Název: Role marketingu při formování zážitkových produktů cestovního ruchu na Příbramsku
Překlad názvu: The role of marketing at formation of adventure tourist trade´s products in the Pribram City and environs
Autoři: HARTLOVÁ, Jana
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Event marketing; Marketing cestovního ruchu; Marketingový mix v cestovním ruchu; Produkt cestovního ruchu; Tvorba balíčku služeb (tvorba package); Zážitkový cestovní ruch; Zážitkový produkt cestovního ruchu/ produkt zážitkového cestovního ruchu; Adventure tourism; Adventure tourist product; Event marketing; Marketing mix in tourism; Marketing of tourism; Packaging; Tourist product
Citace: HARTLOVÁ, Jana. Role marketingu při formování zážitkových produktů cestovního ruchu na Příbramsku. České Budějovice, 2009. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/12172

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-48500


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet