Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Orientace procesu podle zákazníků
Kutypa, Tomáš ; Kotek, Luboš (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá identifikací zákaznických požadavků stanovených v dokumentu Formel Q. Na základě zjištěných požadavků je provedeno ověření, zda daná organizace splňuje tyto zákaznické požadavky. Ověřování plnění zákaznických požadavků je provedeno vykonáním procesního a výrobkového auditu v dané organizaci.
Použití statistických metod v managementu kvality
Kutypa, Tomáš ; Kružík, Michal (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tomáš Kutypa Použití statistických metod v managementu kvality BP, ÚVSSR, 2011, 48 str., 28 obr. Cílem práce je prezentace jednotlivých statistických metod používaných v managementu kvality a popis metodiky jejich fungování.
Orientace procesu podle zákazníků
Kutypa, Tomáš ; Kotek, Luboš (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá identifikací zákaznických požadavků stanovených v dokumentu Formel Q. Na základě zjištěných požadavků je provedeno ověření, zda daná organizace splňuje tyto zákaznické požadavky. Ověřování plnění zákaznických požadavků je provedeno vykonáním procesního a výrobkového auditu v dané organizaci.
Použití statistických metod v managementu kvality
Kutypa, Tomáš ; Kružík, Michal (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tomáš Kutypa Použití statistických metod v managementu kvality BP, ÚVSSR, 2011, 48 str., 28 obr. Cílem práce je prezentace jednotlivých statistických metod používaných v managementu kvality a popis metodiky jejich fungování.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.