|
Vnímání značky Red Bull v oblasti sportu generací Z
Švrčinová, Ester ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Vnímání značky Red Bull v oblasti sportu generací Z Cíle: Hlavním cílem této práce je identifikace současného vnímání značky Red Bull v oblasti sportu z pohledu generace Z. Prostřednictvím marketingového výzkumu proniknout do povědomí o sportovních akcích pořádaných ze strany společnosti a zjistit znalost Red Bull sportovců mezi mladou generací. Metody: V rámci bakalářské práce jsou použity metody kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Konkrétněji je pak v těchto oblastech využita technika hloubkového interview a elektronického dotazování. Kvalitativní výzkum slouží k získání informací pro pochopení celkové firemní identity a definici otázek k výzkumnému šetření. Metodou kvantitativního výzkumu je zkoumáno současné vnímání značky Red Bull generací Z. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, že image značky Red Bull je ze strany generace Z vnímána velmi pozitivně a značce jsou přisuzovány žádoucí charakteristické vlastnosti. Mladá generace vnímá značku zejména jako sebevědomou, uvolněnou, zábavnou, profesionální a milující život. Mezi značkami ve vazbě na sportovní eventy pořádané v ČR se Red Bull umístil na pátém místě. Nicméně povědomí o vybraných Red Bull eventech se ukázalo se značnými nedostatky. Mezi nejvýraznějšími sportovci působícími pod značkou Red Bull se potvrdili Ester Ledecká,...
|
|
Analýza komunikační strategie společnosti Red Bull ČR
Syrovátková, Anežka ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Homolka, Pavel (oponent)
Ve své diplomové práci jsem se zaměřila na analýzu komunikační strategie společnosti Red Bull Česká republika s.r.o., a to konkrétně na reklamu, komunikaci na místě prodeje, public relations a mediální komunikaci, opinion leaders program, event marketing a digitální komunikaci. Vycházela jsem z globální komunikační strategie, kterou reprezentuje Red Bull Media House a zkoumala jsem, jakým způsobem je tato strategie implementována na lokální úrovni. Pro tuto analýzu bylo také nezbytné analzyovat trh energetických nápojů v České republice, jak si stojí v rámci kategorie nealkoholických nápojů a jakou pozici na něm zaujímá Red Bull. Na základě těchto analýz jsem zhodnotila pozitiva, negativa a doporučila možná zlepšení.
|
|
Analýza marketingového mixu a vnímání značky společnosti Red Bull
Černý, Lukáš ; Říha, David (vedoucí práce)
Práce se zabývá analýzou marketingového mixu a značky společnosti Red Bull. V první části práce jsou popsána teoretická východiska pro marketingový mix a značku, což tvoří základ této práce. V praktické části jsou popsány jednotlivé části marketingového mixu, jejich využití a jsou zde rozdělení dle klasického marketingového mixu 4P. Práce hodnotí a analyzuje jednotlivé aktivity a následně vysvětluje dopady aktivit na vnímání značky samotnými spotřebiteli. Pomocí porovnání výzkumů provedených v letech 2013 a 2015 hodnotí dopad funkčnosti zvoleného marketingového mixu společnosti Red Bull na studenty vysokých škol v České republice.
|
|
Vliv cenové prémie na spotřebitele
Holyansky, Michael ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou spotřebitelského chování a jeho aplikaci na vnímání cenové prémie. Za účelem vyřešení stanovených hypotéz byla využita jedna z forem kvantitativního výzkumu, konkrétně se jednalo o dotazníkové šetření. Zvolený postup vedl ke zjištění cenové prémie u mnou vybrané značky. Hlavním přínosem této práce jsou doporučení vycházející jednak ze samotné analýzy značky, a jednak z dotazníkového šetření.
|
| |
|
Marketingové řízení ve vybrané organizaci
VYBÍRALOVÁ, Tereza
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti Red Bull GmbH a jejím vlivem na vybraný segment. Práce je rozdělena do 3 hlavních částí. Cílem bakalářské práce je analyzovat moderní marketingové trendy a jejich zasazení do marketingového mixu společnosti. Dále aplikuje teoretické znalosti na konkrétní situace v praxi a zhodnocuje vnější a vnitřní prostředí podniku. Analýza je následně podpořena výzkumnou sondou zaměřenou na vliv marketingové komunikace na konečného zákazníka.
|
|
Image a identita značky Red Bull
Kubátová, Karolína ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Práce je zaměřena na porovnání shodného vnímání image a identity značky Red Bull. V teoretické části je objasněn rozdíl mezi danými pojmy, tedy jak značka vidí sama sebe a jak je vnímána z pohledu spotřebitelů. Zároveň jsou popsány i další pojmy a souvislosti s touto problematikou. Na základě vlastní analýzy uvedené v praktické části práce je provedena komparace, která odhaluje shodnosti či nepřesnosti ve vnímání image a identity značky a zobrazuje skutečnou image značky Red Bull.
|