Název: Vliv cenové prémie na spotřebitele
Překlad názvu: Impact of price premium on a consumer
Autoři: Holyansky, Michael ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cena; cenová prémie; Red Bull; spotřebitel; značka; zákazník; consumer; customer; price premium; Red Bull; trademark

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46952

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-195709


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet