Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Family Fitness Olgy Šípkové
Slobodníková, Aneta ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Family Fitness Olgy Šípkové Cíle: Cílem této bakalářské práce je zjistit spokojenost zákazníků Family Fitness Olgy Šípkové na základě jejich očekávání a vnímání skutečné hodnoty poskytovaných služeb. Na základě dotazníkového šetření sesbírat data a následně dle získaných poznatků navrhnout opatření a řešení zjištěných nedostatků. Metody: Metoda zvolená pro marketingový výzkum je metoda písemného dotazování. Velikost výběrového souboru byla určena vlastním úsudkem a snadnou dosažitelností. Respondenti jsou zařazováni do vzorku prostým náhodným výběrem. Výsledky: Dle výsledků marketingového výzkumu jsou zákazníci Family Fitness poměrně spokojeni. Přesto byly dotazováním zjištěny určité nedostatky, na kterých by měl management fitness zapracovat. V závěru práce bylo sestaveno několik doporučení. Klíčová slova: sportovní marketing, sportovní služby, služby, fitness centrum, dotazník
Požadavky vybraných českých médií na mediální vztahy sportovních organizací
Slobodníková, Aneta ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Požadavky vybraných českých médií na mediální vztahy sportovních organizací Cíle: Cílem práce je vytvoření souhrnu požadavků v oblasti mediálních vztahů sportovních organizací. Požadavky představují názory jednotlivých zástupců vybraných českých médií ve sportovním odvětví. Smyslem souhrnu je vytvoření materiálu, který může přispět k efektivnější komunikaci mezi médii a sportovními subjekty. Metody: Ke sběru dat bylo využito kvalitativní metody rozhovorů pomocí návodu, který vychází z teoretické reflexe. Respondenti byli vybráni účelovým vzorkováním za pomocí kritérií. Rozhovory byly nahrávány a následně převedeny transkripcí do písemné podoby. Získaná data byla zpracována deduktivním způsobem tematické analýzy. Výsledky: Výsledkem práce je souhrn požadavků mediálních zástupců. Výsledky reflektují teoretické poznatky s praktickými připomínkami pro české prostředí sportu. Celkově se mediální zástupci zaměřují především na důvěru ze strany sportovních organizací a jejich zástupců. Zároveň připomínají, že součástí sportovní kariéry sportovců je i mediální výstup. Přejí si, aby na ně nebylo nahlíženo jako na nepřátele, ale jako na partnery v šíření informací veřejnosti a především fanouškům. Klíčová slova: public relations, mediální komunikace, tisková zpráva, tisková konference, sportovní...
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Family Fitness Olgy Šípkové
Slobodníková, Aneta ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Family Fitness Olgy Šípkové Cíle: Cílem této bakalářské práce je zjistit spokojenost zákazníků Family Fitness Olgy Šípkové na základě jejich očekávání a vnímání skutečné hodnoty poskytovaných služeb. Na základě dotazníkového šetření sesbírat data a následně dle získaných poznatků navrhnout opatření a řešení zjištěných nedostatků. Metody: Metoda zvolená pro marketingový výzkum je metoda písemného dotazování. Velikost výběrového souboru byla určena vlastním úsudkem a snadnou dosažitelností. Respondenti jsou zařazováni do vzorku prostým náhodným výběrem. Výsledky: Dle výsledků marketingového výzkumu jsou zákazníci Family Fitness poměrně spokojeni. Přesto byly dotazováním zjištěny určité nedostatky, na kterých by měl management fitness zapracovat. V závěru práce bylo sestaveno několik doporučení. Klíčová slova: sportovní marketing, sportovní služby, služby, fitness centrum, dotazník

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.