Název: Nasazení SW podpory HelpDesk do procesu Facility managementu
Překlad názvu: Application of the software support help desk into the process Facility management
Autoři: Běhounková, Jitka ; Hradil, Marek (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Aplikace; Facility management; HelpDesk; Metodika; Požadavek; Software; Workflow; Application; Facility management; HelpDesk; Methodology; Requierement; Software; Workflow

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/12390

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-245431


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet