemného dotazování. Velikost výběrového souboru byla určena vlastním úsudkem a snadnou dosažitelností. Respondenti jsou zařazováni do vzorku prostým náhodným výběrem. Výsledky: Dle výsledků marketingového výzkumu jsou zákazníci Family Fitness poměrně spokojeni. Přesto byly dotazováním zjištěny určité nedostatky, na kterých by měl management fitness zapracovat. V závěru práce bylo sestaveno několik doporučení. Klíčová slova: sportovní marketing, sportovní služby, služby, fitness centrum, dotazník
Očekávaná a reálná kvalita nabízených služeb z pohledu zákazníka ve vybraném fitness centru
Kadlecová, Eva ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Očekávaná a reálná kvalita nabízených služeb z pohledu zákazníka ve vybraném fitness centru. Cíl práce: Tato diplomová práce je zaměřená na vybrané fitness centrum, ve kterém byl proveden průzkum kvality nabízených služeb metodou SERVQUAL dotazníku, kde se zákazníci vyjadřují ke službám centra a očekávaným službám v jejich "dokonalém" fitcentru. Vytvoření tohoto dotazníku a následné zpracování dat z něj získaných byl také hlavním cílem tohoto projektu. Díky tomu bylo možné zhodnotit vybrané fitness centrum a doporučit možné změny, které povedou ke zlepšení kvality a tím i větší spokojenosti klientů. Zároveň tato práce vznikla ve snaze pomoci vytvořit standardizovaný model SERVQUAL dotazníku v rámci projektu Měření kvality sportovních služeb v oblasti fitness vedeným magistrem Janem Šímou (číslo projektu: 267811, který je financován z prostředků Grantové agentury Univerzity Karlovy). Metoda: Průzkum kvality služeb byl zkoumán pomocí standardizovaného SERVQUAL dotazníku, který byl předložen klientům fitness centra Gladiátor v období od prosince 2010 do července 2011. Tento dotazník zkoumal a porovnával očekávanou kvalitu nabízených služeb, které si klient představuje v ideálním fitness centru a zákazníky vnímanou kvalitu poskytovaných služeb ve fitnessu Gladiátor v Ústí nad Labem. Výsledky:...
Spokojenost zákazníků se službami sportovně-relaxačního klubu I'M FIT Wellness Fitness
Kodr, Ondřej ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Spokojenost zákazníků se službami sportovně-relaxačního klubu I'M FIT Wellness Fitness Cíl práce: Tato diplomová práce se věnuje zjištění úrovně spokojenosti zákazníků se službami ve sportovně-relaxačním klubu I'M FIT Wellness Fitness. Spokojenost byla zjištěna pomocí průzkumu kvality služeb, který byl prováděn prostřednictvím dotazníkového šetření metody SERVQUAL. Klienti klubu v dotazníku porovnávali skutečně vnímanou kvalitu služeb poskytovaných výše zmíněným sportovně-relaxačním zařízením s očekávanou kvalitou služeb, kterou přisuzují "vynikajícímu" fitness centru. Díky výsledkům zjištěných z tohoto výzkumu bylo možné ohodnotit kvalitu služeb v I'M FIT Wellness Fitness a navrhnout určitá doporučení, jež by měla vést k vyšší úrovni kvality služeb a vyšší spokojenosti klientů s těmito službami. Metoda: Průzkum kvality služeb ve sportovně-relaxačním klubu I'M FIT Wellness Fitness byl prováděn pomocí standardizovaného SERVQUAL dotazníku, který zkoumal skutečně vnímanou kvalitu služeb a porovnával ji s očekáváním klientů, jež klienti přisuzují "vynikajícímu" fitness centru. Sběr dat probíhal od června 2011 do konce roku 2011. Výsledky: Z výsledků analýzy spokojenosti klientů se službami poskytovanými I'M FIT Wellness Fitness vyplívá, že klienti jsou s danými službami i celkovou kvalitou...
Preference zákazníků jednotlivých fitness center v Poděbradech
Tománek, Dominik ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Preference zákazníků jednotlivých fitness center v Poděbradech Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit preference jednotlivých návštěvníků tří konkrétně vybraných fitness center v Poděbradech. Vedlejším cílem je poté na základě získaných dat poskytnout zpětnou vazbu jednotlivým majitelům vybraných fitness center společně s doporučením dalšího možného rozvoje v rámci jejich fitness centra. Metody: Tato práce vychází z teoretických poznatků souvisejících s daným tématem a pro zjišťování preferencí zákazníků je použit marketingový výzkum založený na kvantitativním způsobu dotazování, konkrétně se jedná o dotazování elektronické, které představuje hlavní použitou metodu v této práci. Výsledky: Výsledkem práce je poskytnutí doporučení dalšího rozvoje majitelům jednotlivých fitness center v Poděbradech na základě zjištěných preferencí návštěvníků těchto fitness center vyplývajících z dotazníkového šetření. Klíčová slova: marketing, fitness, servicescape, motivace, sportovní služby
Kvalita tělovýchovných služeb TJ Slavoj Český Brod, z. s.
Machorková, Jana ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Kvalita tělovýchovných služeb TJ Slavoj Český Brod z. s. Cíl: Cílem této diplomové práce je zhodnotit kvalitu služeb TJ Slavoj Český Brod. Na základě výsledků vytvořit návrhy a doporučení, které by vedly ke zvýšení kvality tělovýchovných služeb a tím vyšší spokojenosti členů. Metody: Primární data byla získána pomocí upraveného dotazníku QUESC, který měli zákazníci TJ Slavoj Český Brod z. s. možnost vyplnit na recepci sportovišť, během tréninku, či jej mohli zaslat v elektronické podobě. Další doplňující data byla získána pomocí polostrukturovaného rozhovoru s vedením TJ Slavoj Český Brod, s předsedy jednotlivých oddílů a z dostupných dokumentů. Výsledky: Dle celkových výsledků se dá uvést, že členové jsou s poskytovanými službami TJ Slavoj Český Brod spokojeni. Výsledky byly uváděny dle jednotlivých dimenzí jako průměry mezer jednotlivých dimenzí: atmosféra - prostředí (-0,20), přístup personálu (-0,39), spolehlivost (-0,07), dostupnost informací (-0,38), nabídka programů (-0,14), cena (-0,02), bezpečí (-0,39), pohodlí (-0,18). Se službami byli zákazníci spokojeni v dimenzích atmosféra-prostředí, spolehlivost, nabídka programů, cena a pohodlí. Výhrady měli v dimenzi přístup personálu, dostupnost informací a bezpečí. Mezera nižší než -1, která značí nespokojenost s poskytnutou službou,...
Marketingový plán nově vznikajícího fitness centra
Dušek, Vojtěch ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový plán nově vznikajícího fitness centra Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit marketingový plán pro nově vznikající fitness centrum v okresu Karlovy Vary, díky kterému bude toto fitness centrum dlouhodobě prosperovat a bude oblíbené veřejností. Metody: Práce bude kombinací kvalitativně kvantitativního výzkumu. Pro výzkum kvalitativní bude stěžejní metodou pozorování, které se pokusím doplnit o neformální rozhovory se zaměstnanci konkurenčních fitness center. Kvantitativní výzkum bude reprezentován písemným dotazováním. Na základě zjištěných informací sestrojím Porterův model pěti sil, analýzu konkurence a SWOT analýzu. Výsledky: Marketingový výzkum byl simulován za stejných podmínek, v průběhu dvou let. Dále byl řešen komparativní metodou, která potvrdila, že konkurenční prostředí na Karlovarsku není příliš intenzivní. Pro zákazníka je nejdůležitější kvalita vybavení a pestrá, moderní nabídka služeb, které se mu příliš nedostává a spokojenost s nabídkou konkurenčních fitcenter klesá. Z výsledků výzkumu i analýz konkurence, či Porterova modelu pěti sil je patrné, že je na trhu prostor pro vznik nového fitness centra. Klíčová slova: Marketingové cíle, cenová strategie, sportovní služby, konkurence, loajalita zákazníka, analýzy
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků pražského sportovního centra
Kejvalová, Elena ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků pražského sportovního centra Cíle: Hlavním cílem této práce je získat informace o spokojenosti zákazníků pražského sportovního centra prostřednictvím marketingového výzkumu a na jeho základě vypracovat analýzu, ze které se vyvodí závěry a případná další doporučení pro vedení daného sportovního centra. Metody: V této práci byla využita kvalitativní metoda marketingového výzkumu, konkrétně formou dvou rozhovorů - první s manažerem centra a druhý se dvěma recepčními, a dále pak skryté pozorování ve sportovním centru. Také byla použita kvantitativní metoda v podobě elektronického dotazníku, který vyplnilo 136 zákazníků sportovního centra. Výsledky: Při analýze bylo zjištěno, že sportovní centrum je mezi zákazníky velmi oblíbené, ale stále tu je ještě pár věcí, které by se daly zlepšit. Výsledkem práce je i návrh možných zlepšení, která by mohla vést ke zvýšené návštěvnosti sportovního centra během méně oblíbených dnů a hodin, učinit zákazníky ještě o něco spokojenějšími a zároveň zvýšit celkové příjmy. Klíčová slova: marketing, spokojenost zákazníků, sportovní služby, sportovní marketing, 7C, marketing služeb

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.