Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nasazení SW podpory HelpDesk do procesu Facility managementu
Běhounková, Jitka ; Hradil, Marek (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá významem nástroje HelpDesk pro prostředí Facility managementu zabývající se souborem služeb v oblasti správy nemovitostí. Práce analyzuje dopady do provozu (eventuální nároky na pracovní síly, zrychlení vyřizování požadavků, zkvalitnění služeb) po nasazení systému s ohledem na požadavky vyššího managementu (např. nevynutit navýšení lidských zdrojů, možnost sledování průběhu řešení incidentů, poskytování datových podkladů pro jednání s dodavateli apod.) Součástí řešení je návrh architektury celého systému s důrazem na integraci s typickými aplikacemi řešícími problematiku FM (Asset Management Systems) a nabídku vlastních služeb (SOA – Service-oriented architecture). Cílem bude vybrat optimální platformu pro řešení (webová aplikace, formulářová aplikace) a návrh základních datových struktur.
Plán pro zefektivnění hospodaření s rekreačními objekty firmy
Barva, Jiří ; Běhounková, Jitka (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je zpracování plánu pro zefektivnění činnosti podniku, kterou je proces poskytování rekreačního benefitu, jež je formou nefinančního odměňování zaměstnanců, zakotvenou v kolektivní smlouvě společnosti. Plán vychází z koncepce analýzy současné situace spolu s průzkumem zaměstnanecké poptávky po rekreačních střediscích společnosti, na jejichž základě jsou tvořeny jednotlivé návrhy pro budoucí hospodaření s benefitem. Tyto návrhy ukazují společnosti směr, jakým by se měla vydat, aby oživila jeho stávající podobu a dosáhla tak kýženého uspokojení větší části zaměstnanců a současně zefektivnila komplexní interní proces s ním související. Výsledný plán poté poslouží jako podklad pro rozhodnutí vedení společnosti ve spolupráci s odborovou organizací o realizaci navržených opatření.
Optimalizace procesů centrální podatelny
Běhounková, Jitka ; Koudelka, Antoní (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na technické řešení a popis optimalizace procesů zpracování příchozích poštovních zásilek a příchozí písemné komunikace do konkrétní obchodní společnosti, a to formou obchodního plánu. Záměrem práce je předložit veškerá „pro a proti“ daného projektu a doporučit, nebo zamítnout jeho uvedení do praxe.
Plán pro zefektivnění hospodaření s rekreačními objekty firmy
Barva, Jiří ; Běhounková, Jitka (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je zpracování plánu pro zefektivnění činnosti podniku, kterou je proces poskytování rekreačního benefitu, jež je formou nefinančního odměňování zaměstnanců, zakotvenou v kolektivní smlouvě společnosti. Plán vychází z koncepce analýzy současné situace spolu s průzkumem zaměstnanecké poptávky po rekreačních střediscích společnosti, na jejichž základě jsou tvořeny jednotlivé návrhy pro budoucí hospodaření s benefitem. Tyto návrhy ukazují společnosti směr, jakým by se měla vydat, aby oživila jeho stávající podobu a dosáhla tak kýženého uspokojení větší části zaměstnanců a současně zefektivnila komplexní interní proces s ním související. Výsledný plán poté poslouží jako podklad pro rozhodnutí vedení společnosti ve spolupráci s odborovou organizací o realizaci navržených opatření.
Nasazení SW podpory HelpDesk do procesu Facility managementu
Běhounková, Jitka ; Hradil, Marek (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá významem nástroje HelpDesk pro prostředí Facility managementu zabývající se souborem služeb v oblasti správy nemovitostí. Práce analyzuje dopady do provozu (eventuální nároky na pracovní síly, zrychlení vyřizování požadavků, zkvalitnění služeb) po nasazení systému s ohledem na požadavky vyššího managementu (např. nevynutit navýšení lidských zdrojů, možnost sledování průběhu řešení incidentů, poskytování datových podkladů pro jednání s dodavateli apod.) Součástí řešení je návrh architektury celého systému s důrazem na integraci s typickými aplikacemi řešícími problematiku FM (Asset Management Systems) a nabídku vlastních služeb (SOA – Service-oriented architecture). Cílem bude vybrat optimální platformu pro řešení (webová aplikace, formulářová aplikace) a návrh základních datových struktur.
Optimalizace procesů centrální podatelny
Běhounková, Jitka ; Koudelka, Antoní (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na technické řešení a popis optimalizace procesů zpracování příchozích poštovních zásilek a příchozí písemné komunikace do konkrétní obchodní společnosti, a to formou obchodního plánu. Záměrem práce je předložit veškerá „pro a proti“ daného projektu a doporučit, nebo zamítnout jeho uvedení do praxe.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.