|
Marketingová strategie hotelu Bítov
Růžičková, Žaneta ; Kočí, Alena (oponent) ; Kočí, Alena (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou současné situace a následně výběrem vhodné marketingové strategie pro Hotel Bítov v rekreační oblasti Vranovské přehrady. Teoretická část se zabývá problematikou využití marketingových nástrojů v oblasti poskytování hotelových služeb. Praktická část zahrnuje vnitřní a vnější analýzu prostředí hotelu. Výsledky jsou shrnuty v rámci SWOT analýz, ze které vychází stanovení marketingová strategie.
|
|
Ekonomická analýza sportovního areálu Pod Palackého vrchem v Brně
Šatníková, Zuzana ; Zouharová, Jitka (oponent) ; Lepková, Hana (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na celkovou analýzu multifunkčního komplexu Sportovního areálu Pod Palackého vrchem Vysokého učení technického v Brně. Pomocí vybraných analýz vnějšího a vnitřního prostředí je posouzeno správné fungování areálu. Dílčí část práce se zabývá provozem Sportovní haly Pod Palackého vrchem a optimalizací ceníků v ní nastavených služeb. V závěru jsou zpracovány doporučení a návrhy na změny.
|
|
Podnikatelský záměr - rozvoj stavební společnosti
Tříletá, Kristýna ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je vytvoření reálného podnikatelského záměru, který bude podkladem pro rozvoj společnosti Jemnická Stavba, a.s. Práce je tvořena ze dvou částí – teoretické a praktické. Teoretická část pojednává o obecné charakteristice podnikatelského záměru. Praktická část obsahuje zhodnocení vnitřního a vnějšího stavu společnosti a následný návrh řešení. Cílem mé bakalářské práce je zpracování kvalitního podnikatelského záměru a ověření, zda je tento projekt realizovatelný.
|
| |
| |
|
Marketingový mix podniku
Trávníčková, Lenka ; Babáková, Šárka (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce je marketingový mix podniku Téma koncept. V její první části jsou objasněna teoretická východiska nutná pro správné chápání problematiky, jež je věnována následující analytická část zabývající se konkrétní společností, jejím prostředím, marketingovým výzkumem i plánováním s důrazným zaměřením na její marketingový mix, který závěrem této části shrnuje SWOT analýza. Část návrhová obsahuje několik vlastních samostatných návrhů pro společnost, vycházejících z výsledků analýz s jejich možnými přínosy.
|
|
Dopady hodnocení spokojenosti zákazníků na marketingový mix
Haasová, Veronika ; Dufek,, Ondřej (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce „Dopady hodnocení spokojenosti zákazníků na marketingový mix“ se zabývá analýzou marketingového mixu a zákaznické spokojenosti poskytovatele dlouhodobých ubytovacích služeb Chillhills Apartments. V první kapitole práce jsou shrnuty základní pojmy z oblasti marketingu a hodnocení spokojenosti zákazníků pomocí Evropského indexu spokojenosti zákazníka ECSI. Hlavním cílem druhé kapitoly je analýza současného marketingového mixu a kvantifikace spokojenosti zákazníků pomocí provedeného marketingového průzkumu a výpočtu ECSI. Ve třetí kapitole práce jsou navrženy a doporučeny konkrétní změny marketingového mixu, které by vedly zvýšení klientské spokojenosti. Poslední kapitola je věnována ekonomickému zhodnocení navrhovaných změn a jejich přínosům pro podnikatelský subjekt.
|
| |
| |
|
Hodnocení finanční situace společnosti a návrhy na její zlepšení
Klusák, Tomáš ; Zahálková, Kateřina (oponent) ; Karas, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením finanční situace vybrané analyzované společnosti v letech 2011 - 2014. Cílem této práce je nejen zhodnocení finanční situace společnosti, ale také zjištění nedostatků a formulace návrhů na řešení problémových oblastí. Teoretická část se zabývá převážně finanční analýzou, pomocí níž je vybraná společnost hodnocena v analytické části. Z provedených analýz vyplynuly nedostatky, na které se soustředí návrhová část. Návrhy představují doporučení pro zlepšení hospodaření společnosti v dalších letech.
|