Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Studie logistiky opatřování s vazbami na produkční procesy
Svída, Jaroslav ; Adámek, Pavel (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
V této diplomové práci byl řešen problém řízení zásob ve výrobním podniku, který je zaměřen na poskytovaní služeb v elektrotechnické výrobě. Problematika zásob vznikla v okamžiku, kdy došlo ke ztrátě významného zákazníka a zásoby se staly nefunkčními. Snížení zásob bylo řešeno několika způsoby, které vedly k významnému snížení zásob.
Analýza požadavků na bezpečnost strojních zařízení v Evropské unii a Euroasijském ekonomickém svazu
Belov, Vjačeslav ; Blecha, Radim (oponent) ; Blecha, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou evropských, českých a ruských norem i požadavků na zajištění bezpečnosti strojního zařízení a metodickým postupem zajištění bezpečnosti pomocí certifikací strojního zařízení a speciálně odstředivých čerpadel, uvedených na trh Eurasijského ekonomického svazu a Ruské federace. V první části jsou popsány legislativních dokumenty, jejich vlastnosti a současné legislativní požadavky EU a EAES. Ve druhé části je provedena analýza a popsáno srovnání legislativních bezpečnostních požadavků Evropského unie, České republiky, Eurasijského ekonomického svazu a Ruské federace. Ve třetí části je popsáno srovnání standardů a norem a provedena jejich aktualizace. V praktické části je provedena analýza rizik čerpadla výrobce „SIGMA GROUP a.s.“ podle požadavků EAES a jsou navrženy metody pro snížení preventivních rizik. V praktické části je rovněž provedena analýza a vytvořena metodická příprava certifikace strojního zařízení a čerpadel uvedených na trh Eurasijského ekonomického svazu a Ruské federace.
Řízení požadavků na IT v pojišťovací společnosti
Dvorský, Petr ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Jungmannová, Barbora (oponent)
První část práce se zabývá teoretickými znalostmi, tedy vymezením pojmů a doporučeními z oblasti požadavkového řízení. Druhá část práce je zaměřena na identifikaci, analýzu a následný návrh řešení problémů, vznikajících při práci s požadavky. Metody pro identifikaci problémů jsou uskutečněný workshop, zúčastněné pozorování a rozhovory se zaměstnanci IT úseku pojišťovny. Výstupem této práce jsou návrhy zlepšení správy požadavků, z nichž některé se mi již podařilo v Kooperativě aplikovat. První z návrhů, který byl aplikován, je vytvoření knihovny procesů. Dále, ze čtyř různých druhů prioritizace byla vybrána a použita metoda, kterou definuje ITIL. Dalšími výstupy jsou návrh nového uživatelského rozhraní požadavkového softwaru a započetí navrhování Change Advisory Board, které je oproti ITIL rozšířené o další funkce. Dále bylo zřízeno ddělení business konzultantů, které má za úkol efektivně sbírat požadavky klientů a byly vytvořeny podpůrné dokumenty pro toto oddělení.
Nasazení SW podpory HelpDesk do procesu Facility managementu
Běhounková, Jitka ; Hradil, Marek (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá významem nástroje HelpDesk pro prostředí Facility managementu zabývající se souborem služeb v oblasti správy nemovitostí. Práce analyzuje dopady do provozu (eventuální nároky na pracovní síly, zrychlení vyřizování požadavků, zkvalitnění služeb) po nasazení systému s ohledem na požadavky vyššího managementu (např. nevynutit navýšení lidských zdrojů, možnost sledování průběhu řešení incidentů, poskytování datových podkladů pro jednání s dodavateli apod.) Součástí řešení je návrh architektury celého systému s důrazem na integraci s typickými aplikacemi řešícími problematiku FM (Asset Management Systems) a nabídku vlastních služeb (SOA – Service-oriented architecture). Cílem bude vybrat optimální platformu pro řešení (webová aplikace, formulářová aplikace) a návrh základních datových struktur.
Studie průběhu zakázky firmou
Řeháková, Lucie ; Andrle, Vlastimil (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zmapováním procesu průběhu zakázky ve firmě Iveco Czech Republic, a.s. vzhledem k zásadním činnostem. Cílem této práce je na základě analýzy zjištění úzkých míst a následně navržení optimálního řešení pro jejich odstranění v podobě změny procesu v té části průběhu zakázky firmou, která je náročná na čas.
Orientace procesu podle zákazníků
Kutypa, Tomáš ; Kotek, Luboš (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá identifikací zákaznických požadavků stanovených v dokumentu Formel Q. Na základě zjištěných požadavků je provedeno ověření, zda daná organizace splňuje tyto zákaznické požadavky. Ověřování plnění zákaznických požadavků je provedeno vykonáním procesního a výrobkového auditu v dané organizaci.
Standardizace procesu nakupování
Skácel, Jakub ; Kotek, Luboš (oponent) ; Kotek, Luboš (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá standardizací vztahu zákazník - dodavatel z pohledu nakupování produktů v prostředí automobilového průmyslu. V práci jsou specifikovány požadavky zákazníka na dodavatele plastových dílů. Zákazníkem je firma Robert Bosch České Budějovice (RBCB). Standardizací rozumíme výběr a popis požadavků zákazníka na dodavatele.
Studie řízení nákupu ve výrobní společnosti
Řeháková, Lucie ; Němec, Ladislav (oponent) ; Klofanda, Martin (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je analýza současného stavu řízení nákupu ve firmě Iveco Czech Republic, a.s. a identifikace oblastí v nákupních procesech této firmy, v rámci kterých lze zvýšit výkonnost nákupu. Cílem této práce je zlepšení současného stavu řízení nákupu a zvýšení jeho efektivnosti a hospodárnosti. Návrhy na zlepšení současného stavu řízení nákupu jsou směřovány do oblasti elektronického nákupního vyjednávání s dodavateli a vhodného způsobu snížení počtu dodavatelů.
Správa vývojové dokumentace přes WWW II
Gregárek, Ondřej ; Sysel, Petr (oponent) ; Balík, Miroslav (vedoucí práce)
Document server je webová aplikace ovladatelná přes internetový prohlížeč, která má sloužit pro správu vývojových dokumentů. Aplikace je rozdělena do čtyř základních částí: Requirements, Products, Tests a Test Run. Část Requirements slouží pro vkládání požadavků na výrobky. Na základě těchto požadavků se vyrobí produkt, který je evidován v části Products. V části Tests jsou vytvářena zadání testů dle požadavků z části Requirements. Testy jsou pak realizovány s jednotlivými produkty. Výsledky těchto testů eviduje část Test Run. Součástí aplikace je správa uživatelů, připojování příloh k záznamům, tisk a exportování dat do různých formátů, ukládání historie záznamů, filtrování a řazení záznamů, atd. Veškerá data jsou uložena v databázi MySQL, aplikace je napsána ve skriptovacím programovacím jazyce PHP. Data jsou prezentována pomocí šablonovacího systému Smarty, výstup je v jazyce XHTML a k formátování je využito kaskádových stylů CSS. Tato práce popisuje vývoj aplikace. Začátek je věnován návrhu databáze, propojení a vazby jednotlivých tabulek. Přitom je podrobně vysvětlena funkce programu, což je pro správný návrh databáze podstatné. Na databázi je postavena aplikace. Ukázána je zvolená struktura souborů, vztahy skriptů a knihoven funkcí. Vysvětlen je šablonovací systém a rozhraní pro přístup programu do databáze. Nejvíce je v práci věnováno popisu řešení důležitých funkcí aplikace, tj. výpisu záznamů, jejich stránkování, filtrování a řazení, operace se záznamy: ukládání, prohlížení, kopírování, schvalování a práce s historií, kategorie a problémy při udržování konzistentního stromu, export dat do různých formátů. Vždy je nastíněn problém, myšlenka řešení a popis příslušných skriptů. Pro lepší pochopení komplikovaných algoritmů jsou také uváděny ukázky zdrojového kódu.
Vývoj aplikace systému Helpdesk
Spišák, František ; Hradil, Jiří (vedoucí práce) ; Pavlíček, Luboš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vývojem internetové aplikace Helpdesk pro podporu zákazníků. Cílem je vytvořit aplikaci se systémem automatických odpovědí, která na základě textu zákaznického požadavku vybere nejvhodnější odpověď. Uživatel aplikace si bude moci nastavit více různých odpovědí, ze kterých bude systém následně vybírat. Nastane-li, že vybraná odpověď nebude přesná, bude ji uživatel moci upravit a Helpdesk bude zdokonalovat výběr budoucích odpovědí na bázi strojového učení. Zákaznické požadavky se budou do systému nahrávat ze sociální sítě Facebook. Teoretická část práce se zaměřuje na analýzu vybraných již existujících helpdeskových řešení, kde jsou porovnány jejich funkce a vlastnosti. Praktickou část tvoří vlastní řešení helpdeskového systému včetně použitých technologií. Závěrem práce je zhodnocení dosaženého cíle a praktický přínos nového systému.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.