Název:
Vývoj aplikace systému Helpdesk
Překlad názvu:
Development of an application of system Helpdesk
Autoři:
Spišák, František ; Hradil, Jiří (vedoucí práce) ; Pavlíček, Luboš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá vývojem internetové aplikace Helpdesk pro podporu zákazníků. Cílem je vytvořit aplikaci se systémem automatických odpovědí, která na základě textu zákaznického požadavku vybere nejvhodnější odpověď. Uživatel aplikace si bude moci nastavit více různých odpovědí, ze kterých bude systém následně vybírat. Nastane-li, že vybraná odpověď nebude přesná, bude ji uživatel moci upravit a Helpdesk bude zdokonalovat výběr budoucích odpovědí na bázi strojového učení. Zákaznické požadavky se budou do systému nahrávat ze sociální sítě Facebook. Teoretická část práce se zaměřuje na analýzu vybraných již existujících helpdeskových řešení, kde jsou porovnány jejich funkce a vlastnosti. Praktickou část tvoří vlastní řešení helpdeskového systému včetně použitých technologií. Závěrem práce je zhodnocení dosaženého cíle a praktický přínos nového systému.Bachelor thesis deals with development of the Internet application Helpdesk for customer support. The aim of this thesis is to develop the application with system of automatic answers, which based on customer requirements, selects the best answers. The user of the application will be able to set multiple answers, from which the system will collect. If it happens that selected answer is not accurate, the user will be able to edit it and Helpdesk will improve selection of future answers based on machine learning. Customer requirements will be imported to the helpdesk via social network Facebook. The theoretical part focuses on analyse of selected existing helpdesk solutions where their properties are compared. Practical part consists of own solution of helpdesk system including used technologies. In the conclusion, we evaluate the goals of the thesis and benefits the system brings.
Klíčová slova:
aplikace; CRM; helpdesk; požadavek; software; application; CRM; helpdesk; issue; software; ticket
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50561