Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 107 záznamů.  začátekpředchozí98 - 107  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Motivace žáků na 1. stupni ZŠ k environmentálnímu myšlení a chování
CHLOUPKOVÁ, Magda
Diplomová práce mapuje současné mezinárodní trendy v oblasti environmentálního myšlení a rozvoje a jak se tento současný světový postoj odráží ve školství v České republice. Je zde uveden i návrh krátkého projektu ekovýchovného vyučování určeného žákům 1. stupně ZŠ, jehož snahou je vzbudit u dětí zájem o tuto problematiku a udělat tak první krok nezbytný na cestě k trvale udržitelnému rozvoji.
Komunikační strategie nové plastové láhve společnosti Coca-Cola.
Němcová, Klára ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Šiser, Roman (oponent)
Práce pojednává o teoretických základech marketingových a komerčních komunikací. Praktická část se věnuje návrhu komunikační strategie společnosti Coca-Cola
Efektivní výměna informací a znalostí v dodavatelském řetězci
Dejl, Vlastimil ; Voráček, Jan (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Název práce -- Efektivní výměna informací a znalostí v dodavatelském řetězci -- je přenesen do sektoru rychlo obrátkového spotřebního zboží, do prostředí obalového designu. V tomto prostředí je zkoumán proces uvádění nového výrobku na trh a možnosti jeho optimalizace napříč dodavatelským řetězcem. Situace na trhu nutí dodavatele neustále snižovat náklady a zkracovat dobu zpracování. Cestou, jak odolat tomuto tlaku, je efektivní výměna informací a znalostí mezi účastníky celého procesu. Práce je rozdělena do dvou částí. První se věnuje teoretickému vymezení základních pojmů a oblastí, kterým se následně věnuje část druhá, praktická. Ta blíže seznamuje se zkoumaným prostředím, analyzuje hlavní zdroje chyb a neefektivity a následně se zabývá návrhem optimalizace procesu uvádění nového produktu na trh z pohledu obalového designu.
Analýza současného stavu a možnosti optimalizace logistického systému ve společnosti Unipetrol RPA
Mertlová, Tereza ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Fišer, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou logistického systému ve společnosti Unipetrol RPA. Cílem práce je odhalení úzkých míst a možností optimalizace daného logistického systému. První část práce charakterizuje pojmy logistika, Supply Chain Management, logistický řetězec, lean management, outsourcing, věnuje se též oblasti skladů, obalů a přepravních, manipulačních a skladovacích prostředků. Ve druhé kapitole je představen samotný podnik, odvětví, ve kterém podnik působí a také mezinárodní projekt ChemLog. Samotná analýza logistického systému podniku je popsána ve třetí stěžejní kapitole. Jsou zde analyzovány jednotlivé logistické procesy uvnitř podniku týkající se polyolefinů (polyetylenu a polypropylenu). Na závěr této kapitoly jsou odhalena úzká místa v celém systému a navržena jistá doporučení, kterými je potřeba se začít zabývat.
Analýza obalových technologií v potravinářském průmyslu z hlediska logistických operací
MRKVIČKA, Vojtěch
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza vhodnosti aplikovaných obalových technologií v návaznosti na prováděné logistické operace u nejobrátkovějších položek potravinářského sortimentu u vybraného obchodního řetězce a následné porovnání a určení vhodnosti jednotlivých zkoumaných obalových technologií z hlediska logistických operací, které zahrnují i náklady na skladování a distribuci. Dále určení vhodné obalové technologie a navržení dalších případných nových možností k balení potravinářských výrobků. Dílčím cílem práce je aplikace metody ABC na vybraný obchodní řetězec na položky potravinářského sortimentu a určení nejobrátkovějších položek. Jako obchodní řetězec byla vybrána společnost BILLA, spol. s r.o. ČR.
Územní vztahy a propojení rekreačních funkcí ve vybrané oblasti
TICHÁ, Marie
Diplomová práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část přibližuje teorii cestovního ruchu, praktická část představuje sledované území {--} Třeboňsko. Hlavním cílem této práce je provést analýzu potenciálu cestovního ruchu v Třeboni a jejího zázemí. Analyzovat možnosti partnerství mezi subjekty cestovního ruchu a navrhnout optimální formy propojení rekreačních funkcí mezi těmito subjekty. Výsledkem analýzy bude zhodnocení rekreačních aktivit a úlohy destinačního managementu v Třeboni, návrhy na eliminaci stávajících nedostatků a vyzdvihnutí předností města. Dílčím cílem bude vymezení rekreačních funkcí v Třeboni a analýza jednotlivých kulturně-historických památek a atraktivit, které představují pro místní cestovní ruch velký potenciál.
Role marketingu při formování zážitkových produktů cestovního ruchu na Příbramsku
HARTLOVÁ, Jana
Hlavním cílem této diplomové práce s názvem "Role marketingu při formování zážitkových produktů cestovního ruchu na Příbramsku" je zhodnotit roli marketingu při tvorbě nového zážitkového produktu cestovního ruchu na Příbramsku. Dílčími cíly jsou analýza cestovního ruchu na Příbramsku, návrh vhodné spolupráce při tvorbě a realizaci nového produktu v oblasti zážitkového cestovního ruchu, návrh propagačního materiálu pro nový produkt. Na počátku diplomové práce je úvod. Dále je v práci popsána metodika práce a jsou stanoveny hypotézy, které jsou pak v závěru potvrzeny nebo vyvráceny. Následují teoretická část (kapitola Literární rešerše), v níž jsou vymezeny pojmy spojené s tématem diplomové práce a analyticko-syntetická část (kapitola Vlastní práce a Závěr). V kapitole Vlastní práce jsou provedeny analýzy týkající se vymezeného území, konkrétně jsou to: analýza potenciálu cestovního ruchu na straně nabídky, SWOT analýza a analýza potenciálu cestovního ruchu na straně poptávky. Součástí kapitoly je také návrh nového produktu v oblasti zážitkového cestovního ruchu a zhodnocení role marketingu při jeho tvorbě z hlediska marketingových nástrojů.
Proces rebrandingu a inovace obalu
Toncarová, Petra ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Palečková, Kriystýna (oponent)
Bakalářská práce se zabývá procesem inovace obalu značky. Cílem práce je popsat a zhodnotit proces inovace obalu na konkrétní značce. V teoretické části práce je vysvětlena základní terminologie spojená s řízením značky a marketingovým výzkumem. V praktické části je analyzován samotný proces inovace obalu.
Komunikační strategie recyklace a sběru lahví
Slavinská, Lenka ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Šiser, Roman (oponent)
Diplomová práce se zabývá komunikací v oblasti společenské odpovědnosti firem (CSR). Klade si za cíl analyzovat vztah mezi marketingovou komunikací a CSR a zhodnotit, jaké nástroje komunikačního mixu jsou pro komunikaci CSR a zejména komunikaci recyklace vhodné. Dotýká se problematiky obalu v marketingu, recyklace, sběru a třídění odpadů a udržitelného rozvoje. Teoretické poznatky jsou aplikovány na společnost The Coca-Cola Company.
Hodnocení současné praxe tvorby designu obalů a návrhy na zlepšení
Lauermannová, Anna ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
1. kapitola pojednává o obalu obecně a jeho vztahu k mkt mixu, 2. kapitola pojednava o designu obalu a vsech designérských nástrojích, 3. kapitola popisuje práci obalových agentur, 4. kapitola pojednává o obalu a jeho ůloze v budování značky, 5. a 6 kapitola vše shrnují a uvozují praktickou část, tedy kvalitativní výzkum v podnikové praxi. 7. a 8 kapitola přináší konkrétní odpovědi na seznam otázek, jež se zabývají problematikou hlavně designu obalu. Kvalitativní výzkum probíhá formou 6 interview s největšími zadavateli obalů na českém trhu. V závěru práce je dán dohromady soubor kritérií dobrého obalu dle lidí z podnikové praxe.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 107 záznamů.   začátekpředchozí98 - 107  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.