Název:
Vliv cenové prémie na spotřebitele
Překlad názvu:
Impact of price premium on a consumer
Autoři:
Holyansky, Michael ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá problematikou spotřebitelského chování a jeho aplikaci na vnímání cenové prémie. Za účelem vyřešení stanovených hypotéz byla využita jedna z forem kvantitativního výzkumu, konkrétně se jednalo o dotazníkové šetření. Zvolený postup vedl ke zjištění cenové prémie u mnou vybrané značky. Hlavním přínosem této práce jsou doporučení vycházející jednak ze samotné analýzy značky, a jednak z dotazníkového šetření.This bachelor thesis analysis main aspects of consumer behavior and it's application on the understanding of the price premium. In order to solve given hypothesises, a questionnaire survey as a form of quantitative research was used. Thanks to the chosen procedure the price premium level of Red Bull trade-mark was found out. The added value of this thesis lies in recommendations related to trade-mark analysis and the questionnaire survey.
Klíčová slova:
cena; cenová prémie; Red Bull; spotřebitel; značka; zákazník; consumer; customer; price premium; Red Bull; trademark
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46952