Název: Očekávaná a reálná kvalita nabízených služeb z pohledu zákazníka ve vybraném fitness centru
Překlad názvu: Expected and real quality of offered services from the customer perspective in chosen fitness centre
Autoři: Kadlecová, Eva ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: SERVQUAL dotazník; sportovní služby; zákazník; customer; SERVQUAL questionnaire; sport services

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/48703

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-483149


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet